בואו נעשה קצת בלאגן עד הסדר..................

ספי סול

New member
בואו נעשה קצת בלאגן עד הסדר..................

יש פה מישהו????????? ליז??? רינה???? אילנה??אירה????????? מור??????? מישהו???????? הצילוווווווווווווווווווווווווווווווווווו שוב אני כאן לבד בלי אף אחד....................... אז פסח כשר ושמיייח בתיאבון לכולם ותעשו טובה תראו סימני חיים בחג הזה ליז אמרת שאת לא עובדת חוה"מ נכון................ שתימצאו את האפיקומן וחיים מאושרים.................. חג שמייייייח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

illani

New member
חג שמח גם לך ספי ../images/Emo13.gif

קראו לי לסדר אבל הנה חזרתי. אי אפשר לישון אחרי כל האוכל הזה ומה זה הגשם הזה פתאום באמצע הלילה בעיצומו של אביב
 
אבל ספי, למה לצעוק למה

בדיוק שוקדת על פוסט חדש ..שיר אהבה לפוליקר (נו ברור שאעלה גם כאן).. נו, אכלתם הרבה אתמול? פשיוו אני אומרת לכם מצות עם ממרח נוטלה עושות הרבה גזים.. חג שמייח! ותשתדלו להתפקד לקראת ההופעה הבאה :)
 

shay poli

New member
חחח,הזכרת לי שיר של בנזין

לבד לבד,בלי אף אחד,איך עזבו אותי סגור בתוך הפורום... חחח.. סתם אתה אף פעם לא לבד,אנחנו תמיד כאן רק שלא תמיד יש מה להגיד או על מה להגיב.
 

ספי סול

New member
יהודה בפסטיבל בריזה באשקלון

רציתם הופעה גדולה????????? הנה קיבלתם....... אחחחחחחחחחחחחחחחח קצת נחת מפוליקר מה יש לא מגיע לנו........ פסטיבל בריזה מתקיים השנה אחרי 6 שנים שהפסטיבל לא התקיים הוא חוזר ועם הענק הגדול מכולם פוליקר שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מתרגש.. אני זוכר שלפני כמה שנים הייתי בהופעה שלו שאירח את גידי גוב במה ענקית הופעה פצצה איזה מהמם היה הם שרו את כל השירים גבר בעיר אפילו את אלוליטה היה פיצוץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אההה גם את שלל שרב....הם שרו ביחד אני ניגנבתי זאת אחת ההופעות שאני זוכר שאיבדתי שם את הכרתי............... בירה בריזה ויהודה מה עוד צריך הבן אדם כדי לחיות...... אני יודע אישה...... הפסטיבל הזה היה מתקיים בסביבות אוגוסט אם אני לא טועה............... אז תתחילו תהתארגן אני הולך להיות שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ספי סול

New member
ועוד איך שתהיה חשמלית........................

ויהודהההההההההההההה איך התגעגעתי.............. מי מלך מייייייייייייייייייייי
 

ספי סול

New member
רינה נו תתעוררי יש בריזה!! אם אני ארצה לשמוע

את יהודה שר דברים שרציתי לומר אני שם את הדיסק למה את לא עונה ימעצבנת אחת תעני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה