בואו נעשה תחרות מי הכי מסכן!

Light18m

New member
בואו נעשה תחרות מי הכי מסכן!

בעקרון אני אופטימי ומבסוט מהחיים, אבל גם לי בא לקטר לפעמים. אני אתחיל: אני סובל בעבודה. אני אמור להתקשר לאנשים ואין לי כח לעשות את זה, אז אני לא עושה כלום ולא נעים לי עם זה. אני לא יודע למה הבוסית שלי עדיין אוהבת אותי למרות שאני לא עושה כלום כבר חודש בערך. אולי בגלל שאני עוזר לה במתמטיקה. בנוסף החלום הכי גדול שלי זה להשתלב במחקר במתמטיקה, ואני חושב שאני לא מספיק טוב, אז נרשמתי לתואר שני בלי תיזה, שזה הדרך החוצה מהאקדמיה. מתחיל להשלים עם זה שהחלום הכי גדול שלי לא יתגשם. לא נורא, יש עוד חלומות. אפשר לעשות שכל אחד יתן ציון שלם בין 1 ל 10
 

StriX Starlight

New member
Don't get ME started....

@ המשמרות שלי בנות 6 שעות בסה"כ והשכר בהתאם. הן בעיקר משמרות ערב כך שאני מגיעה הבייתה רק בעשר וכל היום שלי הולך. @ והבנות בעבודה מבאסות לי את התחת. @ אני מתה להתחיל ללמוד כבר אבל אין לי כסף לפסיכומטרי, השלמת בגרויות וכל השיט שנדרש בשביל זה. @ הבחור היפה ששמתי עליו עין מתנהג כמו ילד בן 3. @ בתחילת יולי יתקיים פסטיבל ווקאן המיודע כמה שאני חולמת להגיע אליו ואני לא אהיה שם. @ כמו בכל מקום אחר בחו"ל שאני לא יכולה להרשות לעצמי לנסוע אליו. @ החיים שלי לא זזים לשומקום. שגרת עבודה מעצבנת והנמקות מול המחשב. @ בועת האופטימיות לגבי הפורום הזה התפוצצה לי בפרצוף כמו נגאסקי.
 

Thumpers

New member
8.5

לממה לא עשית השלמת בגרויות בזמן הצבא? ולמה לא לקחת ואוצ'ר מהצבא בשביל הפסיכומטרי? :( דווקא בקטע הזה הצבא מפרגן....
 
הממ..

גם ילדים בני 3 מתבגרים מתישהו. לפעמים מהר מהצפוי, וכמעט תמיד זה שווה את ההמתנה ומשתלם. בועת אופטימיות לגבי הפורום?
 

Light18m

New member
אני מעתיק שוב את שלי כדי שיוכלו לתת ציון

אני סובל בעבודה. אני אמור להתקשר לאנשים ואין לי כח לעשות את זה, אז אני לא עושה כלום ולא נעים לי עם זה. אני לא יודע למה הבוסית שלי עדיין אוהבת אותי למרות שאני לא עושה כלום כבר חודש בערך. אולי בגלל שאני עוזר לה במתמטיקה. בנוסף החלום הכי גדול שלי זה להשתלב במחקר במתמטיקה, ואני חושב שאני לא מספיק טוב, אז נרשמתי לתואר שני בלי תיזה, שזה הדרך החוצה מהאקדמיה. מתחיל להשלים עם זה שהחלום הכי גדול שלי לא יתגשם. לא נורא, יש עוד חלומות. אה כן, מותר לתת ציון לעצמך. בסוף נעשה סכום של הציונים. או ממוצע. עוד לא החלטתי מה יהיה האומד.
 

Witchcrafts

New member
צר לי,

מי שמשתמש בביטוי 'אומד' ומתלבט באשר אליו לא זוכה בתואר "מסכן", אלא במזבח. או משהו כזה.
 

Lion_Heart

Well-known member
אני...אתן לאחרים לדבר...

לא רוצה להתרברב...ואולי האמת גם אין לי...אולי אני סתם מתלונן...תשפטו בעצמכם
 

Thumpers

New member
פרצו לנו לבית

ולקחו את התיק של אימא והארנק של אבא... המון מסמכים הלכו קאפוט, כסף ובעיקר עוגמת נפש. הכי גרוע? את התעודת זהות המכוערת שלי הם לא לקחו!!! זונות! מסכנה מאצ'?
 
אני על תקן המעודדת עם הפונפונים והחזה ה"גדול"

מאחר ואין לי על מה להתלונן (חוץ מזה שהלכה הסוללה של הלפטופ, אבל זה בקטנה. אני יכולה להסתדר גם עם תלות מוחלטת בחשמל). אני נוטה לחשוב שזה בגלל שחזרתי משופינג, אז אני באמת מרוצה מכל מה שרק קורה. מבחינתי שתיפול פה עכשיו פצצת אטום. אני את העונג שלי קיבלתי. 1- חוץ מהעובדה שאתה עוזר לה במתמטיקה אתה באמת חמוד כזה שאי אפשר לכעוס עליו (ואני גם מה זה לא מצליחה לדמיין אותך זורק. לא יושב לי טוב בדמיון), ואתה גם סלב. אי אפשר להתעלם מזה. 2- אתה חושב שאתה לא מספיק טוב, ואז מנעת מעצמך תיזה. תן לגדולים להגיד לך מה הם חושבים עליך. מה זו התבוסתנות הזו? אתה חייב להאמין בעצמך. ואני רוצה שמחר תיקח את הרגליים שלך לאוניברסיטה העברית ותבדוק מה יש להם להציע לך שם. למה אני צריכה להשמע כמו האמא הפולניה?
 
מה זה הסטיגמה הזו?

למעודדות לא יכול להיות חזה גדול, כי ככה הן לא יכולות לקפץ בקלילות! וגם המדים כ"כ קטנטנים שמי שיש לה חזה גדול ספק אם תצליח להידחס :p ~הייתי חייבת~. שופינג זה אדיר! מה קנית? :)
 
למעלה