אשה מרציפן
New member
בוא לבנות קריירה ב-שירות לקוחות
נתקלתי בפוסט הנחמד הזה, והנהנתי בהבנה והזדהות. הבחור הייטיב לתאר מצב שקיים כבר מספר שנים ונראה שרק הולך ומשתדרג - הנטייה של חברות כ"א ולא רק, לנסות לדחוף אנשים לכיוון שירות הלקוחות ולא רק משוחררים טריים וסטודנטים, אלא גם אקדמאיים ומעבר לכך, אנשים שיכולים בכיף למצוא עבודה בתחומים אחרים, גם אם לא יוקרתיים מאוד. אנשים שלמדו והשקיעו בכיוון מסוים ו-הכל נגוז ברגע שרכזת השמה זו או אחרת זוכה ללחצים לעמוד ביעדים... ולצד זאת יש את אותו "קהל" של הדיוטות שמנסים לשכנע את אותם אנשים שאכן אין להם אופציות בשוק מלבד שירות לקוחות, ולכן גם עם תואר שני ולפעמים עם ניסיון, זה מה שהם צריכים לעשות..
עם כל הכבוד לשירות לקוחות (וכפי שאתם יודעים - יש המון כבוד), הקטע הזה הורס אותי כל פעם מחדש, והתגובות שהבחור קיבל רק מחזקות את התחושה הזאת. בוא תגידו אתם - הייתם ממליצים לאדם עם תואר/תואר שני לעבוד בשירות לקוחות? או שאתם יכולים לחשוב על תחומים משתלמים יותר? חלקכם כבר בשלב של "מעבר", מה אתם ממליצים לאנשים כמו כותב הפוסט?

נתקלתי בפוסט הנחמד הזה, והנהנתי בהבנה והזדהות. הבחור הייטיב לתאר מצב שקיים כבר מספר שנים ונראה שרק הולך ומשתדרג - הנטייה של חברות כ"א ולא רק, לנסות לדחוף אנשים לכיוון שירות הלקוחות ולא רק משוחררים טריים וסטודנטים, אלא גם אקדמאיים ומעבר לכך, אנשים שיכולים בכיף למצוא עבודה בתחומים אחרים, גם אם לא יוקרתיים מאוד. אנשים שלמדו והשקיעו בכיוון מסוים ו-הכל נגוז ברגע שרכזת השמה זו או אחרת זוכה ללחצים לעמוד ביעדים... ולצד זאת יש את אותו "קהל" של הדיוטות שמנסים לשכנע את אותם אנשים שאכן אין להם אופציות בשוק מלבד שירות לקוחות, ולכן גם עם תואר שני ולפעמים עם ניסיון, זה מה שהם צריכים לעשות..
עם כל הכבוד לשירות לקוחות (וכפי שאתם יודעים - יש המון כבוד), הקטע הזה הורס אותי כל פעם מחדש, והתגובות שהבחור קיבל רק מחזקות את התחושה הזאת. בוא תגידו אתם - הייתם ממליצים לאדם עם תואר/תואר שני לעבוד בשירות לקוחות? או שאתם יכולים לחשוב על תחומים משתלמים יותר? חלקכם כבר בשלב של "מעבר", מה אתם ממליצים לאנשים כמו כותב הפוסט?