בוא נדמיין

ZeusMan

New member
בוא נדמיין ../images/Emo1.gif

בוא נדמיין שחייזר נוחת פה בארץ ישראל... בוא נדמיין שהוא מבקש מכם להציג בפניו נושא אחד שמעניין אתכם הכי בעולם... בוא נניח שאתם בוחרים להציג בפניו את נושא הרגאיי.... ולשאלה : איזה שיר הייתם משמיעים לו, שיסביר הכי טוב מה זה רגאיי... ?
 
וואו.. סאחה על השאלה :)

אם הייתה לי שיחה עם חייזר (אממ.. כמו שאומרים שהיו חייזרים בקדימה, משו עם חללית וזה..) וואי.. אממ..ממ.. התקלת אותי חחח בטח הייתי משמיעה לו כמה סוגים-- הייתי מתחילה בטח עם שיר סקא של בוב ממש מהראשונים שלו עם מסר של אהבת חינם. ממשיכה עם Barington Levy - Black Roses, ובטח איזה שהוא שיר של אלפא- מסבירה לו שהרגאיי התפתח עם שנים ואז משמיעה לו איזה קוטי ראנקס או בוג'ו-- אולי גם ג'יפשין.. אה ושיר של אלפנט בטח או סיזלה =) נראה לי ככה הייתי סוגרת של ההסבר הקצר - לא יודעת אם הייתי מצליחה לתאר לו ת'רגאיי בשיר אחד. שבת שלום לכולם ונתראה בסלואו היום
-כשף!
 

K C

New member
שיר לא נראה לי ימצא את זה, אבל...

הייתי משמיע לו את The Congos - Heart of the Congos. בשבילי זה רגאיי, Sweet Reggae Music!
 
שאלה גדולה אחי!!!!

גאוני, ממש לא חשבתי על זה. שיר אחד שאומר מה זה רגאיי? שאלה נורא קשה, כי הרי רגאיי הוא אחד הסיגנונות שהכי משנים את עצמם כל הזמן, ומצד שני שומרים על אותו בסיס. אז על מה אפשר להמליץ? על אחד משירי הרוטס הראשונים? אבל איך זה מאפיין את מה שהולך היום בעצם? ומה שהולך היום, על מה זה מתבסס??? אני צריך לחשוב על זה, התשובה שלי מחר, גארנטיד. בינתיים, מה שלכם??
 

gala Bap

New member
אני לא חושבת שיש שיר יותר טוב

מ קינקי ראגיי של בוב, כאילו, כמה שאני מעריכה את כל האומנים הנפלאים שעושים ראגיי כה נפלא וטוב - אני חושבת שזה השיר, והאדם שהרים את הראגיי כל כך. וזהו, אנערף :)
 

Jah 3

New member
כל אחד מהשירים של בוב

האיש שהפיץ ופיתח את המוזיקה... רק שיר שלו יכול להסביר מה זה רגאיי.. את הרידים הקבוע, את השירה המתוקה ובעצם הבסיס של הכל. זה הבסיס, איך שזה התפתח היום זה כבר לא משנה, רק שיר רוטס אמיתי יכול להסביר מה זה רגאיי באמת. אני הייתי משמע את השיר Africa Unite
 

yaarasta

New member
האלבום LEGEND

בהחלט כל שיר של בוב!! שירים נוספים: Sizzla - Like mountains Buju Banton - Hills & Vallys Capelton - That day will come Richie Spice - Blood Again TOK - Tears או פשוט את המיקסטייפ: RELEASE DA CURE של איימאר סאונדסיסטם.
חייזרים? הייתי משמיע לכל מי שלא מבין מהחיים שלו את הרשימה הנ"ל. . . .
 

SaBaGMaN

New member
Buju Banton - Boom Bye Bye

EHHHHHHHHHHHHHH אני צוחק... כמו ש yaarasta אמר האלבום LEGEND או כל שיר אחר של בוב.. בכללי יש כולכך המון סיגנונות ברגאיי שקצת קשה להצביע על משהו ספציפי.. שבוע טוב לכולם
 
החלטתי!!!

Revolution Riddim!!! Revolution של דניס בראון, Black Roses של ברינגטון לוי. רידים קלאסי ומדהים, שהשפעותיו ניכרות עד היום. שיר אחד היה לי קשה למצוא אבל רידים אחד-הנה הוא.
 
שם הרידים הוא Intercum

והוא בהחלט אחד הטובים.. אני הייתי אומר לחייזר שיקפוץ לאיזה דאנס טוב שמה אפשר להבין באמת מה זה רגאיי
 
למעלה