בובות ככלי טיפולי: דיווח מהשטח
חברים ביקשתם שאדגים לכם ואשתף במעללי הקבוצה.
אז.. כל מפגש אני מתחילה עם פרסי ואח"כ עוברת לאמנות.
במהלך הפעילות אחד הילדים התקשה לווסת את עצמו והתפרע קצת ובאיזשהו שלב היתה תפנית ובמקום להפריע הוא פשוט לקח לבדו בובה מן השק ונעזר בה כדי להשתתף וליצור קשר עם הקבוצה (הוא עוד לא בן 4) על ידי כך שהוא מנסה לחקות את ההתנהגות של פרסי מתחילת המפגש ולהוביל את האינטראקציה עם הילדים. שיחק בלהיות אני, בקיצור.
הילדים האחרים שיתפו פעולה ואני נתתי לו את הבמה והנה לכם, איך הבובות היו הדרך עבור הילד הזה להתגבר על בעיית התנהגות ולהיות בכל זאת חלק ממפגש שהוא מאוד אוהב.
אין על הבובות. כלי מדהים!
לילה טוב!
חברים ביקשתם שאדגים לכם ואשתף במעללי הקבוצה.
אז.. כל מפגש אני מתחילה עם פרסי ואח"כ עוברת לאמנות.
במהלך הפעילות אחד הילדים התקשה לווסת את עצמו והתפרע קצת ובאיזשהו שלב היתה תפנית ובמקום להפריע הוא פשוט לקח לבדו בובה מן השק ונעזר בה כדי להשתתף וליצור קשר עם הקבוצה (הוא עוד לא בן 4) על ידי כך שהוא מנסה לחקות את ההתנהגות של פרסי מתחילת המפגש ולהוביל את האינטראקציה עם הילדים. שיחק בלהיות אני, בקיצור.
הילדים האחרים שיתפו פעולה ואני נתתי לו את הבמה והנה לכם, איך הבובות היו הדרך עבור הילד הזה להתגבר על בעיית התנהגות ולהיות בכל זאת חלק ממפגש שהוא מאוד אוהב.
אין על הבובות. כלי מדהים!
לילה טוב!