בודק אפשרות לרכישת אולטראליט T-Bird II

בודק אפשרות לרכישת אולטראליט T-Bird II

אני שוקל די ברצינות, אפשרות לרכישת אולטראלייט דגם T-Bird II.
בזמו טסתי עליו הרבה שעות כששהיתי בפנמה לרגל עבודה.
המטוס הוא מטוס מאד בסיסי ואינו יכול להתחרות בכל המטוסים המודרניים העשויים חומרים מרוכבים. אך חסרונו זה הוא גם יתרונו. זהו מטוס איטי הטס כמו "אניה". הראות ממנו מדהימה והוא נוחת כמו ג'יפ בכל מקום.
הוא מונע ע"י רוטאק 582 אך, ניתן להחליף לו את המנוע ל912.
הכוונה היא להקים קבוצת שותפים, 4 עד חמישה.
לינקים למידע נוסף על המטוס:

https://www.pilotmix.com/t-bird-ii

https://www.controller.com/listings/aircraft/for-

https://www.trade-a-plane.com/mobil...page_size=10&s-sort_key=year&s-sort_order=asc


sale/list/?manu=golden+circle+air&mdltxt=t-bird+ii


https://www.recreationalflying.com/threads/t-bird-ii-for-sale-needs-new-skins-on-wings.110126/

https://sites.google.com/site/ultralightaircraft/home/AIRCRAFT

כפי שאפשר לראות המחיר נע בין 10000 ל 20000 דולר.
אם יש מעוניינים, אנא צרו איתי קשר בפרטי.
אריאל אריאלי
 

ZeevRozenek1

New member
אריאל, מה קרה לך?

מזכיר לי אישה צעירה שמתלוננת אצל אימהּ:
אמא, נמאס לי מבעלי ואני רוצה להתגרש. הוא בועל אותי רק מאחור, כל יום וכל שעה . היה לי חור בגודל של 10 יורו-סנט, עכשיו הוא בגודל של שני יורו !
האמא: השתגעת? בעלך בנה לך וילה גדולה עם בריכת שחיה, רהיטים מאיטליה, ונתן לך כרטיס אשראי בלתי מוגבל , ואת רוצה לוותר על כל זה בגלל יורו-תשעים?
על אותו משקל, עבדת שנים על בנית מטוס, עוד כמה על הרִשיוּן, ואתה רוצה לעבור לאז"ם "פרימיטיבסקי" ?
אם כבר, לך על דריפטר, מוכר לכולם, הרבה אנשים יכולים להדריך אותך, והוא באמת ג'יפ אווירי !
(איך אומרים, יצאתי לפנסיה עכשיו אני "יועץ" )
 
חזרה ל"אהבה ראשונה".....

בשנות השמונים המוקדמות, נשלחתי לעבודה בפנמה. שם "אימצה" אותי משפחה יהודית חמה (למען האמת - רפורמים), שלה היו שני מטוסים: האחד - "טיירה 1" החד מושבי והשני - "טיירה 2" הדו מושבי. השם הרשמי של המטוסים היה T-Bird I ו - T-BirdII בהתאמה.
באותה משפחה היו אב ובן - חובבי רדיו, חובבי מוסיקה קלאסית והעיקר - חובבי תעופה.
כאשר הגעתי לפנמה, הדבר הראשון שענין אותי היו מטוסי האולטראלייט שבסיס האם שלהם היה שדה התעופה על יד משרדי מנהל התעופה האזרחית של פנמה, עבורו עבדתי.
כמובן, שבהזדמנות הראשונה שהייתה לי הגעתי למתחם ומיד הכרתי את כל טייסי האולטראלייט המקומיים.
כך התודעתי למשפחת טולדונו (זאת מ Pollo Toledano) ומאז הייתי "בן בית" אצלם.
מידי שבת ובימי ראשון, היינו טסים, שלושתינו, בשני המטוסים, תוך כדי שאנחנו עושים "החלפות" פעם אני והאבא בדו מושבי והבן בחד מושבי, ופעם אני בחד מושבי והאבא והבן בדו מושבי וכו'.
שני המטוסים היו "עגלות" אבל, היה משהו בטיסה האיטית והיכולת לנחות בכל מקום (ונחתנו בכל מקום), שמאד קסם לי.
מי שמכיר את פנמה ואת הג'ונגלים העצומים שיש שם והגשמים הטרופיים היורדים שם, יכול להעריך את מידת ההנאה, שטיסה במקומות אלו יכולה להעניק.
החופה השקופה הענקית, שנותנת יכולת טיסה בגשם שוטף ומראה פנורמי המאפשר צפייה בנוף המדהים, ללא ספק מוסיפה לחווית הטיסה.
וכמו שאומרים: "אין כמו אהבה ראשונה"....
ואל דאגה זאב, איני מתכוון לזנוח את ה"בייבי" שלי שטס "קצת יותר מהר" מה"עגלה"....
אריאל אריאלי
 

עמוס 2cv

New member
מזכיר מאוד את הקוויק סילבר רק עם גלגל זנב

אני איתי מוריד את כל החופה המיותרת הזואת .
 
למעלה