בוטל?

Seasonal Beast

New member
בוטל?

בזמן האחרון יש גל של כתבות בנוגע לביטולים של אמנים, שינוי מקומות וכו'. אני מניח שקראתם לפחות כתבה אחת בעניין[לאו דווקא על ביורק. עיין ערך מוריסיי, ששוב שונה, לביתן 1 הקטנטן]. איפה אתם חושבים שנמצאת הבעיה? במפיקים? בנו? באמנים עצמם? בברכת, נתנחם בביורק שאמורה לבוא בחורף
 

plants and rags

New member
אין נחמה

אשמח להתבדות כמובן, אבל אם ביורק באה לכאן בחורף אני קוגלגר. למה שהכונפה תחזור לארץ המטונפת שדחתה אותה כמה חודשים קודם לכן, איזה חצי שנה אחרי שהטור שלה הסתיים כבר והראש שלה נמצא באלבום השוקולד והיא מרגישה מיצוי מטורף מהטור הטרנס אטלנטי שלה? ועוד למקום קטן? אנחנו לא ראויים לה בכלל. באשר לבעיה הכללית עם ההופעות, זה די ברור שיש קללה על הארץ. עוד גורמים שמשפיעים על הפיאסקואים למיניהם זה, כמו שקראנו באלפי הכתבות שדיברת עליהן, שיבוצים לא נכונים של אמנים (ראה ביורק המעפנה שלא מסוגלת למלא אפילו אמבטיה או מוריסי) או הבאת אמנים לא נכונים בעליל שאבד עליהם הכלח שנה אחרי שנולדו כמו בלונדי או מה שזה לא יהיה. וחוץ מזה, אין בארץ כל כך הרבה קהל בכלל שילך להופעות מחו"ל של אמנים שהם לא בסדר גודל של פול אני מת מקרטני. זאת בעיה רצינית, אבל בעבר הצליחו, פיג'יי הייתה כאן בימים היפים של התלבושות המזעזעות והמטאטאים, ביורק הגיעה גם כשהיא מכרה יותר משני עותקים בחודשיים, רג'ינה בבארבי, טורי עמוס המעפנה גם הייתה, אז אולי כן אפשר?
 

Seasonal Beast

New member
אני חושב

שאולי דווקא אלבום השוקולד הוא הקשור במקומות קטנים ואינטימיים. מישהו גנח אקוסטי ולא קיבל? תראה, בסופו של דבר אני לא חושב שהיא לקחה ללב, אם יש לה בכלל. הייתה הטעייה רצינית מצד שוקי[שאגב, טוען שהושקעו 100,000 שקלים חדשים ביחצנות. לאן הם הלכו, לעזאזל?], וגם קצת אבדה האקסטזה סביב ביורק. לגבי פול. הוא גם לא יגיע, הוא מצפה לאיזה 50,000 אנשים. אנחנו מדינה קטנה, ואם אמן לא מגיע בשיאו, הוא לא מוכר. טורי ורג'ינה הופיעו במקומות קטנים, ופג' הייתה במסגרת פסטיבל ג'אז. באמת אפשר?
 

plants and rags

New member
כן, אלבום השוקולד

נשמע קשור למקומות קטנים ואינטימיים (הייתי מציע לשוקי לקיים את ההופעה אצלו בבית כבר) אבל הוא הרי לא יהיה מוכן עד החורף הזה, אמנם B פרוליפיקית - אבל היא לא תוציא אותו החורף. אני מקווה שהיא לא לקחה ללב. אולי המנהל שלה לא סיפר לה בכלל. אני לא אתנגד לראות אותה בארץ - אבל אם אני היא (ואני לא היא) כף רגלי לא הייתה דורכת כאן שנית. אבל זה הקטע, לא? היו שיבוצים טובים לטורי ורג'ינה. ידעו שהן לא הולכות למלא את הפארק אז תקעו את זאתי ברעננה וזה השתלם, לא? ודחפו 700 איש לבארבי פעמיים, יצא טוב. אני עדיין לא מבין למה הביאו את פג' לפסטיבל ג'אז, אם היא עושה ג'אז גם אני עושה ג'אז. היה פסטיבל מחולות בכרמיאל, למה לא הזמינו את פג' להופיע גם שם? בכל מקרה, אם גם לפול לא יילך אז לאף אחד לא יילך. מוטב לוותר כבר אז. ששוקי יפרוש לעצב את השפם. יש לו שפם?
 

Pygmy puff

New member
שתבוא להופיע בנמל.

יש שם מקס ברנר. גם קטן, גם אינטימי וגם יש שוקולד, היא לא יכולה לסרב לזה.
 
זה לא הולך לקרות../images/Emo45.gif

סתם ברבורים... לא מאמין שביורק תגיע בחורף. זה לא יקרה, ובאמת שעדיף לא לפתח ציפיות!
 

Esmena

New member
כמה דברים(מעניין כמה פעמים נתתי את הטייטל הזה

|להשוות בין ההופעה של טורי להופעה של רג'ינה זה כמו להשוות בין פיל לנקרופיל. ותאמינו לי ששכתבתי על זה לא חשבתי על משמעויות טרגיות שקשורות לקריירה. ההופעה של רג'ינה הייתה הופעה של מוזיקאית רגע אחרי הפריצה לרדיו ושני רגעים אחרי הפריצה האמיתית לעולם המושגים האלטרנטיבי הרחב(הלו?אפשר בכלל לקנות את האלבומים מלפני סובייט קיטש איפושהו?).למרות שהיה לה בידיים להיט רדיו ענק , היא באמת הייתה מקסימה(נו,תנו לי להניח שזה קשור אליה) והמחיר היה שווה לכל נפש.בניגוד לאיזו להקה אחת שלמרות שלא היה שום שינוי משמעותי בסטטוס הנגישות שלהם לקהל הרחב או מקומה בהיכל התהילה של המוזיקן(אפילו אלבום ב4AD כבר היה להם אז,לפני ההופעה הראשונה, לא שהיום זה כזה מדד) ואחרי שהבריזו מהופעה בגלל איזו מלחמה פעוטה או שתיים,כמעט הכפילו(או לפחות הוסיפו מספר לא ייאמן של עשרות בשקלים) את המחיר שנה לאחר מכ.להופעה הזו ,גבירותיי ורבותיי,לא באתי.יש גבול לכל תעלול ולא משנה מה קורה בגבול הצפון.למי שלא מבין באיזו להקה אני רק אגיד שהשם שלה זה (קצת)כמו אפריים-והעיניים של הסולנית גיטריסטית קצת כמו של ביורק. עכשיו טורי יקירתי לעומת זאת,למרות שעברו "רק" 15 שנה מהבכורה שלה(זאת שמותר לזזכור,לא זאת)וחלק גדול המאזינים איבדו משהו מיחסים אליה אחרי האלבום השלישי ב96'. ויש לה תשעה אלבומים וזה רק הולך ומתאבד.נכון,היא לעולם לא איבדה את הכישרון, והיא החדירה לא רע לרדיו את הקאבר לstrange little girl מ2001,אבל היא כבר די רחוקה מהשיא. שלא לדבר על הופעתה לא מעט כ"דמויות", ולא כטורי.ועל הפיאות.על הפיאות באמת לא נדבר.בקיצור,זו הייתה די הופעת-קהל-שבוי-כולל-קרן-פלס(בקהל). ואנחנו,הקהל השבוי ,באנו,באנו כמו גדולים. באנו בהמונים.חלקנו גם בא למפגש המעריצים כמה שעות מאוד טובות קודם וחיבק אותה עד שהיא נזכרה בטראומות עבר מפורסמות(אה,זו רק אני).ואחר כך הצפנו את איזור הפארק במשך שעות,חולקים את אהבתנו המשותפת ואת עצמנו בתיאבון ובסבלנות אין קץ .היי-אני נזכרת,היה שם מישהו עם האלבום הבדואי של ביורק,מקורי.השגתי כרטיס די באיחור. כבר לא היו כרטיסים ל"מקדימה".ניסיתי וניסיתי לרכוש באינטרנט כרטיס לשורה מוקדמת יותר ולא הצלחתי.אחרים הקדימו אותי.איפה זה ומה שקרה עם ביורק?שנים שאני אוהבת את טורי ואת ביורק ולא חשבתי שיהיה כזה הבדל מהותי בקהל שלהן בארץ;מה גם שביורק תמיד הייתה יותר מחובקת ע"י התקשורת הישראלית וגם כשלא הייתה מחובקת,הייתה מדוברת יותר. שלא לדבר על זה שהMTV האירופי לא רואה את טורי ממטר ושולח אותה לגלות בשדות הויאגרה של VH1,אבל מי לא מכיר את It's oh so quiet? אחרי הכל,יש להן כ"כ הרבה מעריצים משותפים. לכל הרוחות,שמעתי על טורי לראשונה בקבוצה משותפת שלה ושל ביורק באייסקיו.אנחנו באמת כאלה שונים?כ"כ שונים שזה יהווה גורם בכך כשהכרטיסים לטורי ייחטפו חודש מראש,והמעריצים של ביורק יחכו לראות אם מדובר באמת עד שבסוף זו לא תהיה אמת וההופעה של ביורק תחרב בעוד טורי שובעת מגדים?
). אני לא אהיה האצבע המאשימה,חלילה-אני איחרתי לקנות לשתיהן.יש לי תירוצים מן המוכן,כמובן. [ כל זאת בהנחה שאתה *לא* מתכוון להופעה הסגורה לעיתונות של טורי בסוזן דלל בצמוד ללהיט הרדיו הראשון שלה-קרוספיי,השיר היחיד שלה שאפשר לתפוס מדי פעם רגולרי בגלגל"צ(מצד שני,ביורק כמעט אף פעם לא שם ויהי מה),אבל לפני האלבום הראשון.] באשר לבלונדי ,"שאבד עליהם הכלח שנה אחרי שנולדו", שנינות זה טוב ויפה
אבל במקרה הנ"ל ,ואני באמת לא רוצה להיות קטנונית,אין לה קשר למציאות.לבלונדי היה להיט רדיו ענק ב99 ', 23 שנה אחריי היווסדם. דבר שכמעט אין לראותו.מילא בסולו,אבל בלהקות רוק מהסבנטיז-די יוק. אני מאמינה שיש להם קהל ,בהחלט יש להם, ושבחרו במקום לא מתאים בעבורו,אבל כן מתאים ללהקה הזו באופייה של הלהקה והופעתיה בחו"ל ,והכל מכוונות טובות. לא יודעת על ההופעה הזו יותר מדיי,אז אני לא אפתח את הפה יותר מדיי.השאלה היא כמובן אם אתה טוען שבלונדי ומוריסי לא היו צריכים להופיע בכלל,או שההתאמה נעשתה בצורה גרועה.אני הייתי אתמול בהופעה של מוריסי והיו שם לפחות 4500 איש(אומנם חלק מרגיז מהם וביניהם חבריי קיבל כרטיסים במיטב המבצעים וההנחות)והרבה הרבה מאוד אהבה.אומנם חלק גדול ממנה הייתה של מוריסי לעצמו,אבל עדיין
, הייתה הופעה מוצדקת לחלוטין.בקיצור,לפי דעתי ה"בעבר "הזה די מתאים ללפני שנה, וכמה שעיתונים ינסו לומר לי שהמצב גרוע והכל פיאסקו ושוברים את הכלים ולא משחקים-אני לא אשכח את דוונדרה באנהרט ורג'ינה ספקטור, שני אמנים לגמרי רלוונטיים ומדוברים (בעולם האלטרנטיבי מחוץ לשכפולי הפוסט פוסט פאנק של MTV2)ובפיק קריירתם ,שנתנו כאן כל אחד שתי הופעות מקסימות וצפופות(בהחלט היה אפשר להעלות אותן ליגה לדעתי)שזכו לאחלה שיווק וסיקור ממש לא מזמן וכן,גם הקיץ הזה לא היה כזה פיאסקו.אנשים ראו כאן את גיבורי ילדותם,לכל הרוחות.מוריסי בא,לכל הרוחות.מצידי שיופיע בלובי של בזק ראשל"צ(ליד הגשר). אז היה תכנון קצת פחות טוב מבשנתיים האחרונות שהיו בהן לא מעט הופעות מדוברות ומתוקותקות(ניין אינץ' ניילס מישהו?אם אתה קורא מישהו אז תדע שאני לא באתי בנסיבות אולטרה מצערות.) באשר להופעה של ביורק,די לרגשי נחיתות, מגיע לנו ביורק חמימה לחורף, הכל היה נורא לא ברור ,לכל הרוחות,טענו מספיק על גבי הפורום הזה שאולי ביורק עצמה בכלל לא ידעה מההופעה הזו. ובברידרז(אם יהיה כסף?)ננוחם.
 

plants and rags

New member
אה,

ההודעות שלך ארוכות. אנסה להתייחס לנקודות שאותן אני זוכר. לא התכוונתי שאין סיבה להופעות כמו של בלונדי או מוריסי, רק התכוונתי שלא התאימו את האומן למקום אותו הוא יכול למלא. מכיוון שאת לא יודעת על ההופעה של בלונדי, המקום לא היה מלא, בלשון המעטה. באשר למוריסי, הבנתי שהזיזו אותו תשעה עשר מיקומים שונים ב-12 שעות. אגב, אם את אומרת שהיו שם 4,500 איש (כן, כתבת לפחות, אבל אז מה) , זה אביסה'לה לא מסתדר עם ההודעה של שוקון שבעוד שביורק מכרה 200 (אני לא אשכח את המספר המביש הזה אף פעם) מוריסי מכר 5,000. האם תוך כמה חודשים מספר הקונים ירד, או נשאר אותו דבר? מעניין. בכל מקרה, הערת הטורי במקום, זה רק מחזק את התיאוריות שעלו. כי סליחה, היא מעפנה, ובאמת שלא מכירים אותה כאן יותר מביורק. אממה, יכול להיות שהעיתונות היא לא מדד לכלום. כמה אנשים אנחנו באמת יודעים שאוהבים את ביורק? אולי 200. בכל מקרה, אין לי שום פואנטה. את אומרת שהקיץ לא נקרא פיאסקו? טוב. מה אכפת לי.
 

Esmena

New member
ידוע לי שבלונדי לא היה מלא ,

ולכל מיסתורין הביורק והטורי והמוריסי- כנראה שלעולם לא נדע.בכל מקרה,להוסיף שמן למדורה,לא שמעתי על אף בן אדם שקנה כרטיס למוריסי באותו שבוע שבו פורסמו הנתונים המפוצצים או לפניו.הרבה מאוד אנשים כן ביטלו כרטיסים ,אנשים שהיה להם יותר חשוב לראות את סוזי ומוריסי היה רק הבונוס שלא השתלם בכזה מחיר בעיקר.בכל מיקרה לא ייתכן בשום פנים ואופן שחודשיים לפני 5000 קנו ואז 500 ביטלו ומאותו רגע כולם היו מסודרים ולא קנו כרטיסים והיידה להופעה.לא היה ולא נברא,לא ייתכן. *4500 איש-דליבא דמעריב.
 

plants and rags

New member
לעולם לא נדע באמת.

זהו רצח ארלוזורוב של זמננו. ואם אפשר לרצוח את שוקי כדי שזה יוסיף למסתורין אני אשמח לנדב מתנקשים.
 

plants and rags

New member
אני אצייר את שוקי באמבטיה.

אלוהים אדירים, אם הביטוי הזה נלקח מחוץ לקונטקסט שלו זה נשמע איום ונורא. יש לי יום של הודעות מעוררות בחילה.
 

Pygmy puff

New member
את מדברת על בלונד רדהד?

תמיד אמרתי שיש משהו ביורקי בקאזו. אבל, הממ, איפה האפריים נכנס פה?
 

Esmena

New member
../images/Emo140.gif

בניגוד לאיזו להקה אחת שלמרות שלא היה שום שינוי משמעותי בסטטוס הנגישות שלהם לקהל הרחב או מקומה בהיכל התהילה של המוזיקה(אפילו אלבום ב4AD כבר היה להם אז,לפני ההופעה הראשונה, לא שהיום זה כזה מדד) ואחרי שהבריזו מהופעה בגלל איזו מלחמה פעוטה או שתיים,כמעט הכפילו(או לפחות הוסיפו מספר לא ייאמן של עשרות בשקלים) את המחיר שנה לאחר מכן.להופעה הזו ,גבירותיי ורבותיי,לא באתי
 
למעלה