בולם דרופ אוף קומפ 130 ממ.

NOS RACING

New member
בולם דרופ אוף קומפ 130 ממ.

בבעלותי בולם זה ואני חושש שהוא רך מידי. כשאני קופץ רואים ממש את הבולם נכנס הרבה מדרופ קטן (מטר לפלאט). או מאיזה דאבל. הפחד שלי שמדרופים גבוהים יותר הוא יסגור מהלך ורציתי לדעת מה יכולות להיות הבעיות/סכנות מכך. הבולם הוא בולם אוויר. אם אני יקשיח אותו קצת (איך עושים את זה<??) אז הוא לא ינעל ואז מה תהיה התפוקה מכך ואם כדאי?. תודה מראש עדן. (אני מאודד מרוצה מהבולם בכללי ומעולם לא פתחתי אותו או שהייתה לו בעייה כלשהיא.)
 

jumperman

New member
גם לי יש דרופ-אופ

בונטיל הימני של הבולם תנפח ללחץ של 15 PSI בערך. אם זה קשה מדי אז תוריד עד שתראה שמתאים לך. אם אין לך משאבת בולם, תלך לחנות ותבקש שיתנו לך להשתמש בה.
 

NOS RACING

New member
התחלתי לפתוח את צד ימין את הפקק

השחור והוא נפתח יחד עם התושבת האפורה. ואחרי איזה סיבוב וחצי בערך התחיל נוזל לנסות לצאת מהבולם דרך ההברגה. אז ישר סגרתי את ימין ואז פתחתי את שמאל והיה שם וונטיל ורק הפקק השחור בלי התושבת נפתח. השאלה היא אם יש וונטלים לניפוח בשתי הצדדים או רק בצד אחד? ואם זה בסדר שהפקק נפתח יחד עם התושבת.
 

NOS RACING

New member
תמונה+הסברים בתמונה.

אוקי יצא קצת שמן אני לא יודע מה לעשות התחושה שלו אני חושב קצת השתנתה לא יודע מה קרה לו יצא ממש קצת שמן אבל שניגבתי אתמול את השמן אני רואה שעכשיו עדיין יש שם! תמונה מסבירה הכול.
 

amirgal

New member
תיקח בוקסה ותסובב את החלק הכסוף

בחזרה למקום ואז תיפתח תפקק כרגיל.
 

NOS RACING

New member
בשתי הצדדים יש וונטיל לניפוח אוויר

או שצד אחד זה שמן אוויר איזה בולם זה? אוויר אוויר ,שמן אוויר, אוויר קפיץ ?!?!
 

NOS RACING

New member
אין אפשרות להגיע לתושבת בלי לפתוח

את הפקק השחור והפקק השחור לא נפתח! אם אני פותח את הפקק יחד עם התושבת ואת כול התושבת פותח מתחיל לצאת לי משם ישר שמן זה יכול לגרום לבעיות כלשהן!?
 

amirgal

New member
זה בסדר שהוא ככה.

ראיתי איך אתה רוכב, אתה נוחת כמו שק תפוחי אדמה. מדרופ כזה רוב הבולמים בקטגוריה הזאת יסגרו מהלך.
 
למעלה