בונאה התומר הזה כוסון משהו טוווווב

כנסו !

זה לא פורום למדידת יופי.. I'm sorry!! זה מתחיל מזה ,עובר לקללות וזה ממש אבל ממש לא לעניין!
 
אוףףףףף

עוד פעם אתתתתתתתת
"לא נכנסתי לכאן כדי לדעת באיזה גיל כל אחד ניראה"...גרררר
 
תגובה

חחחח..יפה מצידך שאת זוכרת....סחתיין על הזיכרון הצילומי! חחח
אבל תכלסס...זה נכון! אנשים נכנסים לפורום הזה כדי להעביר ביקורת בונה (אהמממ אהממ) על השחקנים,ולא להתחיל לרדת עליהם...זה ממש לא לעניין! אם תחזרי קצת אחורה ותראי את ההודעות של יהונתן ואדם ובכלל של אנשים אחרים שאכפת להם,אולי תביני על מה אני מדברת.. אף אחד לא רוצה שישפטו אותו עפ"י המראה שלו,ואני לא בטוחה שאת נראית יותר טוב ,אף אחד לא רוצה שישפטו אותו עפ"י המראה,במיוחד לא אחרי שבנאדם עובד ומשקיע את כל המרץ שלו כדי שלאחרים יהיה טוב.. תסתכלי בהודעות של העמ' הקודמים,אז (אולי!) תצליחי להבין משהו. אני מצטערת אם אני פוגעת כרגע בך או במישהו אחר שחושב כמוך,אבל זה מה שאני חושבת! מקווה שאת ושאר האנשים החדשים פה יצליחו להבין ולהפנים שלא שופטים אנשים לפי המראה שלהם!! בהיייי
 
../images/Emo7.gif

סליחההההההה אמממ...תומר אניב אמת מתה עליךךךךךךךךךך על תעלב כפרההההההה וילדההההההההה תסתמי!
 

מ י ק י4

New member
לכולם!!!

אני ממש מסכימה עם דנדושית! כלומר, אף אחד לא קובע בעצמו איך הוא יראה, או אם הוא כוסון או לא! (לטוב או לרע)!!! לא שופטים אנשים על- פי איך שהם ניראים!!! מותר לכולם להביע דעה, אבל לא אם היא פוגעת במישהוא אחר!!!
 

L u L i1

New member
וואלה, צודקת!!!!

זה באמת לא יפה שאתם שופטים לפי מראה!! אם יש לכם משו טוב להגיד להם, אז תגיבו, ואם לא אז תשמרו את זה לעצמכם!!! בשביל מה לפגוע??מה יוצא לכם מזה?? אז באמת חבר'ה, תחשבו לפני שאתם כותבים!!!!!
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
../images/Emo45.gif

מצד שני, אם אנחנו מחליטים בפורום שלא אומרים נניח "הוא ממש לא כזה וכזה" אז אנחנו צריכים להחליט שבכלל לא מדברים על המראה החיצוני לא לטובה ולא לרעה..
 

LuLiLoPiLaTo1

New member
חח גם לי יהיה קשה,מודה

אבל .. זה לא פייר כל כך לבקש מאחרים לא להגיד את הדברים הלא טובים שהם חושבים על המראה של השחקנים אבל מצד שני לומר שאת הדברים הטובים כן מותר להגיד..
 
התימניה צודקת../images/Emo99.gif

אחותי את צודקת גור יפה ומתוק בטירוף תראי את התמונות שלו איזה עיניים נשמה....
 
איפה שמעת ????

איפה שמעת אותו? בפסטיגל ראיתי אותו אבל לא עכשיו. גם בערוץ 6 שמעתי פעם.
 
יוואואואואו כמה מחמאות!

תנו לי לעכל!! תודה לכולכם!!! באמת מעניין אותי לדעת איפה שמעת חוץ מבסדרה?
 
חחחחחח

אני גם חושב ככה...לא אכפת לי מה חושבים עלי...אבל אני חושב שזה לא פייר שאת יכולה להביע עליי דעה....ואני לא יכול להביע עליך...את מבינה....אם הייתי מכיר אותך זה היה פייר....אני לא יודע...יש מצב שאת כוסית עולם ויש מצב את סתם שמנה ומכוערת אש...
 
למעלה