קאפוט חולים
לכולם המון בריאות
ברוכה הבאה לניצת השווה.
הדסה, לכולם מצלצלים כדי לוודא שמגיעים לתור שהוזמן, אבל אין דומה תור לשינוי תור. היה לי תור לניתוח ב 12 בדצמבר הזיזו לי ל 22.1. כי הרי אי אפשר לשנות תאריך מבלי לוודא שזה נוח לאדם. אולי הוא בחו"ל, אולי מחתן בן, ועוד הרבה סיבות, לכן הם חייבים לדבר עם האדם עצמו. זה שהם צלצלו לחברה שלי ולא אליי, זו ממש שערוריה. זה שרשמו אותי לשני תאריכים שונים זה גם שערוריה, סוף טוב הכול טוב אלא שצרה חדשה נפלה על ראשי, משרד במרפאת האם שלי שבו אני מקבלת שירות מסרב לתת לי טופס 17 בטענה שלניתוח הזה לא צריך טופס כזה. (בבית חולים הודיעו לי שבלי טופס 17 לא אתקבל.). 4 פעמים הייתי במשרד פעם הפקידה אמרה שזה עדיין מוקדם מידי להוציא טופס 17, פעם שנייה נאמר לי לא צריך בכלל טופס 17 לניתוח הזה. בפעם השלישית הבאתי את טופס ההזמנה שלי אבל שלחו לי הזמנה בלי קוד, אבל עם דרישה לטופס 17 הפקידה אמרה שהיא חייבת קוד, חזרתי עם הקוד לאחר שעתיים שביליתי ליד הטלפון,לברר מה הקוד.(היוםו).
ופקידה אחרת אמרה שאני צריכה את מכתב ההפנייה של הרופא לבי"ח.
אין לי עדיין טופס 17, אני הולכת בלי טופס.
מה הם חושבים שאני מחכה כבר שנה לניתוח שאין מכתב הפנייה מהרופא לבית חולים. על סמך מה נתנו לי את התור??.ממש חלם.
ציפי ממש תודה רבה.אני עוברת את זה בבי"ח השרון ויש לי חברה שתהיה המלווה שלי..
חיוכון: הטלפון מצלצל במחלקה פנימית א בבית חולים, מהעבר השני של הקו מבקשים לדעת על מצבה של שולמית לוי מחדר 9א. האחות מפרטת ומסבירה על מצב החולה, על תוצאות הבדיקות וכן על כך שאם הכול ילך כשורה מחר תלך החולה הביתה. "מה הקירבה שלך לחולה?" שואלת האחות. "אני היא שולמית לוי,אתם בקושי נותנים מידע לחולים, אז החלטתי לקבל את כול האינפורמציה בדרך הזו, ולהתראות אחות, אני מבינה שמחר אלך הביתה"
יעלי