זה קורה כדאי לגשת למנה להסניף.
גם לי קרה מקרה כאשר הייתה תקלה במכשיר הכספומט: במקום לקבל -.150 ש"ח ,,
המכשיר הוציא רק -50 ש"ח,אבל החיוב היה על- 150 ש"ח.
למחרת ניגשתי לסניף לדווח על כך, ויומיים לאחר מכן,, ראיתי בדף החשבון שאכן הטעות תוקנה.
מעניין שתמיד בשעת תקלה בכספומט ,תמיד מחוייב הלקוח בחשבון ,ואילו הזיכוי תמיד יוצא לטובת הבנק.
אגב,
בנושא טעויות של המחשב בבנק:
לפני כמה שנים סמכתי יותר מדי על הבנק ,ולכן בתקופה ההיא לא בדקתי את דפי החשבון
עד שיום אחד ,,קיבלתי הודעה לא הגיונית מהבנק: כי בחשבוני חוב -.400 אלף שקל,
ותוספת התראה שאם לא אשלם סכום זה בהקדם,תשלח אליי הודעה מהוצאה לפועל .
 
כמובן שניגשתי מיד לבנק, ולאחר שבועיים של בירורים ולחץ מטורף- ונדודי-שינה, התקשרו אליי מהבנק ואמרו שהנושא הובהר להם,התברר להם במסמכים שבדקו ,כי היה חיוב שהגיע ע"ס -400 ש"ח ,אשר הוקלד בטעות עם עוד 3 אפסים נוספים ,ולכן החיוב גדל ל-.400,000 ש"ח.
קיבלתי מכתב התנצלות ולשמחתי הטעות נמצאה ותוקנה .
ומאז כול מסמך ודף חשבון שמגיעים מהבנק ,נבדקים באופן יסודי.