בוקר טוב אני יוצרת בסריגת אמיגורומי

  • פותח הנושא 0454
  • פורסם בתאריך

0454

New member
בוקר טוב אני יוצרת בסריגת אמיגורומי

מוצרים שונים הגעתי לזה בגלל היותי מובטלת ולאחר שראיתי את ההיתלהבות של הסביבה מהתוצאה החלטתי לנסות להיתמקצע בתחום.(ניתן לראות את היצירות בקישור למטה) הבעיה היא שהייתי ביריד אומנים וכל מי שראה את היצירות התלהב אבל לא קנו (כי יקר-בגלל העבודה המושקעת) מבחינתי זה הוריד לי את המצב רוח כי גם לא כיסיתי את התשלום לקניון אז אני לא יודעת אם כדאי לי לנסות בקניון אחר כל דבר כזה עולה כסף שאין לי)או לוותי על הראיון להרוויח מזה
 
הפסד כספי הוא למידה והתנסות חשובים לעסק!!!

את אשת מקצוע מעולה ויוצרת בחסד- האם די בכך על מנת למכור את מוצרייך? מילת המפתח היא שיווק ופרסום והעלאת הערך המוסף של המוצר/שירות שלך בעיני הלקוח. לא הכל נמדד רק במושגי רווח. השתתפות ביריד היא חלק מניסוי וטעייה בצורת השיווק והפרסום הנכונות לך ולא רק בהיבט של היקף מכירות. השתתפות ביריד = חשיפה יש עסקים שחשיפת המוצרים או השירות היא בפרסום. פירסום=עלות כספית...בתוכנית העסקית השנתית של העסק רצוי וצריך לקחת בחשבון עלויות פרסום: פרסום בעיתונות ארצית/מקומית; פרסום בגלויות/פליירים ועוד... יתכן והשתתפות ביריד הוא סוג של חשיפה כזו לכמה שיותר אנשים שלקחו פלייר/כרטיס ביקור שלך? מעבר לכך- כדאי לבחון גם את נושא הירידים:דוגמא לשאלות שיעזרו לך להתמקד להבא מיהו קהל היעד של היריד? בעלי חברות/חנויות המחפשים רעיונות לרכישת מלאי מוצרים? "עמך"/בני נוער או אנשים מאוכלוסייה של אניני טעם המעריכים עבודת יד? יריד לפני חגים? יריד לקראת סיום שנת לימודים? וכיו"ב כניסה ליריד כרוכה בתשלום או פתוחה בחינם? וחשיבה להבא- אולי לחלוק דוכן עם שותפה/קולגה כלשהו ולצמצם עלויות? יריד=חשיפה ללקוחות ולא רק מכירה ורווח יריד=למידה חשובה בתחום התמחור, איפה את ממוקמת ב"שוק" שלך (אין מה לעשות, תמיד יהיה את המוצר ההמוני והחיקוי הזול יותר תוצרת טאיוואן, לא? את חייבת לדעת לשווק ערך גבוה ללקוח ברכישת המוצר שלך) בהצלחה
 

Merav Stern

New member
מוצר לחמניות

היי, אני מסכימה עם כל מילה שכתבה מיכל. דבר נוסף שאת יכולה לעשות, זה לחשוב על מוצר "לחמניות" = מוצר קטן יחסית שעלותו לך וללקוח לא גבוהה. מוצר זה ימשוך את הלקוחות אליך לדוכן, יגרום להם לרכוש (כיוון שזה לא בעלות גבוהה) ויצור חשיפה לשאר מוצרייך. בהצלחה, מירב שטרן ייעוץ עסקי, אימון אישי מתמחה בייעות לעסקים קטנים ואימון קריירה
 
מקסים! אל תתיאשי!

למדת עכשיו שלדוכן ביריד אומנים את עדין לא מוכנה, או שכרגע אולי זה לא המקום המתאים לך. אבל איפה כן יכול להתאים לך? אל תחפשי את הלקוח הבודד, אלא חפשי את לקוח המפתח שיביא אליך לקוחות נוספים..... למשל: מעצבות כובעים. חנויות אקססוריז. לשים שולחן עם יצירות באיזה בית קפה בוטיק, או במספרה, או מתחם נשים, בחנות/ לובי של בית מלון או אתר תיירות. תיירים מוכנים לפעמים להוציא סכומים שמקומיים לא מוכנים להוציא, ולך יש יצירות ייחודיות שתיירים יכולים לאהוב. בהצלחה!! קרן
 
ריצת מרתון

לפתוח עסק ויותר מזה להיות בעלת עסק לאורך זמן, זה כמו ריצת מרתון, ולכן אין מקום להתייאש אחרי המטר הראשון. תסתכלי על ההתנסות שעברת כסוג של למידה, שממנה תוכלי לחפש דרכים חדשות. ותמיד תזכרי ש.... אופטימיות היא תכונה מאוד חשובה,לעצמאיים וליזמים בהצלחה
 
למעלה