למה אני לא מרוצה מהתנור סאוטר.
אחלק תשובתי לשנים--
1)התנור בנוי משני תאים--בשניהם אין אפיה אחידה. בצד אחד הוא שורף
ואילו בצד השני הוא כמעט לא אופה.
התלוננתי מתחילה, ולא התיחסו.
אח"כ שלחו טכנאי--שהציע לקנות עגלה לתנור שכאילו ניתן לכוון גובה--
הטענה היתה שהרצפה עקומה--יש גם רקדנים כאלה. נכון
.
ואז עשו ממני צחוק--קבעו איתי עם טכנאי 'בכיר' --הגיעו 2 ליצנים
וחיבו אותי לאפות--אפיתי וכשהם נוכחו לדעת שזה נכון--הטענה שלהם היתה שנשפך
יותר חומר לצד הנשרף,---ח. ח. ח.
2)ואז המשך---כששאלו בפורומים על תנור הזהרתי מסאוטר והזהרתי מניפאן כנותני שירות.
כתבה לי במסר ממוקד לקוחות--עניתי ואז דיברנו בטלפון, אמרתי כל מה שכתבתי כאן.
שלחה טכנאי--שאמר שנכון שהתנור חדש ונראה חדש, אבל אין מה לעשות,
הגברת מהמוקד שמה
יפה סקוט שקרנית כמו כל השירות, בקשה שאם לא אהיה מרוצה
אחזור אליה, נראה לך שזו אופציה--יש פונקציות שמקבלות תדרוך, היא בישיבה, היא בעמידה,
היא חולה, היא משחקת בלקוחות--איתה לא דיברתי כי היא הבטיחה שעד שאני לא אהיה מרוצה היא
תטפל--עוד שקרנית מבית ניופאן.
כשאקנה תנור בפעם הבאה--אזהר מאוד מאוד מאוד.