בוקר טוב. היום אני וילדי נצפה בהצגה

בוקר טוב. היום אני וילדי נצפה בהצגה

"עוץ לי גוץ לי" חוויות מהשבתות האחרונות.... 1- הפיל שרצה להיות הכי-נחמד.[בתמונה] תפאורה קבועה ומשעממת. משחק נפלא של הציפור. בהקשר לפיל לא חידשו לי הרבה ....מראש רואים את התחפושת עם הטלאים....ילד בקהל צעק:"רואים את הדבק " [וולקרו]. ציפיתי ליותר. 2-"איתמר מטייל על קירות"-שרונה שפירא אין מילים! הצגה מקסימה עם משחק נפלא של שרונה .אני וילדיי ישבנו מרותקים ונפעמים ... [מומלץ לשבת קרוב ,הבובות קטנות מאוד] 3-"סבא טוביה" - התאכזבתי מאוד מאוד מאוד. השפה ,קטסטרופה.... מכיון שאני כותבת פה במדיה עדיף שלא אוסיף. 4- "האריה שאהב תות" -עם צחי נוי. משחק מקסים של האריה -צחי נוי. תפאורה ותלבושות מרהיבות.במשך כל ההצגה נהנינו מאוד . מבחינת השירים ,אפשר היה לבטל שיר או שניים...קצת מייגע. 5-ציון לשבח מקבלים אצלי "תאטרון אורנה פורת" כל הצגה : שופרא דה שופרא. מומלץ ביותר. ---------------------------------------------- רשמו חוויות מהצגות שונות ועל מה אתם ממליצים. לא להשמיץ!!
 
האמת שלא מגיעות לכאן הצגות../images/Emo10.gif

פעם בכמה חודשים מפרגנים לילדים (וזאת הסיבה העיקרית שאני רוצה להיכנס לענין!). הייתי עם הילדה שלי ב"עוץ לי גוץ לי" בחנוכה לפני שנתיים ועד היום אנחנו מדברות על ההצגה המדהימה, השפה ה"שלונסקאית" הנפלאה שלא אבד עליה הקלח, התלבושות, השירים ... כל כך לא מתחברת לתרבות הפסטיגלים ולשמחתי גם בתי לא !. אני אזכר בעוד הצגות שראינו ואכתוב. לצערי זה לא קורה בתדירות מספקת ...
 
לבסוף צפינו בהצגה "הקוסם מארץ עוץ"

בכיכובה של מיכל אמדורסקי- דורותי. מאוד נהנינו . אין לי מושג מהו שמו של השחקן שגילם את הקוסם והמכשפה אבל, הוא היה מקצוענן מכל הבחינות משחק נהדר ושפה רהוטה. הדחליל המקסים ,איש הפח והאריה הייתם נהדרים. מיכל הפתיעה אותי לטובה ,התפקיד כל כך הולם אותה . הבימוי ,השירים,התפאורה....מקסים!!!! כולנו נהנינו. היה נהדר.
 
אני אוהבת פסטיגל בגלל.....

התפאורה, הבגדים והאוירה. בVOD של הוט אני צופה בפסטיגלים מכל הזמנים.
 
בשבת הקרובה

תגיע לכאן ההצגה "כיפה אדומה ילדה גדולה". ראית? מכירה? זכורה לי לטובה ההצגה של נולי עומר שבוססה על חומרים של ע. הלל (שהוא אבא שלה) והיתה אינטימית ומרגשת. קטעים קצרים ושירים, הועברו בצורה נעימה ומקצועית ומרגשת.
 
היי חגיתוש .....מתנצלת על האיחור ..

לא צפיתי בהצגה אך אני מזמינה את שרית מתאטרון המטמון לענות לך....היא אלופת ההצגות.
 
למעלה