בוקר טוב ושלום,

GILA41

New member
בוקר טוב ושלום,

האם מישהו מכיר סייעת תקשורתית שיכולה לעזור לילד בן 5 אשר נמצא בגן שפתי ויש לו בעיות להתקשר עם ילדים והוא מתקשר לרוב בצורת "הצקות" צביטות והגננת לא יודעת להסתדר איתו. אודה מאוד אם תוכלו להמליץ לי על סייעת או איך לאתר סייעת תקשורתית.
 

ריקי 04

New member
זה יותר עניין של אישיות ...

מצאנו שהדרך הכי טובה למצוא תרפיסטים/סייעות זה פשוט לפרסם מודעת דרושים בעיתון, במדור סטודנטים. מקבלים עשרות פניות ויש הרבה מבחר לסנן מתוכו את הכי מתאימה. השנה מצאנו ככה סייעת מדהימה לגן, ולא היה לה שום נסיון קודם. כמובן - לא לשכוח להכשיר, את זה אפשר לעשות גם עם סופרוויזר (כמו מיכאל בן צבי למשל)
 

GILA41

New member
לריקי 04 שלום ותודה על התיחסותך

לפנייתי. אנחנו עדיין בתחילת הדרך אך כשנמצא סייעת הייתי רוצה לדעת מיהו מיכאל בן צבי ואם אתיודעת איך אפשר להתקשר איתו אליו? בתודה.
 

ריקי 04

New member
סופרוויזר לתוכניות ABA

עובד עם הרבה מאד משפחות, יש לו נסיון של קרוב לעשר שנים (ותואר שני בחינוך מיוחד). לפי מיטב ידיעתי הוא עובד עם כמה ילדים שעושים שילובים, ומנחה את הסייעות. אני לא רוצה לפרסם טלפונים באינטרנט, תשלחי לי כתובת E-MAIL ואני אשלח לך את המספר.
 

yonitbrk

New member
ערב טוב

בנוגע לסייעת עברנו עם אחד הבנים שלנו איבחון לפני שבוע והמאבחן המליץ לנו גם על סייעת היות וגם בני נמצא בגן שפתי ויש לו את אותן הבעיות שציינת והגננת לא יודעת להסתדר איתו. א. לגבי הגננת ולידיעתכם מותר לכם לדרוש מהשרות הפסיכולוגי של העירייה המקומית סיוע לגננת יש להם מדריכות שמתמצאות ב- PDD ועוברות בין הגנים התקשורתיים ומסייעות לגננות. ב. דירשו מהרשות המקומית שתשלח לגן פסיכולוגית שתעשה תצפית על הנעשה בגן ואז כמו שקרה אצלנו יתכן והם ימצאו לנכון לשלוח סייעת מיוזמתם לגן כדי לסייע לגננת. אצלנו כל העסק הזה די טרי אך ערבנו את השירות הפסיכולוגי ובאמת היתה פסיכולוגית מטעמם בגן והמליצה על הגדלת תקן העובדות בגן ושליחת סייעת ועכשיו יש לנו גם את האיבחון וההמלצה בכתב ואני מקווה שזה יעזור ושיזרזו את שליחת הסייעת לגן. נושא סייעת צמודה בגן הוא חלק מההטבות שמגיעות לילדים שלנו וחבל לוותר.
 

נונינה

New member
יונית, באיזו עיר נהדרת את גרה...

כשרק אומרים שצריך סייעת אישית בגן ומייד מספקים כזו מהעיריה....... אשמח לדעת. לדעתי, בתל-אביב זה לא היה קורה בחיים........
 
למעלה