בוקר טוב זקוקה לעצה

מאיוש י

New member
בוקר טוב זקוקה לעצה

מי יודע איך מתארגנים לחג מבחינת מים חמים לשתיה הרי המיחם לא יספיקו בו המים ל4 ימים והרי אי אפשר למלא אותו באמצע החג?? בחג אשתמש בפינגן על הגז וגם אי אפשר לחבר ביום שישי את המיחם מה עושים איך תהיה אספקת מים לשתיה ל4 ימים ???? תודה ויום טוב
 
למה אי אפשר להוסיף מיים בחג??

מותר לבשל בחג!!! מה שאסור בחג זה להבעיר אש אבל להעביר אש מותר ולבשל לאוכל נפש ז"א מה שצריך לחג. לכן מותר להוסיף מיים למיחם באמצע החג. לגבי הוספת מיים לקראת שבת אני חושבת שצריך לעשות בערב החג "עירוב תבשילין" וכך יהיה מותר לבשל מהחג לשבת.
 
אה. מיחם חשמלי? אני במקומך

הייתי ממלאה את המיחם לפני החג בעבור שבת ובחג משתמשת כמוך בפינג'ן, האפשרות השניה היא להשיאר מיחם של מיים על הגז לכל הימים ואז תוכלי לוותר על החשמלי. ועל הגז אפשר להוסיף בחג כל הזמן.
 

יוכי68

New member
יש בעייה נוספת והיא הפלטה החשמלית

ניסיתי למצוא תשובה ב"בית היהודי" אך לא מצאתי....אמשיך לחפש ואדווח בל"נ. מה שאני עושה במקרים כאלו........מפעילה את הפלטה החשמלית מערב יום טוב ומים מחממת על הגז ולקראת שבת ממלאה את התרמוס הגדול במים רותחים שנשמרים היטב כל השבת..........חוסך חשמל והפצת חום מיותר. לגבי הפלטה אני לפעמים מפעילה אותה על שעון שמחובר לשקע לזמנים הרצויים. מקווה שעזרתי......מאיוש.......שנה טובה ומתוקה.
 
למעלה