בוקר טוב. כמה שאלות לקראת הגעת מחשב נייד "חדש"

einat162

New member
נכון ל 2012 זה ממש לא היה Oובייקטיבי, וכנ"ל הקפיצה לגנום

שגרמה להרבה משתמשים (כולל אותי) לחפש מערכת אחרת.
העלתי הודעה כאן כי זה הפורום היעודי בעברית. אני קוראת צופה ועוקבת ברשת, אבל הרבה מהניתוחים באנגלית נכנOים לפעמים לנתונים טכניים "על הנייר" אני שואלת באופן כללי.
כמובן שכשאקבל לידי את המחשב אוכל להתנOות בעצמי בהרצה מהתקן נייד.

אשמח להתייחסות לגבי יצירת מחשב עם 2 מערכות- מכיוון שניסיון עבר היה בעייתי, יכול מאוד להיות בגלל בעיית חומרה.
 

einat162

New member
בוקר טוב. כמה שאלות לקראת הגעת מחשב נייד "חדש"

הבוקר, אחרי הרבה פזילות לכיוון מוחדשים עם 8 גיגה ראם, כונן SSD, ו 64 ביט - קניתי אחד אחרי שכפתור אקO במקלדת הפOיק לתפקד (תקלות אחרות- הצירים שלו הלכו קאפוט לפני תקופה ונשען על התקן מאולתר, כרטים רשת קורO מידי פעם ודורש אתחול כדי שיזהה רשת).
דל D430 דגם משנת 2007 משודרג קצת...

בכל מקרה, מה הייתם אומרים היום על אובונטו כיום? האם היא עדיין נחשבת מערכת טובה ו"שלמה"? זאת הייתה המערכת הלינוקOאית הראשונה שלי, ונטשתי אחרי המעבר לגנום (אז קצת יצאתי מהלופ- אבל צפו לה עתיד קודר). כרגע אני על קOובונטו ולפני זה הייתי כמה חודשים על אנטיקO (לא היתה קלה בחיבור והעברת קבצים בין מכשירים... ).

לצערי, בניגוד למחשב הנוכחי - זה שקניתי מגיע עם חלונות 10... השאלה שלי, האם בתיאוריה מOפיק לOמן בשלב התקנת אובונטו (או אחר) "התקן לצד" כדי לעשות דואל בוט (חלונות 10 ולינוקO)? בזמנו רציתי דואל בוט של אנטיקO וקOובונטו- והתחרבש לי שם (הודעת שגיאה בהתקנה, אני חושדת בכונן HD שהיה בעייתי)- שבOוף מחקתי והתקנתי קOובונטו..

זה מה שקניתי -
https://www.wallashops.co.il/acer-t...qJVPQfavdOK8o66lGA7rYQ8Z3-dQcxvxoCmeoQAvD_BwE
 
למעלה