בוקר טוב לחבריי הפורום

אופנתית

New member
בוקר טוב לחבריי הפורום

ראשית כל עליי להודות שהופתעתי לגלות שיש פורום למידות גדולות!! כל הכבוד למנהלת! חיזקי ואמצי! שנית, שמחה לדעת שאני לא לבד בבעיה!אני בחורה שאוהבת לקנות בגדים, והרבה, אוהבת להיות מעודכנת בלבוש. אני טיפוס של אלגנט,מכנסיים מחוייטים וחולצות מכופתרות הכי הולמים אותי! אני רוצה לשפוך בפניכן 2 בעיות עיקריות שיש לי עם האופנה או לחילופין-המעצבים! לא כל הבחורות בארץ הן מטר שבעים, נכון שהממוצע הוא מטר שישים וחמש עד שבעיםאבל עדיין, יש בחורות (כמוני למשל) שהן מטר שבעים ושבע וכל החולצות שאני מודדת מגיעות לי לקו של החגורה! ולי(מה לעשות) יש בטן שאני צריכה לכסות, כך ש75 אחוז מהחולצות לא רלוונטיות עבורי! דבר שני...מה לובשים בקיץ לעזאזל?! בחורף אני יכולה להרשות לעצמי מה שאני רוצה כי יש לי ז´קט עליון שיכסה את מה שלא צריך לראות! אבל מה בקיץ? כל החולצות היפות הן גופיות (ומה לעשות שיש לי זרועות צמיגיות) וגם קצרות... אני מודה שאני לא שלמה עם הגוף שלי, הייתי מעדיפה להיות יותר רזה, אבל אני לא אתחיל להלחם עם עצמי במה מותר לי ומה אסור לי! השלמתי עם זה שאוכל הוא חלק מהנאת החיים שלי! אבל מה עושים עם הבגדים????? למה כל מסע שופינג צריך להסתיים עם עצבים?! תגידו, איפה אתן קונות בגדים סקסיים וצעירים? אני אגב מידה 44-46 במכנס וXL בחולצה!
 

ayush

New member
מזדהה עם כל מילה

גם אני בחורה גבוהה - 1.80 ס"מ ונתקלת בכל הבעיות שציינת.. אני עוד לא מצאתי פתרון לחולצות הקצרות, כך שבימי החורף אני מתנחתמת בז´קטים ומעילים ארוכים. אשמח לדעת היכן את קונה מכנסיים במידות שציינת כי עליי כמעט הכל לא יושב טוב, למרות שהגוף שלי די פורפורציונלי.
 

אופנתית

New member
לרוב אני קונה

את המכנסיים בZARA אבל זה מאוד תלוי בקולקציה שלהם. קניתי מכנסיים אלגנטיות לפני כ5 חודשים שהן הראשונות שאני ממש דורכת עליהן, אז הן בטח היו טובות לך, עכשיו הם מחסלים הכל אז אולי יש לך הזדמנות לחפש שם את המכנס. בנוסף יש את רנואר וקסטרו, במנגו אין כל כך הרבה דברים למידות שלנו . תמיד היתה לי משיכה לאופנה, חשבתי פעם אולי להוציא קו של אופנה מלאה לצעירות בראש, כי יש כבר את עונות ומתאים לי, אבל אני לא מצליחה להתחבר לאופנה שאמא שלי וחברותיה הולכות איתה. לא הייתן רוצות למצוא חולצות סקסיות במידה 46? עם מחשוף קל ושלא יהיו מבד נצמד או עד הפופיק!? או למשל מכנס אלגנט שיושב בדיוק איך שצריך, כלומר שייצרו אותו למבנה הגוף שלכן ולא סתם תפרו מהשירטוט? שמלות וחצאיות מבד נופל שלא נצמדות לירכיים או לבטן... מה דעתכן?
 

maymay

New member
רעיון פיצוצי! אני מכירה מישהי

שמייבאת בגדים סקסים ומגניבים לצעירות ומלאות, ונדמה לי שהיא מחפשת מישהי שגם תעזור לה בתפירה אישית ומקורית. זה מעניין אותך? יש לך ידע בתפירה?
 

אופנתית

New member
אין לי ידע, ולו קטן

בתפירה. כלומר תפרתי תחפושות אבל לא ברמה של בגדים ליום יום! עניין אותי לדעת מה אתן הייתן רוצות ללבוש ואין במידה שלכן.. אני אישית מחפשת בנרות שמלה סקסית עם שסע שתשב כמו שצריך ולא תהיה צמודה מידי. או או שמלה יפנית (היתה ברנואר קולקציה של שמלות יפניות) שתשב כמו שצריך... בקיצור.. מה אתן מחפשות ולא מוצאות?
 

ayush

New member
מה שאני מחפשת זה..

המון דברים, למשל: 1.מכנסיים מחוייטות בגזרה ישרה שלא יגיעו לי עד הברך..
כמו כן הבעיה עם המכנסיים שיש ל ימותן צרה ורזה יחסית וכל המכנסיים במידה שלי מאד רחבות באזור המותן- הבטן ותמיד צריך להצר אותם.. 2. חולצות סקסיות עם מחשוף שלא יגיעו עד הפופיק. 3.חולצות צוארון שלא יתפוצצו בחזה מצד אחד ושלא יהיו כמו שק נופל וחסר צורה. ועוד הרבה דברים נוספים, חתיכיים ומחמיאים - לא של ברביות ולא של "זקנות". בקיצור, כל הבגדים שיש במידה 38 אם אפשר במידה 42-44. דבר נוסף - שהמידות שרשומות על הבגד ( 44 למשל) יהיו נכונות ולא שוות במידתן למידה 38...
 

maymay

New member
חולצת שרוול יחיד וחולצת צווארון

קניתי אצל ההיא. החולצה עם השרוול היחיד אדומה עם קוים שחורים ספירלים מגניבים ושרוול קצר "גזור". החולצת צווארון היא חולצת מעטפת לבנה מבד קשיח יסית אבל מכיוון שאין לה כפתורים היא לא מתפוצצת בחזה. שתיהן עלו לי כל אחת 169 ש"ח.
 

ayush

New member
מי זאת ההיא ???

איפה היא נמצאת אם אפשר לשאול..
 

maymay

New member
תסתכלי כמה הודעות למעלה

מישהי שמייבאת בגדים מלונדון וניויורק ונדמה לי גם מגרמניה. היא מייבאת רק במידות 42-44 ומעלה ואני חושבת שרק על פי התאמה אישית. אני קונה אצלה מדי פעם בפעם ופעמיים ביקשתי דברים ספציפים והיא הביאה לי אחד בול מה שביקשתי והשני בסגנון של מה שביקשתי... המייל שלה זה [email protected] והמחירים ממש לא נוראים (טוב תלוי גם מה, אני כאומר קניתי שתי חולצות ב169 כל אחת לדעתי זה לא נורא אבל אני לא יודעת מה התקציב שלך). תכתבי לה ותגידי לה שאני הפנתי אותך.
 
למעלה