בוקר טוב ליום מרענן

yaely2

New member
מנהל
בוקר טוב ליום מרענן

שלום לכול חבריי היקרים,

ביידיש יש פתגם האומר: אלוהים שרק תפחיד אותי ולא תעניש אותי.

גאט, זאלסט מיר נאר שרעקן און נישט שטראפן
זה מה שחשבתי לגבי יום האתמול. שרק ניבהל, שרק נפחד אבל שלא יקרה אסון.

ומעניין לעניין אחר.
השבוע שוב היה לי סיפור עם יוחננוף המרכול. מצד אחד אני מרוצה מהמחיר ומהיחס בדרך כלל, מצד שני אני נקלעת למצבים לא נעימים. השבוע עמדתי בקופה מס. 3 כשלפניי איש עם עגלה עמוסה לעייפה.
קופה מס. 1 היא קופה מהירה, רק עד ל 10 מוצרים ו/או לנכים. מאחר והיו לי הרבה יותר מעשרה מוצרים ואני, תודה לאל, לא נכה עמדתי כמו אישה טובה בקופה שלוש רגילה
אומר לי הקופאי בקופה 3 "קופה 1 ריקה גשי אליה" השבתי לו "יש לי יותר מ 10 מוצרים" הוא ענה "אין אף אחד בקופה המהירה, גשי היא תקבל אותך" לקחתי את העגלה ועברתי דירה לקופה 1. לא היה שם נפש חיה פר לקופאית כמובן.
התחלתי להניח את הדברים והקופאית הסתובבה אליי ואמרה "גברת אני לא מקבלת אותך" אמרתי לה שבאתי בהמלצת אחד העובדים. התערבה העובדת בקופה הראשית הנמצאת בדיוק מאחורי קופה 1 ואמרה לקופאית "אל תקבלי אותה" ואותי היא שאלה "מי אמר לך לבוא לקופה מהירה?" הפעם הצבעתי על הקופאי, יהודי מבוגר" זה לא עזר לי, בקשו שאפנה את המצרכים ואבוא לקופה אחרת" אחת העובדות (לא זו שצעקה) באה, עזרה לי להכניס את המצרכים לעגלה ולעבור לקופה אחרת. במשך הזמן הזה לא היה שום לקוח חדש בקופה מס. 1, הקופה הייתה כול הזמן ריקה מלקוח.
אגב: מרוב בלבול של העובדת שעזרה לי להעביר ושלי, הקופאית בקופה הנוכחית המשיכה לחייב אותי על המוצרים של זו שמאחרי בתור. עוד חצי שעה לקח לנו לחזור ולמחוק את המצרכים שלא היו שלי.
מה אתם אומרים? קרה לכם?

 

הניה 8

New member
בקר טוב ,אני היתי שואלת את האחראית,מהו תפקידה של קופה קטנה

במידה ואין שם אף קלינט ולא נכנסת לדיבורים עם יתר האנשים
 

yaely2

New member
מנהל
הניה יקרה וכול השאר

מצטערת שהסיפור שלי ל היה מספיק ברור.

עמדתי והמתנתי בקופה 3 עד שהקופאי מיוזמתו אמר לי לעבור. (

הקופאית בקופה 1, אליה באתי בהמלצה, אמרה שלא תקבל אותי וזו מקופה ראשית גם היא צעקה (היה טיפה רחוק)
לא דיברתי עם אף אדם פרט לקופאים ולעובדת.
שוב, עברתי בהמלצת הקופאי, ואינני מבינה מדוע אין להם מדיניות. אחד לא יודע מה מותר לשני והעיקר שאני בזבזתי שם כמעט שעה יקרה לי. גם על זה יש פתגם ביידיש שאומר "האדם חוטא והתרנגול נשחט"
להתקרא
 

הניה 8

New member
,את היית בסדר,אבל כדי למנוע הוראות בין עובדי הקופה

שאלת למה אין להם מדיניות ות אחת???לכן ,כדאי לשאול את האחראית מה המדיניות של קופה קטנה
ושהיא תעביר זאת לעובדי כל הקופות

מנסיון לא קשור למקרה שלך
מנסיוני, קופה קטנה לא מקבלת משלוח ,חרף שאין שום אדם בקופה שלה
בזאת ניתקלתי,
 
חשבון בנק

חשבון בנק
ריבית זכות......................................0.72 *
מס במקור......................................0.06 *
עמלת הפקיד.................................2.60 *
עמלה ישירה.................................12.70 *
החזר מס.....................................0.60 *
עמלת הפקיד...............................5.30 *
עמלה ישירה................................12.70*
 

שי1951

Member
צהריים טובים

יעלי - מנסיוני ברשתות הגדולות חצי חינם ושופרסל - הם מקפידים
(בקופות עד 10 מוצרים), לא לקבל לקוחות עם יותר מ-10 מוצרים.
בכלל למי שיש כרטיס מועדון (בשופרסל) יכול להשתמש בקופה לשרות עצמי - ללא תור בכלל.

לבקשתך, מה שהוא אקטואלי, של הגשש החיוור - כשהיה שר חינוך היה חינוך?
https://www.youtube.com/watch?v=-klCrvagcJs

הגשש החיוור- עובדים עלינו עבודה עברית
https://www.youtube.com/watch?v=KlJHxZMXIuI
 

yaely2

New member
מנהל
שי וכולם שלום

שי תודה על מה שאתה מביא לנו גם זכרונות וגם צחוקים.

לגבי מה שכתבתי על יוחננוף,

בחוקי התנועה נאמר שאם שוטר אומר לך להיכנס ב"הכניסה אסורה" אתה נכנס, כי שוטר הוא מעל תמרור. לא יקרה מצב שאתה תיכנס לרחוב שבו הכניסה אסורה לפי הוראת שוטר ויעמוד שם שוטר וייתן לך דו"ח.
אתה צודק, בכול המכולים יש קופה מהירה ולכן לא ניגשתי אל קופה כזאת. עמדתי והמתנתי לתורי בקופה רגילה.
הקופאי, עובד המקום, (כמו השוטר) הוא הפנה אותי לקופה המהירה. לכן הלכתי לשם. והנה הקופאית ואף על פי שהסברתי לה וגם לאחראית בקופה הראשית, שהופניתי למהירה, שתיהן החליטו להחזיר לי את המצרכים לעגלה ולדחוף אותה לקופה אחרת. בזבזתי כמעט שעה רק על הבלגן שהם עשו לי. - כתבתי לכם שמרוב שהעבירו לי את המצרכים לא ידעו היכן הגבול שלי והוסיפו לי חצי מהמצרכים של זו שמאחורי. אחר כך היינו צריכים לבדוק דבר דבר מה שלי ומה לא.
 

אדזה 900

New member
יעלי

קלושמרל או חלם-בא לצחוק וגם לבכות,בכל אופן אני לא הייתי זזה מקופה מס 3,הייתי מבקשרת מהקופאית לבקש מקופה מס 1 לקבל אותי,ואם כן הייתי עוברת אליה בהסכמתה בלבד.את צדקת כי אין לגשת לקופה לדברים בודדים כשיש יותר מצרכים,וכך היית חוסכת מעצמך באלאגאן,נכון שאנחנו חכמים אחרי אבל טוב מאוחר מאשר בכלל לא.
 

טובי1952

New member
ערב טוב


שלום כולם, ממש נעים פה.

גם אנ כמו יעלי הייתי עוברת למהירה. אם הקופה המהירה ריקה וקופאי מהשורה היה אומר לי לעבור הייתי עוברת. לא מבינה את יוחננוף הוא רוצה לקוחות או שהוא רוצה לגרש אותם. אי אפשר היה לדעת מראש שלקופאי אין מילה במקום.
יום אתמול היה סיוט. הנכדים לא למדו ואני הייתי צריכה לשמור עליהם. לפעמים זה לא קל.
ברוך השם שחזרנו לשגרה.

טובי
 

הניה 8

New member
צבע אדום


הוי כמה מסכנים האנשים שחיים כל הזמן
בין צבע אדום אחד לשני
אני רואה על המסכים היכן הקריזות לצבע אדום , ומקבלת קריזה
כל זמן שאני חושבת על תושבי הדרום עוטף עזה , לא חזרתי לשיגרה
 
למעלה