בוקר טוב לכולם מבקשת עזרה
יש לי ילד בן 8 עם תסמונת אספרגר [אוטיזם גבוה] עם זיכרון צילומי עד היום לא היה לו בעיות בלמידה קריאה שותפת [מי גיל ארבע למד לקרוא ולכתוב] כתיבה מעט צולעת בגלל הפדנטיות שלו [כל רגע הוא מוחק את הכתוב עם הוא חושב שהאות לא יצאה כמו בספרים] אבל הדבר שהוא הכי מתקשה בו זה חשבון הוא מבין טוב מאוד את פעולות החשבון אך התבניות לא נשארים לו בזיכרון כל פעם הוא משתמש בידים כדי לבצע פעולה פשוטה של ועוד ופחות אפילו עד 10 אינני יודעת עם זה מיתוך הרגל או שהוא באמת לא זוכר את הפיתרון של התרגיל אוכל להוסיף שהוא מסוגל לחשב כפל וחילוק ללא בעיה והוא הבין את המשמעות בקשתי היא העם למישהוא יש רעיון או דרך לעבוד איתו כדי שיוכל לזכור את תשובות התרגילים חשבתי לעבור איתו לחישובית שגם איתם הוא יודע לעבוד מה דעתכם אדית
יש לי ילד בן 8 עם תסמונת אספרגר [אוטיזם גבוה] עם זיכרון צילומי עד היום לא היה לו בעיות בלמידה קריאה שותפת [מי גיל ארבע למד לקרוא ולכתוב] כתיבה מעט צולעת בגלל הפדנטיות שלו [כל רגע הוא מוחק את הכתוב עם הוא חושב שהאות לא יצאה כמו בספרים] אבל הדבר שהוא הכי מתקשה בו זה חשבון הוא מבין טוב מאוד את פעולות החשבון אך התבניות לא נשארים לו בזיכרון כל פעם הוא משתמש בידים כדי לבצע פעולה פשוטה של ועוד ופחות אפילו עד 10 אינני יודעת עם זה מיתוך הרגל או שהוא באמת לא זוכר את הפיתרון של התרגיל אוכל להוסיף שהוא מסוגל לחשב כפל וחילוק ללא בעיה והוא הבין את המשמעות בקשתי היא העם למישהוא יש רעיון או דרך לעבוד איתו כדי שיוכל לזכור את תשובות התרגילים חשבתי לעבור איתו לחישובית שגם איתם הוא יודע לעבוד מה דעתכם אדית