בוקר טוב לכולם!!!

CrazySheep111

New member
בוקר טוב לכולם!!!

עדין בוקר נכון?
אינני לומדת עיצוב אופנה, אבל אני בהחלט מתעניינת בנושא, משום שאני אוהבת לצייר. מגיל 14 בערך התחלתי בזמני הפנוי לצייר נשים ו"להלביש" להן בגדים (לא בגדים כמו של הדוגמניות במסלול- שאפחד לא לובש...אלא דברים מהמציאות), והיום כבר יש לי אוסף שלם מכל הציורים הללו. *אגב- אם זה חשוב- אני עוד מעט בת 19. לפני כמה זמן הציעו לי ללמוד תפירה(מישהי שפשוט מבינה בזה..לא משהו מקצועי ובומבסטי) כדי שאני אוכל גם לממש את מה שאני מציירת. והשאלה שלי- היא האם זה כל מה שנחוץ בשביל זה? זה נשמע פשוט מדי...לא? מה עוד נחוץ? חשוב לי להדגיש שאינני מעוניינת לפתח את עיניין האומנות והציורים של למקצוע- משום שאני רואה בזה תחביב, ויש לי שאיפות אחרות...אך בכל זאת הנושא כמובן מעניין אותי- אחרי הכל נכנסתי לפורום לא?
 

Kimila

New member
אני אומרת, לכי על זה.

מקסימום לא תפתחי מזה שום-דבר אבל לפחות תוכלי לתפור לעצמך דברים וליצור
 

notSoon

New member
זה כל מה שנחוץ

אם יש לך מכונת תפירה ואפשרות ללמוד אז למה לא?? זה כיף, ותוכלי לעשות את הבגדים שאת רוצה..... גם בתור תחביב. מי יודע אולי תאהבי את זה יותר מתחביב... :)
 

דנהד23

New member
אני כרגע לוקחת קורס תפירה למתחילים בשנקר

המחיר לא יקר, המורה מקסימה, ועיקר החומר הנלמד הוא הוצאה והתאמה של גיזרה מבורדה ותפירתה. בסיסי ביותר אך תנסי ומי יודע אולי גם לך יכנס הג'וק להיות מעצבת...ממליצה בחום!
 

JTיXל

New member
שאלות!

כמה שאלות וסליחה שאני לא מציג את עצמי לפני או משהו אני אעשה זאת בהמשך כמה הקורס עולה ? ובת כמה את כי לפי מה שהבנתי מאנשים אפשר לקחת את הקורסים האלה רק אחרי תיכון? וספרי קצת על הקורס איך הוא?!
 

CrazySheep111

New member
תודה רבה לכל המגיבים../images/Emo13.gif

אני בהחלט רוצה ללמוד את עיניין התפירה ואעשה זאת... מקווה להצליח! ותודה
 

JTיXל

New member
מנסה להקפיץ

הקפצה הקפצה הקפצה הקפצה קפיצקפוץ קפיצקפוץ
 
למעלה