בוקר טוב לכל התימנים והמזוייפים

שושי 13

New member
אהלן תימונים - אהלן לפורום היאמאני

סתם רוצה לספר לכם. אז ככה - הפורום יצא לדרך ב- 22.12 - היו שם רק אני ועוד שני מנהלי פורומים אחרים שאיך שהו שמעו ובאו לברך. הייתי שם איזה יומיים כמעט לבד ואז פתאום הגיעו מפה ומשם אנשים - לא יודעת איך. כי בעצם רק שבוע לאחר מכן ב- 28.12 - הנהנלת תפוז הודיעה על פתיחת הפורום ואז התחילו להגיע יאמאנים מכל קצוות הפרדס והחינגה התחילה להתעצם מרגע לרגע. בכמה ימים הראשונים, לא הפסיקו להגיע חברים חדשים לפורום וזה היה ממש אחלה. השמחה היתה גדולה והובן מכל הכותבים שהם ממש שמחים וגאים על זה שקם פורום לעדה התימנית. ועכשיו אנחנו כאן, ישנם כמה וכמה שהציצו, כתבו פעם או פעמיים ולא רואים אותם יותר. יש אחרים שכותבים כאן בכייף ומחזיקים את המקום ומביאים בו עניין ויש כנראה כאלה שרק מציצים. לרשימת חברי הפורום,שרציתי לעדכן, נרשמו עד כה בסך הכל - 18 - חברה, שזה ממש, אבל ממש מעט. בהזדמנות זו מבקשת מהיתר להרשם ולציין יום הולדת - לפחות מאלה שכותבים כאן פחות או יותר באופן קבוע. אינני יודעת אם אתם יודעים או לא - בדרך כלל, הנהנלת תפוז, נותנים לפורום חדש הזדמנות של חודשיים לראות איך ואם יש מקום להחזיק אותו - הווה אומר אם אין מספיק הודעות, מספיק חברים מידי יום ואין בו עניין, הנהנלת תפוז יכולה להחליט לסגור אותו - ואת זה אנחנו בטח לא רוצים - נכון ? ולכן אני מקווה מאד שנמשיך להתגבש כאן כחברה יאמאנית בכייף, מקווה שכל אחד מכם יביא לכאן עוד איזה חבר'ה או 2 או 10 ותשתדלו כמה שאתם יכולים - לפרסם את המקום הכייפי הזה שיש לנו כאן ולהעריך אותו. ביחד אנחנו נעשה את זה - נשמור על אוהל תימן שלנו ונחזיק אותו לתפארת כל הפרדס - הא???? סומכת עליכם
 

שושי 13

New member
תיקי, אני רואה שאנחנו בינתיים לבד

יש קפה, מלוואח, משו? אולי זום מתאים לשעה כזו? אגב, מישהו יכול להביא מרשם מדוייק לזום? עד כמה שזכור לי, קל מאד להכין את זה, נכון? יוגורט ו....??
 
:)

פתחתי ת'בוקר שלי עם בורקס ממולא בביצה, כוס קפה(לבן) וגילוי הפורום המדהים.
 

שושי 13

New member
ברוך הבא בצל קורתנו, נסיך ../images/Emo140.gif

איך עשית לי חשק על בורקס - מתה על בורקס עם גבינה. ואיזה כייף שגילית אותנו.
 
סעדיה המורי וזלדה הפולניה -סיפור

"שוב איחרת יא ואחש!" אמר סעדיה ליחיא הקטן ונתן לו לטמה על הראש. זה היה כשיחיא עמד לעלות לבר המצווה ולתרג'ם תרגום מלא את מה שלמד אצל המורי אי שם בדירת השיכון הרפושה והמגעולה בשיכון רמת מנחם אי שם בין ערי השרון.והמורי קיבל מעט מאוד כסף ולא היה לו כסף לקנות אפילו שוט ראוי לשמו, ולכן נאלץ להשתמש בידיו הרועדות. והנה יחיא הקטן היה מאחר קבוע בגלל שאהב לישון ולחלום על שפנים ויתושים וכל מיני חיות היער. לידו הייתה השכנה הפולניה זלדה שכל הזמן הייתה מתלוננת על השכנים שיש להם ריח של אמבע וסחוג והם עושים כל הזמן כביסה בחבל וכל היונים עוברות אליה ומשפריצות קאקן על הבגד וחצי שהיא מנסה לכבס כבר כמה שנים טובות,וגם בונות קינים ושובכים ומביאות את כל המשפוחה לבית שלה. כל זאת אמרה, אך ללא הועיל. והנה סעדיה המורי רצה באמת ובתמים שיחיא הקטן יגיע בזמן. ומה עשה? זמם מזימה וחיבר צינור אל הקומה השנייה, אל החדר שבו גר יחיא וגם ישן. והנה בעת בוקר, עבר שם סעדיה ולקח את הצינור ונפח בו את פרי ישבנו הקרוי אברום בתוספת איזה יוסוף קטן והסירחון עלה מעלה מעלה בשיטת הסירקולציה אל הקומה השנייה, אך לרוע המזל כשעה לפני האירוע, נחתה יונה אפורה בשם רוחל'ה על הצינור וכנראה חשבה שזה חומר קינון לקן שהתחילה לבנות והיא העבירה את הצינור לדירה השנייה. והנה הסירחון הרועש עלה ועלה והתגבר ופתאום נשמע קול נפץ וריח ביצים סרוחות, מימי מתושלח בן אביגיל עליו השלום, ופתאום לתדהמתו, לא הופיע מהחלון יחיא הקטן אלא זלדה הפולניה שהיא מצעקת: "שוורצע שוורצע! פתאח פתאח!!!!!!" וסעדיה חטף על הראש דלי של מים קרים ונמלט מן המקום כשהוא מצווח: "ואנוכי עירום ועריה!"
 

שושי 13

New member
אלה רשימת החברים שנרשמו עד כה

עינבי ארנבי 1 – 6.8 y0el – 10.1 פלמוני777 – 13.4 Adi Chan – 14.11 Bmaya – 20.11 D a r k m an 72 – 6.6 אבושירילי – 6.12 אביב וסתיו – 1.10 אליאור ריגבי – 22.6 גובלינית – 6.8 החיידנית השעיבית-8.7 Oren G – 22.11 צעד תימני – 23.9 תיקי וזיו שגן – 12.1 the ror – 15.8 לובן הדרקון – 25.8 עמנואל199 – 13.10 אני שואלת אותכם - זה יפה ככה?
האם אלה כל חברי הפורום, או רק לאלה יש תאריך לידה וכל היתר עלו מתימן ואינם יודעים את התאריך ?
יאללה חברה תרשמו לי תאריכי לידה שלכם - איך נכין לכם חאפלה אם לא נדע תאריך?
 

שושי 13

New member
הפנים האלה מוכרות לי מאד -

רק לא יודעת לאן לשייך אותו - יש רמזים?
 
ואללללללהההה!!!!!!!!!../images/Emo188.gif

ברוך ג'מילי! ברוך ג'מילי מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית קפיצה אל: ניווט, חפש ברוך ג'מילי (1923 - 29 בדצמבר 2004).נולד בפתח תקווה למשפחה תימנית מסורתית. אביו היה ממקימי שכונת מחנה יהודה בעיר. שירת בהגנה בתור נוטר. חייל גבעתי שלחם גם במסגרת חטיבת הראלפלמ"ח במלחמת העצמאות. בשנת 1948 הוא ליווה את השיירות שעלו בדרך לעירירושלים. התפרסם בעיקר באמצעות כתובת גרפיטי, כתובה בזפת, שהשאיר על גבי קיר של משאבת מים עליה שמר. הכתובת אמרה "ברוך ג'מילי, פ"ת, פלמ"ח 1948".יותר מאוחר עזב את הצבא ועבד במכס. לאחר מכן התנדב לשירות קבע בתור רס"ר משמעת, ובו התמיד, דרך (כמעט) כל מלחמות ישראל עד שפרש בשנות השמונים בדרגת רס"ן. פרסום נוסף לו זכה, היה עקב העובדה שהיה נשוי לשתי נשים, וזאת בניגוד לקביעת בית הדין הרבני. עד מותו היה פעיל במשמר האזרחי של פתח תקווה. ברוך היה ידוע בחוש ההומור שלו ובמידת הכנסת האורחים שנהג עם כל מי שהתעניין בסיפורו. ברוך ג'מילי מת מסרטן בגיל 81.
 

Oren G

New member
18 חברים זה יפה מאוד

לפורום שאין לו שבועיים. אין לך מה לדאוג שוש, עם הזמן והפרסום הפורום רק יותר יתמלא
 

שושי 13

New member
העניין הוא שישנם כאן הרבה יותר

רק התעצלו עד כה לרשום לי תאריך לידה - ואני רוצה לעדכן את הרשימה - זה הכל. אני גם רוצה לפחות 3 X חי (18) חברים - מה אתה אומר?
 

Oren G

New member
את צודקת, אבל אמרתי לך

איפה את רוצה שירשמו תאריך לידה עכשיו? תפתחי שרשור התפקדות/ימי הולדת מסודר (כמו שניסיתי לעשות רק ששרשרת את ההודעה לאיזה עוף) ככה כולם יירשמו
 

שושי 13

New member
לשרשר בדיוק להודעה הזו

ששמתי כאן, עם כל השמות שכבר קיימים. חוץ מזה הוצאתי כבר פעמיים הודעה כזו ומאחר ולא הגיבו צירפתי גם אותן להודעות אחרות - הודעות שאין עליהן תגובות, או מעט מאד תגובות, נעלמות הרבה יותר מהר למטה.
 
למעלה