בוקר טוב לכם! לצערינו הרב הפורום הולך להיסגר

omri1234567

New member
בוקר טוב לכם! לצערינו הרב הפורום הולך להיסגר

עקב פעילות "מרובה" מדי , לאחר שיחה עם תפוז הוחלט שנפתח לנו קומונה(אני אעשה זאת בשבת , אלא אם כן מישהו אחר ירצה אז בשמחה) ושם נוכל להמשיך לדבר לנו על הבייסבול, אבל מבחינת פורום ביקשו ממני לסגור אותו, אני מניח שתסכימו למרות שאינכם מגיבים פה כמעט להודעות , ובכול זאת לפחות להודעה הזו אני אשמח שתגיבו קצת, ומה דעתכם ואם אתם חושבים שלפתוח קומונה זה נכון לעשות, כי אם רק אני אכתוב שם אז אני לא אפתח לעצמי קומונה עדיין לא משעמם לי בחיים, צבי , ינון, אמיר, נמרוד ואדם, לירון כמובן, אסף ,מקסים, רשף , אשמח לתגובתכם בסה"כ אנחנו פה כ-10 אנשים נכון לא כולם כותבים ולא כולם מגיבים כל הזמן אבל אני אשמח לקבל את התחושות שלכם והאם אנחנו צריכים לפתוח לעצמנו קומונה קטנה ולהמשיך לקשקש לנו על בייסבול שם.... יום טוב עמרי
 
עצוב

עד כדי כך כואב להם להשאיר פורום בין ה200 אלף פורומים שיש, פורום שיותר פעיל בקיץ כשיש את העונה ומובן שקצת יותר איטי בחורף... אני מניח שזה לא יהיה כזה נורא לעבור לקומונה, סה"כ אותו דבר (אם כי הקומונות בתפוז קצת איטיות ומעצבנות. בלי הרבה הבדל בתכלס, אבל עדיין חבל.
 

clevelandrocks

New member
חבל../images/Emo10.gif

נכון שבזמן האחרון אני לא מגיב כל כך הרבה (גם כי אני עסוק לקראת החתונה שלי עוד חודש...), אבל אני משתדל לפחות לקרוא הכל. אי אפשר להסביר למנהלים בתפוז שעכשיו הליגה בפגרה ולכן אין הרבה פעילות? בכל אופן, אני נמצא בפורום משהו כמו 8-9 שנים ויהיה חבל מאוד אם הוא יסגר. אם תהיה קומונה, אני מבטיח להמשיך לעקוב ולהגיב (אם יהיה משהו ששווה לכתוב על הקבוצה המסכנה שלי).
 

BB FuNaTiC

New member
באמת מבאס.... גם אני כאן מאז 2002

עצוב שהפורום ייסגור. אני מקווה באמת שתפוז יודעים שעכשיו תקופת פגרה ושהפורום תופס תאוצה עם תחילת העונה. עם זאת עדיין יהיה אפשר להמשיך בתור קומונה וזה לא ישנה יותר מדי. לא מבין מה כואב להם להשאיר את הקומונה פתוח.
 

omri1234567

New member
הם אכן יודעים שזו העונה השקטה דיברתי איתם

הסברתי להם, אבל אלו שיקולים כלכליים וזמניים של החברה שהמנהלים צריכים לפקח על הפורום הזה בעצמם גם, במהלך השנה ממוצע ההודעות עומד על 100-200 ועכשיו עוד יותר נמוך מזה שזה מעט מאוד בשביל פורום בתפוז, הם ביקשו יפה לא הכריחו והבנתי את בקשתם, ברגע גם שזה קומונה זה רק באחריותו של מנהל הקומונה לטפל ולסדר ככה יש להם פחות מנהל גם על הראש, בסופו של דבר אנחנו קומונה לא יעזור אנחנו מעט מאוד אנשים שאוהבים לדבר על בייסבול ואני חושב שזה לא ישנה הרבה, קומונה או פורום כל עוד יהיה לנו עדיין מקום לכתוב מה שבא לנו
 

Amir BA

New member
חבל

אני חושב שגם אם לא כולם פה כותבים בפגרה כולנו מבקרים מספר פעמים בשבוע. כאיש פרסום אני חושב שהם צריכים להסתכל על כמות העמודים הנצפים בחודש (כלומר כמה פעמים הפורום נחשף אלינו) ולא כמה הודעות שנכתבו.
 
למעלה