תמר, עול הכבוד שעמדת על דברייך, ולא איפשרת לו לעקוץ אותך.
מאוד חבל שהגענו למצב שאין יותר אמון בהרבה בעלי מקצוע,
וגם הם מקלקלים את שמם הטוב של בעלי המקצוע הבאמת טובים והגונים שעדיין נותרו.
 
בעבר,הגיע אלינו טכנאי למכונת - כביסה חדשה ,ומיד אמר שהוא נותן לי אחריות 3 שנים למכונת הכביסה אם אשלם לו 750 ש"ח עבור אביזרים נילווים למכונת הכביסה.
שאלתי אותו על מה בדיוק הוא מדבר, והוא השיב:
1. עגלה שירכיב לבסיס מכונת הכביסה,
2. ימכור לי מכשיר נגד קצר ,במקום זה שהתיישן ותקוע בקיר כבר 4 שנים,
 
אמרתי לו : אני קודם רוצה להתייעץ עם מישהו בטלפון ,ומיד התקשרתי לידיד שלנו
שהוא חשמלאי מוסמך וגם טכנאי מכונות -כביסה,שהשיב לשאלותיי את 2 התשובות הבאות:
1. אין צורך בעגלה כי למכונת הכביסה כי מהדגם שקניתי, מותקנות כבר בבסיס 4 גלגלים.
2. המכשיר נגד -קצר שקניתי לפני 4 שנים עדיין בתוקף ואין צורך להחליפו .
בעת ניהול השיחה,הטכנאי שעמד לידי הקשיב לשיחה שהייתה על רמקול ,
ואמר לי:
"חבל ,את עושה טעות,כי לא יהיה לך ביטוח ממני ל-3 שנות אחריות,אלא רק לשנה אחת ,
אבל אם תתחרטי תתקשרי לטלפון שלי, ואגיע להרכיב למכונה את מה שהצעתי לך".
 
מנסיוני ,הם תמיד מנסים את מזלם בכול מיני תרגילים:
לפעמים מצליחים ולפעמים לא,
לכן קוראים לזה "שיטת מצליח ".
תמיד יש לנקוט בדרכים זהירות מפני כול הטכנאים שבאים לעקוץ.
וכול הכבוד לך תמר ,שבמקרה שלך את לא נפלת בפח, שניסה לטמון לך מוחמד.