בוקר טוב פורום - יום ו'
בטח שמתם לב שהפסקתי לשים אייקונים כי אני חושבת שזה אולי מכביד על ההודעה ותפוז בכל פעם תוקע אותי מחדש ואני צריכה להקליד שוב את המגילות שלי הארוכות וזה מעצבן!!! אז לילה שקט עבר על כוחותינו. יוד ישן טוב בלילות האחרונים בלי כדורי שינה. הלילה ישן רצוף עד כמעט 4 בבוקר. קם לשירותים וחזר לישון עד 6. אני לעומת זאת, עוד לילה לבן עבר עלי. שוב לא הצלחתי להירדם עד שלוש בלילה. הלילות האחרונים חמים מאוד ולחים ואני לא יכולה להירדם, למרות שהפעלתי מאוורר בחדר השינה. בלילות האלו מתעוררים כל הפחדים והשדים הרדומים וכל המרעין בישין ומטרידים אותי ואיני מצליחה להירדם. לאחרונה אני בכוונה לא יוצאת מהמיטה למחשב או לצפות בטלוויזיה כדי לא לצאת לגמרי מהשינה... אני שוכבת ככה ערה ומקווה שלפחות אני נחה קצת ככה. בסופו של דבר, בדרך כלל אחרי 3 בבוקר אני נרדמת... אתמול היתה התרגשות גדולה בפורום מ'המבצע' המוצלח של אריאלה שפנתה למנכ"ל הביטוח הלאומי במייל שנתן בכתבה שפורסמה ב-YNET בתשובה למכתבה של אם לילדה פגועה. אגב, המכתב של האם וגם תשובתה למנכ"ל מעידים על אצילות נפש וגדלות רוח. אז אריאלה שלנו, כתבה למנכ"ל ובתוך יום קיבלה תשובה ממזכירתו שבקשתה לשירותים מיוחדים נענתה וכי היא תקבל גמלה חודשית רטרטאקטיבית. תודה לאל. אבל זה לא מה שנקרא מינהל תקין. הביטוח הלאומי היה צריך להודיע לאריאלה על אישור הבקשה שלה מיד כשניתן האישור וגם להעביר לה את הכספים ולא לעכב את ההודעה עד מי יודע מתי... ובנוסף, כשאריאלה התקשרה לברר מה גורל הבקשה שלה דחו אותה בגסות ובאטימות שתחכה בסבלנות כי הם מטפלים בהרבה פונים. זו התעמרות של הממסד באזרח ועל זה קמה הצעקה... הפקידים הם משרתי הציבור. הם נמצאים שם כדי לשרת את הנזקקים ואנחנו, הציבור משלמים את משכורותיהם... אז הם חייבים להיות אדיבים וסבלנים ולשרת את הציבור באמונה. יישר כוח לאריאלה שלנו, שעמדה על שלה וניצלה את ההזדמנות ופנתה ישירות למנכ"ל. יישר כוח גם למנכ"ל שהרים את הכפפה ונתן את המייל שלו ברשת בידיעה שיקבל אין ספור פניות ובתוך יום אחד נתן לאריאלה תשובה חיובית. עובר עלינו סוף שבוע לוהט ועל כן אל תשכחו לשתות מספיק מים ולתת לחולים שלנו לשתות לעתים קרובות כי הם לא שותים מספיק בעצמם... מאחלת לכ-ו-ל-ם סוף שבוע רגוע ויום עגול. בוקר טוב ישראל!
בטח שמתם לב שהפסקתי לשים אייקונים כי אני חושבת שזה אולי מכביד על ההודעה ותפוז בכל פעם תוקע אותי מחדש ואני צריכה להקליד שוב את המגילות שלי הארוכות וזה מעצבן!!! אז לילה שקט עבר על כוחותינו. יוד ישן טוב בלילות האחרונים בלי כדורי שינה. הלילה ישן רצוף עד כמעט 4 בבוקר. קם לשירותים וחזר לישון עד 6. אני לעומת זאת, עוד לילה לבן עבר עלי. שוב לא הצלחתי להירדם עד שלוש בלילה. הלילות האחרונים חמים מאוד ולחים ואני לא יכולה להירדם, למרות שהפעלתי מאוורר בחדר השינה. בלילות האלו מתעוררים כל הפחדים והשדים הרדומים וכל המרעין בישין ומטרידים אותי ואיני מצליחה להירדם. לאחרונה אני בכוונה לא יוצאת מהמיטה למחשב או לצפות בטלוויזיה כדי לא לצאת לגמרי מהשינה... אני שוכבת ככה ערה ומקווה שלפחות אני נחה קצת ככה. בסופו של דבר, בדרך כלל אחרי 3 בבוקר אני נרדמת... אתמול היתה התרגשות גדולה בפורום מ'המבצע' המוצלח של אריאלה שפנתה למנכ"ל הביטוח הלאומי במייל שנתן בכתבה שפורסמה ב-YNET בתשובה למכתבה של אם לילדה פגועה. אגב, המכתב של האם וגם תשובתה למנכ"ל מעידים על אצילות נפש וגדלות רוח. אז אריאלה שלנו, כתבה למנכ"ל ובתוך יום קיבלה תשובה ממזכירתו שבקשתה לשירותים מיוחדים נענתה וכי היא תקבל גמלה חודשית רטרטאקטיבית. תודה לאל. אבל זה לא מה שנקרא מינהל תקין. הביטוח הלאומי היה צריך להודיע לאריאלה על אישור הבקשה שלה מיד כשניתן האישור וגם להעביר לה את הכספים ולא לעכב את ההודעה עד מי יודע מתי... ובנוסף, כשאריאלה התקשרה לברר מה גורל הבקשה שלה דחו אותה בגסות ובאטימות שתחכה בסבלנות כי הם מטפלים בהרבה פונים. זו התעמרות של הממסד באזרח ועל זה קמה הצעקה... הפקידים הם משרתי הציבור. הם נמצאים שם כדי לשרת את הנזקקים ואנחנו, הציבור משלמים את משכורותיהם... אז הם חייבים להיות אדיבים וסבלנים ולשרת את הציבור באמונה. יישר כוח לאריאלה שלנו, שעמדה על שלה וניצלה את ההזדמנות ופנתה ישירות למנכ"ל. יישר כוח גם למנכ"ל שהרים את הכפפה ונתן את המייל שלו ברשת בידיעה שיקבל אין ספור פניות ובתוך יום אחד נתן לאריאלה תשובה חיובית. עובר עלינו סוף שבוע לוהט ועל כן אל תשכחו לשתות מספיק מים ולתת לחולים שלנו לשתות לעתים קרובות כי הם לא שותים מספיק בעצמם... מאחלת לכ-ו-ל-ם סוף שבוע רגוע ויום עגול. בוקר טוב ישראל!