ליעלי , אם בפעם הראשונה המתנת 5 דקות ,אין לך על מה להתלונן .
כלומר , אני מבינה שלך זה הרבה זמן , אבל ביחס למצב הכללי בארץ זה לגמרי נורמה .אמנם זה לא תקין לדעתי , אבל זה מה יש . [אני המתנתי להוט 55 דקות] ואגב , גם בארץ יש חוק שמשרדים ממשלתיים חיבים לענות תוך פרק זמן הקבוע בחוק ,אינני יודעת כמה זמן אבל נדמה לי שמשהו כמו 2-3 דקות .
מתוך ניסיון, אני יכולה להציע לך , לפני שאת מרימה ידים ומניחה את השפופרת , תתקשרי למחלקת פניות הצבור ותתלונני , תקבלי טפול v.i.p. מיידי, לפחות כך זה בסורוקה , שגם היא שייכת לכללית .