בוקר טוב פורמאים יקרים

yaely2

New member
מנהל
לילית חביבה
קראתי אותך בעבר ביותר משתי הודעות שונות שלך. את יודעת לכתוב הרבה יותר חיובי וגם הרבה יותר ממוקד.
יעלי
 

yaely2

New member
מנהל
ההתקשרות
שלום אורח

זה שבבי"ח השרון ענו מהר לא מבטל את ההמתנה הארוכה שלי. אני שוב חוזרת ואומרת שצריך להיות מענה אנושי לאחר 2 או 3 דקות , לא רק בבתי חולים אלא בכול מוסד ציבורי ופרטי.
אגב, אינני מאשימה את הפקידים, יתכן שיש עומס רב. צריך להקצות פקיד אחד שתפקידו יהיה לקבל שיחות לאחר 2-3 דקות היה מועיל מאוד למערכת. הרי בני האדם לא יפסיקו לצלצל אם הם זקוקים לשירות ויעמיסו עוד יותר על הקווים.

בברכת שנה טובה

יעלי
 

yaely2

New member
מנהל
ליאורה יקרה,

לצערי הרב מאוד לא הבנתי את החלק השני של הודעתך.

את החלק הראשון נדמה לי שהבנתי רק בחלקו.

אודה לך אם תבהירי את שכתבת


יעלי מ
ת
 

yaely2

New member
מנהל
השרשור

ליאורה עדיין אינני מבינה. אבל מה שאני יכולה לומר שבפורום הזה הודעות נכתבות רק בשרשור של אותו יום. כמו בלוח מודעות, השכבה העליונה היא תמיד עכשווית.
אם יש הודעה שנכתבת ביום אתמול או שלשום יש סיכויים שהיא לא תשרוד.
תמיד, תמיד השרשור של היום הנוכחי למעלה.
 

yaely2

New member
מנהל
תודה לשרון שאיחלה לי שבת שקטה וכן לכול דורשיי טובתי.
אמש בשעה תשע בערב גיליתי בלוח שאני רשומה לטיול של הבוקר. התארגנתי מהר והיום בשעה שבע בבוקר התייצבתי בתחנה שליד סינמה סיטי כדי לנסוע צפונה.
טיול מקסים ומהנה. היינו בשדמות דבורה וקיבלנו הסבר וטעימה על הדבורים והדבש,
הדבורים בדרך כלל לא עוקצת אלא להיפך נותנות לנו דבש שזה בעצם המזון שלהם.
נסענו לקיבוץ בית קשת, שבו היו חברים בעבר בן צבי ורעיתו רחל, לפני שהיה לנשיא. בקיבוץ ישנו צריף.. העתק מדויק של הצריף שהיה ביתו של הנשיא בן צבי בירושליים. ומדוע? כי לאחר שעלי ז"ל הבן של הנשיא ואשתו נפל, הם ראו בזה מקור להנצחה.
היינו בעוד כמה מקומות מעניינים ורק עכשיו חזרנו הביתה.
יעלי

 

tamarsharoni

New member
ליעלי , אם בפעם הראשונה המתנת 5 דקות ,אין לך על מה להתלונן .
כלומר , אני מבינה שלך זה הרבה זמן , אבל ביחס למצב הכללי בארץ זה לגמרי נורמה .אמנם זה לא תקין לדעתי , אבל זה מה יש . [אני המתנתי להוט 55 דקות] ואגב , גם בארץ יש חוק שמשרדים ממשלתיים חיבים לענות תוך פרק זמן הקבוע בחוק ,אינני יודעת כמה זמן אבל נדמה לי שמשהו כמו 2-3 דקות .
מתוך ניסיון, אני יכולה להציע לך , לפני שאת מרימה ידים ומניחה את השפופרת , תתקשרי למחלקת פניות הצבור ותתלונני , תקבלי טפול v.i.p. מיידי, לפחות כך זה בסורוקה , שגם היא שייכת לכללית .
 

yaely2

New member
מנהל
בוקר טוב פורמאים יקרים


בוקר טוב כולם וכיף להיות פה,

הבוקר צלצלתי למרפאת חוץ של בית חולים כללית, רציתי תור לאחרי החגים. השיבו "כללית שלום, מיד נשמח לעמוד לרשותכם" את המשפט הזה שמעתי לפחות מאה פעמים וככל שנאמר יותר שמחתי גברה. איך הם שמחים לעמוד לרשותי. לאחר 100 שמחות כאלה שארכו 5 דקות החלטתי לנתק ולצלצל מאוחר יותר כי הייתה לי ממתינה.
מאוחר יותר. חיכיתי 20 דקות ושוב המשפט של השמחה שמיד יעמדו לרשותי חזר
האיש שהתקין לי תריסים היה בדלת, קבענו קודם. שוב נאלצתי לנתק וכשהלך חזרתי לשמחה. אז למה אני בוכה??
.
פעם כתבתי שצריך להיות חוק שאחרי מספר מסוים של צלצולים יענה מענה אנושי.. בארצות הברית יש דבר כזה והמשיב בטלפון גם פותר הרבה בעיות קלות, כמו תור בסך הכול.

יום נעים לכולם.

 

הדסהש1

New member
שבת שלום לכולם..כבר קבעו חוק שצריך לענות תוך 3-6 דקות

אך זה לא מתבצע..או לחלופין יש אפשרות להשאיר מספר טלפון והם חוזרים תוך כמה שעות...
 
למעלה