בוקר טוב, שאלה על תיבת אוויר של קטום

  • פותח הנושא egs
  • פורסם בתאריך

egs

New member
בוקר טוב, שאלה על תיבת אוויר של קטום

אהלן, שאלתי קודם בפורום אופנועי שטח ואני מעלה זאת גם כאן כיוון שזו תיבה הזהה ל- 640 SM, יש כאן תרשים של תיבת האוויר, כחלק מביצוע Stage 1 בדר"כ מסירים את השנורקל ומחליפים את חלק מס' 6 (מכסה חיצוני של תיבת האוויר) ו/או קודחים בו חורים ומדביקים רשת מהצד הפנימי ע"מ לאפשר שיפור בזרימת האוויר. להפתעתי
מצאתי שהחלק הספציפי הזה מעובה וישנו שם עוד חלק המזכיר ספוג צפוף שכנראה נועד לשפר אטימה (חלק מס' 7 שצבוע בירוק) ואני שאל האם ניתן להתעלם מהקטע ועדיין ליצור חורים בכיסוי החיצוני או שכיוון שבחרו לעבות שם את הדופן - לא כדאי לגעת... אם מישהו מכיר מכסה כזה חליפי (אפטרמרקט) או ביצע משהו דומה בעבר - אשמח לשמוע, תודה מראש.
 

45degrees

New member
מה אתה צריך? זו התשובה:

1. אם אתה רוצה מכסימום זרימה: הסר את השנורקל הסר את הספוג הסר כל עיבוי הסר את המכסה של הקופסה אתה יכול רק להסיר את הספוג ולהסיר את השנורקל אבל להשאיר את מכסה הפח בצד שמאל של הקופסא. 2. אם אתה רוכב על דיונות או סביבות מרובות אבק אל תגע בכלום. כל פתיחה של הקופסא תגדיל את פוטנציאל כניסת האבק למנוע. 3. אם אתה מחפש הספק ולא רוכב בתוך חולות מרובים: הסר את השנורקל הפנימי בצד שמאל. הסר את השנורקלים האחוריים של הקופסא. השאר את המכסה העליון השאר את הפחית בצד שמאל 4. אם אתה רוכב מעט בשטח ומחפש הספק מירבי: הסר לחלוטין את כל המכסים של הקופסא מלמעלה, מצד ימין ומצד שמאל. השאר את הצד התחתון כדי שיהיה על מה לתפוס את המגן בוץ. ארגן תפסים לרכיבי מערכת החשמל שמחוברים לקופסא ברגיל. העבר את מסנן הספוג לעולם שכולו טוב, והתקן במקומו מסנן פתוח של K&N הכי גדול שאתה יכול להכניס במה שנשאר מהקופסא. את המסנן עטוף בשכבה כפולה של גרב ניילון 50 דנייר או במגן ייעודי של K&N שמכונה: PRE CHARGER שמתאים לפילטר הפתוח שהתקנת. יש לציין שלאחר כל שינוי בקונפיגורציה של הקופסא, אתה חייב לבצע תיאום וכיוון לקרבורטור, כדי לא לפגוע במנוע וגם כדי להצליח לנצל את הפוטנציאל של השינוי. אני ביצעתי בעבר את כל האפשרויות 1-4. בנוסף ביצעתי עוד כמה דברים יותר קיצוניים במערכת היניקה להגדלה מירבית של ההספק. אם זה כיוון שמעניין אותך - יש במנוע הזה פוטנציאל עצום אך צריך לדעת איך להוציא אותו.
 

45degrees

New member
עמוק בתוך STAGE 3.

STAGE 1,2,3 זה מעין סלנג שהוטבע על ידי חברות כמו K&N ודיינוג'ט. ה"סלנג" הזה נפוץ בשוק האמריקאי. זכריה נמצא מעבר ל STAGE 3 הרגיל בכל פרמטר: הקרבורציה עמוק בפנים - גם דיזות, גם ונטיורי, גם פיתטר פתוח וגם VS (גם אם נכלול את הביקורת על המתאם הקוני). מערכת פליטה - מחוץ לסקאלה של הסטייג'ים. הסקלה מדברת על רגיל, קצת משוחרר, פתוח לגמרי. לך יש מערכת אבטיפוס שפותחה והותאמה במיוחד למנוע המשופר המסוים. מערכות כאלה אינן בסקאלה של הסטייג'ים. הראש מנוע - נמצא מעבר לטווח ההתחלה של STAGE 3. זה בגלל הג"ז והטיונינג של קפיצי השסתומים (כיול מאוד נדיר שכמעט אף פעם לא מבוצע). אם אתה מכניס את השינויים במנוע התחתון, אז לפי הסולם של הסטייג'ים אני מעריך את המנוע ברמה 5 לפחות. תחשב אחרת: STAGE 1 משחרר מכסימום 4-5% מהמנוע STAGE 2 משחרר מכסימום 10% STAGE 3 ישיג לך מכסימום 15-17% לך יש (אם אנו מסתמכים על המדידות של JF) קצת פחות מ 62 כ"ס (נניח 60-61). זה אומר בערך 37% יותר מהמקור (לפי החישוב: 44X1.37=60.28). זה נמצא רחוק רחוק מעל STAGE 3. וגם אם יש לך "רק" 59 כ"ס עדיין זה רחוק למעלה.
 

45degrees

New member
לשם השוואה נוספת:

ל EARTHQUAKE יש בערך 45% יותר מהמקור....
 

פשוטיפש

New member
ואם אני מחליף לבוכנה היי קומפרשן ?

ולגל זיזים ו cdi עוד יותר חמים ? אז איזה סטאייג זה ?
 

45degrees

New member
אני חושב שיותר מ 58 לפי איך שהוא

ביחס ל 570 שבקונפיגורציה הנוכחית אמור להיות 57-58. את ה CDI שלך לא כדאי לחמם יותר, אלא אם אתה מחפש יותר תחזוקת פנים-מנוע. אתה יכול לשפר רק בבוכנה, יחס דחיסה ועוד יותר בגל זיזים. ברגיל. מעבר לזה אפשר לעבור לקונפיגורציות עם עוד יותר הספק ופחות שליטה - קרבורטור 43 למשל... ראש מנוע חליפי עם מעברים שונים (בונים אחד מראש קיים). שסתומים גדולים מאוד ובוכנה עם סקוויש אכזרי (צריך לחרוט בשיטות מיוחדות את השקעים לשסתומים). יחס דחיסה 1:14 (למשל) ודלק 105 אוקטן בלבד אם כל זה לא מספיק אתה יכול לעבור למנוע מוגדש. יש לזה כל מיני שיטות. מחיר כניסה - 10000 יורו, לפני משלוחה ומיסים. 85-90 כ"ס אפשרי
זה סטייג' 1000
 

45degrees

New member
אני לא בטוח. 450 עם 62 סוסים ו 105 קילו שקול

ל 70 סוסים שלך על 155 קילו. בתאוצה וגם ביציאות מפניה, עד איזור ה 100 קמ"ש אני צופה שאתם שקולים, או שה450 מהיר יותר. עם הגיר שיש עליו ה 450 הזה הוא חתיכת רקטה נגד טילים
 

bulb

New member
מכיר את הבדיחה על ההבדל בין תאוריה למציאות?

ניתן לדיינו לדבר.
 

45degrees

New member
על הדיינו אתה מנצח

על האספלט - רק החל ממהירות מסוימת. הלוואי היו בארץ דיינו תקינים שאפשר להשתמש בהם. אני יכול לחשוב על כמה וכמה כלים שכדאי לשים על הדיינו.
 
עדיין, עם כל השיפורים

מומו נותן לך בפנים
מה שחשוב זה שהנהג יהיה חכם. לא האופנוע
 

45degrees

New member
לא! מה שחשוב זה להנות כמה שיותר

אני נהנה מאוד גם מה 570, וגם מה 690. BULB, חכה לסשן "פתיחות בקרוב".... אני מבטיח הפתעות לפרצוף
 
למעלה