בוקר טוב

dafgol

New member
בוקר טוב ../images/Emo182.gif

איזה גשם איזה חורף....לה לה לה יאללה נו אני מרשה לכם לכעוס עלי....זה לא יעזור
....החורף כבר פה
רק למה זה ? איך זה שבחורף יש יותר כביסה משום מה? הולכת להפעיל מכונה....רק חושבת איפה אתלה את הכל אח"כ....
שיהיה יום נפלא בריא חמים ורגוע
 

S r 35

New member
בוקר ../images/Emo4.gif

נירי מאוד שמח על החורף היום בבוקר: מצויד בערכת חורף - מעיל, מגפיים ומטריה הוא קיפץ לו בין ובתוך כל השלוליות בדרך לגן וניסה לשכנע אותי שחורף זה כייף. לא השתכנעתי. מה שכן, הבטחתי לו שאחה"צ נעשה טיול שלוליות ומטריות יחד עם רון.
יום נפלא לכולם
 

dafgol

New member
שרה אני צריכה את דעתך (שוב...)

מחר אנחנו צריכים להיות ברמב"ם לבדיקת אקו לב לגולן בשעה 15:30, אנחנו כמובן נגיע קצת קודם. לאור העובדה שאת יודעת מה קורה בעיר למטה ובסביבת רמב"ם ועדה "בגוף ראשון" על הנעשה שם בזמן גשם וחורף.... איזה "מקדם הגנה"
לקחת ? אמרתי לגולן שצריך לצאת בסביבות14:00 והוא צחק עלי.....מעדיפה לצחוק מאשר לאחר ו\רו להיתקע בשלולית או פקק בדרך....
 

S r 35

New member
יקירתי ../images/Emo24.gif

העיר התחתית בכלל ואזור רמב"ם בפרט נראים קטסטרופה.
יהב מתכנן שם רכבת קלה. הכל חפור. כל הכביש באזור לין קרית אליעזר הוא תעלה אחת גדולה. הכל נראה ג'יפה - אתמול דיברתי על המצב עם נהג מונית והוא אמר שבחורף חיפה תהפוך לונציה - אנחנו נשוט לנו בתעלות של יהב.
כידוע לך לשכונת בת-גלים (רמב"ם) יש כניסה אחת בלבד והיא פ ק ו ק ה במצבה הטבעי. תוסיפי לזה את הגשם ואת כל השיפוצים מסביב.... מצד שני - הבוקר, למרות חששותי, התנועה זרמה והגעתי בזמן. כלומר, אי אפשר לדעת... בקיצור תקחו מקדם הגנה. תצאו ב 14:00מהבית. עדיף שתגיעו מוקדם, תשבו ב"ארומה" ותאכלו משהו, או שסתם תסתובבו ב"סגול" הקניון הקטן שפתחו שם, במקום להיות בלחץ ולאחר. ... אגב - תתקשרי אלי כשתגיעו. אני עובדת באזור, כמו שאת יודעת, ואם יתאפשר אשמח לפגוש אתכם. אולי אפילו ל
/
ב"ארומה". מה דעתך? והכי חשוב: בהצלחה לגולן
 

dafgol

New member
../images/Emo51.gif

בטח שאצלצל אליך < תכננתי להפתיע אותך
> אני לא זוכרת אם גולן בצום לפני הבדיקה, אבל בהחלט לא אוותר על
חם. מתי את יוצאת מהעבודה ?
 

S r 35

New member
משתנה: ברשמי באחת וחצי

אבל זה יכול להיות לכיוון הפלוס וגם המינוס. בקיצור - דברי איתי
אשמח מאוד לפגוש אתכם
 

S r 35

New member
ה ../images/Emo56.gif ואני יושבים ומחכים בסבלנות ../images/Emo13.gif

אני מאוד אשמח לפגוש אתכם. המון הצלחה לגולן
ואני מקווה שהפגישה הבאה שלנו תהיה במקום נחמד יותר (בזמן האחרון אנחנו נפגשות רק במרכזים רפואיים
). אגב - לא הספקתי להגיב על המייל ששלחת לי (הייתי מחוקה אתמול): התמונות ששלחת מ ד ה י מ ו ת ! כולכם נראים בהן נפלא! אני אדבר איתך כבר היום בצהריים.
 

frige

New member
בוקר טוב וגשוםםםםםםםם

לא יעזור, מה שתגידי, שונאת את המזג האוויר הזה, במיוחד אם הוא משפיע על הבריאות שלי ושל הילדים שלי. היום אלי לוקח את הראל, אלעד ואיתי להצגה של הכבשה שושנה, הם כבר מחכים לזה. איזה כיף לו. בהצגה הבאה אולי אני אוכל כבר ללכת איתם, ינון יהיה טיפה'לה גדול יותר ואולי אלי יסמוך על עצמו קצת יותר איתו. בעוד שבועיים הולכת עם הראל לפסטיגל. חלק מהזמן איכות שלי איתו בלבד. בכלל, לא יודעת מה קרה לי בזמן האחרון. ביום שישי נתקעתי עם פנצ'ר ברכב (שיינון עצר לשאול מה נשמע ולאמר מזל טוב, תודה שיינון, אבל מה ברחת? ראית פנצ'ר, ברחת?
). אח שלי הגיע, החליף לי גלגל (הייתי עם הילדים ברכב, ישבנו על המדרכה כולנו וחיכינו שאחי יסיים), הראל בין לבין סיפר לנו סיפורים וקרע אותי ואת אחי מצחוק. הצלחתי לסובב את הרכב לפחות שלא נהיה עם הגלגל לכיוון הכביש. הגלגל היה ממש גמור לגמריי. הראל אמר כך: "איזה מזל שאנחנו בצד הזה, אם הפנצ'ר היה בצד השני, וואו, איך היו דורסים אותנו" ועשה ככה עם היד כמו במשחק: משלוש יוצא אחד. אנחנו נקרענו עליו מצחוק. צחוק צחוק, בסוף היינו צריכים להחליף 2 גלגלים שעלו לנו, תחזיקו חזק: 800 ש"ח
. ועוד להוסיף את הדו"ח של אתמול, בקיצור, משכנתא. מקווה שבאמת העירעור יתקבל, בהחלט היתה כאן חוצפה וחזירות. מקווה שהמשך השבוע יעבור חלק ויפה. שיהיה יום נעים וקסום לכולם (למרות שאני עדיין עצבנית מאתמול). שרית
 

לולי72

New member
גם אני שונאת, שונאת, שונאת חורף

ויובל הולכת גם להצגה הזו עם לירון, השנה עשינו לה מנוי, כך שהיא יושבת בשורה 3, מרוצה מהחיים ומרוצה שהיא קרובה לכל הבלאגן והרעש.
 

O n y X

New member
אוף הגשם הזה

בצהריים כשרציתי לצלם בהפסקה לא יכולתי וכשחזרתי הביתה פתאום הפסיק הגשם...אבל אני לא יכולה לצלם כי כבר חשוך
 
לדפנה../images/Emo24.gif

מה שלומך? מה שלום הנסיכים? ואיך מרגיש גולן? (בבהצלחה לגולן ) שולחת חיבוק ענקייייייי ונשיבוקים
דנייי
 

dafgol

New member
תודה מאמי, אנחנו בסדר

מקווה שמחר הכל יהיה בסדר בבדיקה של גולן
אעדכן בערב
 
למעלה