בוקר טוב
הומאג' להזוייה

הזוייה

New member
בוקר אור, בוקר אור!!!!!

הנה היא התחילה, במחלה הידועה של כתבנים דו לשוניים, דו צדדים ודו מיניים. ברוכים הבאים לאמירת הבוקר טוב, הידועה כעץ נטוע המלא באייקונים מגנון נחמה, מופיע לרוב בכל בוקר בשל היותו אחותו הסיאמית (שדבוקה בתחת?) של אחד מסימני הפיסוק הידוע בשמו החדשני: נקודה. ז"א הוא קבוע, העץ, כמשהו שאין לזוז ממנו וחייב לתאר בו את מעללי הלילה, היום, ושיו התעוררתי, אכלתי, נפחתי, ושלום שלום. חבל שאין אייקון של הקאה אני מתריעה!!! שזה לא יחזור על עצמו שמעת גברת מנהלת
 

ענבר.

New member
כי האדם עץ השדה

לא שוררו את זה פעם? אז מה לך כי תליני על עצים?
את יודעת כמה שנים חג חוני המעגל סביב עץ, הא??? והוא, חוני המעגל, לא ניסה לעגל את פינות העץ, הוא היה סתם חוני שחג ומועד ונופל. אגב, בבדיקת די.אן.איי. מחודשת שערכו לחוני, התברר שהוא השתייך לשבט אינדיאני שמקורו במסצ'וסט (שיט, איזו מילה קשה), שסבלו ממחלת ירח ונהגו להסתובב סהרוריים סביב עצים. אפילו השמיים ריחמו עליהם ובכו... היו אלה ארבעים ושבע שניות על מעגלי החיים.
 

הזוייה

New member
אני מלינה רק שכר

חוץ מזה חוני היה שיכור, בגלל שהוא "ראה כוכבים" היה נידמה לו שזה ליקוי חמה. נ.ב חמתו נוהגת לייבש עור איילים.(דבר שמסב לצ'יף דאגה מרובה). כעת, בימים טרופים אלו, ניצב בפתח הבנק חוני אבו-עגלה, כמאבטח גמלאי קשיש, אחוז תזזית ורעידות קלות בידו האוחזת את גלאי המתכות. ובהיותו קצר רואי, כל מגע עם גלאי המתכות שבידיו עלול להיגרר לויברציות לא ברורות של בלוטת הערמונית. ומכאן חוני-אבו-עגלה, משתין בקשת על העולם.
 

ענבר.

New member
השתגעת???

את יודעת כמה עולה להלין שכר? לפני חודש פסקה נגדי שופטת בת זונה אמיתית, משהו שכולל הלנת פיצויי פיטורים. איי!!! זה כאב. אותה שופטת בת זונה אמיתית, אגב, קיבלה את אחד המשובים הגרועים ביותר מהלישכה. השופטים האלה, חייבים להוציא את עצמם לפנסיה מוקדמת אחרי שבע שנים, הטובות כמובן, כי בשבע השנים שלאחר מכן, הם הופכים לפרות רעות, דהיינו, בועטים בדלי החלב ויורקים על העשב שמגישים להם.
 

הזוייה

New member
נראה לך!!

אין מצב, אני (צדיקה ורבנית) לא סתם אני נרקבת כל סוף חודש במשרד עד 22:00 בלילה. בכדי שהמשכורות יהיו לעובדים בבנק בראשון לחודש. דרך אגב הלנת שכר היא רק אחרי ה 15 לחודש. ואז ניתן להתחיל בפעולת תביעה משפטית. לגבי הלנת פיצויי פיטורין.זה תלוי במעביד, אם הוא רואה לנכון לא לשלם למרות שמגיע לעובד, והשופטת בכ"ז נותנת הוראה שישלם והוא בוחר שלא זה הלנת פיצויי פיטורין ומכאן יש בעיה. אני מבינה את הכעס שלך, כעיקרון בבית משפט, המעביד נותן את הטיעונים שלו, אם הם מוצדקים השופטת תפסוק לטובתו. בדיני עבודה אין הרבה לאן לסטות בשביל זה יש חוקים שקשה מאד לעקוף אותם. אז מה עשית עם התוצאה?
 

ענבר.

New member
כשאת נרקבת

את מתכוונת שאת עוברת תהליך זהה לגבינה צהובה, עם העובש ושאר פטריות? תני לי להפתיע אותך בנושא בתי דין לעבודה, אין כמעט דבר כזה שהמעביד צודק והשופט פוסק לטובתו. הרוח המגמתית שנושבת היום בבתי דין לעבודה היא, מגיע לא מגיע, סססססאמק, צאו לי מהחדר... תשעים אחוז מהמקרים שמגיעים לבתי דין לעבודה מסתיימים לטובת העובד, גם אם המעביד צודק. קחי לדוגמא את המקרה של חנן ענן. המשפט נקבע לשנה הבאה !!! שנה הבאה!!! את שומעת? וזה, כי חנן ענן נכנס אצלהם בקטגוריה של - יאללה, צאו לי מהלישכה. במקרה שהזכרתי, מדובר על עובדים שהפסיקו לעבוד בתנאים שלא מזכים אותם בפיצויי פיטורין. גם השופטת הבינה את הענין ככה ואפילו כתבה את זה בפסק הדין, ולמרות זאת הפסיקה היתה לטובת העובדים. התוצאה? חשיבה נוספת אם לפנות לארצי בערעור.
 
בפעם הראשונה וגם האחרונה

שפניתי לעזרת בית הדין לעבודה,משכו אותי במשך שלוש שנים ואז הציעו לי לקבל את פסיקת אב בית הדין כבורר (ללא אפשרות עירעור). בסופו של דבר קיבלתי את כספי באיחור של שלוש שנים ומחצה ללא הפרשי הצמדה וגרוע מזה גם ללא הוצאות נסיעה.מאחר והדיונים התנהלו בבית הדין בבאר שבע שכרי יצא בהפסדי. אם הייתי מוותר הייתי מפסיד פחות כסף.
 
הדבר שהכי הרגיז אותי בכל הסיפור

היה שאני מהגליל והגשתי את התביעה בנצרת , החברה הנתבעת מת"א ובגלל שהעבודה בוצעה בנגב, הם התעקשו (הדיינים המכובדים) לקיים את הדיונים בבאר שבע בלבד, למרות בקשותינו המשותפות,שלי ושל הנתבע להעביר את הדיון לנצרת או ת"א או לכל מקום אחר שימצאו לנכון שיהיה יותר קרוב לשנינו.
 

magy

New member
לשמוע ולא להאמין.

אני מקווה שאם יום אחד יהיה לי דיון בית המשפט יתעקש שזה יתקיים בלונדון או ניו יורק למה באר שבע? אגב, את הדיון קובעים במקום שבו "אירע האירוע".......וזה ברצינות... לא מקום מגורי הנתבע/תובע..... ואם התובע/נתבע זקן/נכה/מובגל ? ואיזה הוצאות נגרמות בגלל אותו דיון מרוחק........נסיעה אולי מלון כדי להופיע בבוקר בזמן...(לא כולם נוהגים/בעלי רכב),אולי אפילו מלווה צמוד.. ואין החזר הוצאות למפסיד במשפט.... יענו .....טחנות הצדק .....טוחנות עד דק.....את דורשי הצדק.
 

ענבר.

New member
מיקום הדיון

לא בהכרח מקום קרות הארוע הוא המקום שבו יתקיים הדיון. כשנחתם חוזה, עיסקי למשל, בסוף החוזה קיימת האפשרות להוספת המילים: כל ברור משפטי שיהיה קשור בחוזה זה ידון ב... והכתובת היא מקום העסק או המגורים של יוזם החוזה. אני מכירה לא מעט מקרים בהם עורכי הדין הגו את הסיסמא - הבה ונתחכמה לו ונתבע אותו במקום מרוחק, שיסע ויזיע...
 

ענבר.

New member
מי היה זה שביקש להעביר

את התביעה מנצרת לבאר שבע? ולמה? זה היה משהו שקשור ביציאה לבדוק עובדות בשטח?
 

magy

New member
עוד מצב שלא העליתי

נכונות שני הצדדים להדון בבית משפט פריפרי שאין בו עומס... כדי לזרז את ההליכים .... ולא לחכות שנים .. פעם חיפאים פנו אל בית המשפט בעכו מרצונם ....כי בחיפה היה עמוססססססס אבל עכו.....לא רחוקה....מחיפה
 

ענבר.

New member
היום, עם שפע המגשרים

שקיימים, במיוחד בבתי דין לעבודה, לא אמורה להיות סחבת. הרבה תיקים מופנים למגשרים, וזה באמת, כמו שציינת, תלוי בנכונות שני הצדדים לסיים את התביעה במהירות.
 
זה היה רעיון של מישהו בבית דין

לעבודה. גם אני וגם הנתבע ביקשנו שהדיון התקיים צפונה משם.
 
למעלה