בוקר טוב
לשבוע חדש

dafgol

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif לשבוע חדש

איך היה הסופ"ש? איך כולם חושחשים? התנתקתי מהמחשב בסופ"ש - מומלץ. מקווה שלא שכחתם להזיז
, חוקף עאלק
מחכה לי שבוע ארוך וקשה, במיוחד היומיים הקרובים, מקווה לעבור את זה בשלום
מחר רזרזון חוגג 3 שנות תקומה
לשמחתי גם השבוע זה שבוע מקוצר, מתכננת ביום כיפור להשתלט על ארונות הבגדים בבית .... מה התוכניות והאג'נדה שלכם השבוע? שיהיה שבוע טוב עם בשורות טובות
 

frige

New member
איזה בוקר של כיף, בוקר טוב../images/Emo42.gif

אתמול בערב אמא שלי הגיעה לשמור על הילדים שהלכו לישון בזמן והתנהגו למופת. אלי ואני, אני ואלי, שנינו, לבדנו, ביחד, לבד, רק אנחנו (מרב התלהבות אני יכולה להמשיך לחפש עוד ועוד צירופים,חחח) היינו בהופעה של שלמה ארצי הגדול. ההופעה התקיימה באמיפתאטרון בפארק בעפולה. הופעה משגעת. איזה כיף היה לקפוץ ולהשתולל, לשיר בקולי קולות את השירים האהובים של הזמר הענק הזה. איזו הופעה שהוא נתן. ממש ממש היה כיף. זו ההופעה השמינית של שלמה ארצי שאני שם ב-10 שנים האחרונות. איזה כיף. שנה שעברה כשהייתי בהריון עם ינון היינו בהופעה של קיסריה, שם הייתי כבר בחודש שמיני בערך וישבנו צמוד לברזלים למעלה ולא יכולנו לזוז. אתמול היה פיצוי ענקי על שנה שעברה. עוד אמרתי לאלי שלא יספר לאף אחד בת כמה אני וכמה ילדים יש לנו, אחרת יחשבו שאני משוגעת מרב שקפצתי שם. היה ש-י-ג-ע-ו-ן. קצת על הילדים המקסימים שלי. שבוע שעבר לקחתי את אלעד ואיתי לאף אוזן גרון בקופת חולים. הייתי רק עם שניהם. את ינון אבא שלי לקח לטיול בעגלה. אילו חמודים הם היו. כל הזמן רצו ביחד אחד אחרי השני, דיברו בניהם וצחקו בקולי קולות. אני הלכתי כמו טווס, כל כך גאה בילדים המקסימים שלי. נכנסנו לרופא והוא שאל אותם אם הם תאומים, שניהם ענו לו במקהלה "כן". אח"כ הוא שאל אותם ומי יותר גדול, אז שניהם ענו במקהלה: "הראל"
. הרופא בלי לשים לב, שאל ומי הקטן, ושניהם ענו במקהלה: "ינון"
. אני צחקתי, הרופא לא הבין מי אילו הראל וינון, הרי כתוב לו שמות אחרים על הדף, רק אחרי שהסברתי לו הוא צחק. צודקים, מה שנכון, נכון. הראל הוא הגדול וינון הוא הקטן, חחחחחחחחחחחחחחחחחח, בין 2 פרוסות הלחם המלא, רווי כל הדברים הטובים שבעולם נמצאים הממרחים הכי אהובים בעולם. היום דווקא התעוררו בשבע כמעט. לא השפיע עליהם, לא שעון חורף ולא בטיח. חוץ מינון כמובן, הוא התעורר לינוק בלילה ובבוקר כמו תמיד. בוקר טוב ושבוע נפלא לכולם. כן, כן, מחר יש לרזו'ש המתוק יום הולדת, מחר נפתח לו שרשור מיוחד. השבוע, ביום כיפור, ינון חוגג לו שנה, איך טסססססססססססססססססס הזמן. לא להאמין שכבר שנה עברה. התאריך הלועזי שלו השנה נופל בדיוק ביום כיפור. אתם חושבים שיובל המבולבל יבוא בחצי מחיר, חחחח.
שרית
 
למעלה