בוקר טוב
שבוע נפלא

dafgol

New member
רוצים לראות סרט של רז ../images/Emo35.gif

רזי מתעלל בפירה, מחפש את האף ומוצא את הפה
, קורא לברי
ועושה עיניים למצלמה
חולה עליו...עיונייייייייייי
 

frige

New member
איזה מתוק, כזה חמוד

איך הוא דומה לגולן. מואהההההההההההההההההההההההההההההההההה
 

frige

New member
צהריים טובים../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

על הבוקר לקחתי את הראל לגן ונסעתי לשיננית בעפולה, אבא שלי היה אצלנו ושמר על אלעד ואיתי. הראל עוד שעה כבר יהיה בבית ואני מכינה כרגע אוכל. אם כבר על פירה מדובר, אז אני מכינה פירה ממולא בבשר טחון, פירורי לחם, ביצה ולמחבת. יאמי, יאמי. יום נפלא לכולם.
שרית
 

dafgol

New member
פרטי נמקי הדגימי והסבירי

איך ממלאים פירה ? אולי אנסה גם מתישהו...נשמע טעים.... אני תכף הולכת להוציא את ברי ויובלי מהגן, מכינה להם פתיתים ונקניקיות. רזי בגן כרגיל עד סוף השבוע...
ו
על כל המחמאות
 

frige

New member
מתכון - פירה ממולא

מכינים פירה מ-6-7 תפוחי אדמה גדולים: מבשלים במים עד ריכוך תפוחי האדמה, מוציאים את כל המים ומועכים לפירה. מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. כשמתקרר מוסיפים ביצה אחת טרייה ומערבבים. לטגן בשמן בצל קצוץ, להוסיף 500 גרם בשר טחון ולטגן את הבשר עד שהוא מוכן, לפורר עם המזלג. להוסיף תבלינים שאוהבים,3 שיני שום כתושות, פטרוזיליה קצוצה. כשמתקרר להוסיף ביצה 1. להכין 3 צלחות עם: פירורי לחם 4-5 ביצים עם מעט מים מעורבבים עם תבלינים קמח לקחת מהפירה ולגלגל לכדור, אם זה מעט דביק לגלגל בקמח, למעוך ביד לעיגול, להכניס בשר, לסגור, להעביר בפירורי לחם ולשים בצד. אחרי שעשינו את כל הקציצות, להעביר בביצה ולטגן, יוצא ממש טעים. צילמתי במיוחד בשבילך. בתיאבון דפנה, איך בדיקות הדם?
 
למעלה