בוקר נפלא לכולכם..רציתי להתיעץ..
אני מורה לחינוך מיוחד הוכשרתי במהלך שנות לימודי בריפוי בעיסוק ודיבור ופיזיותרפיה בנוסף לכלול בחינוך המיוחד.. העבודה בצוות ביה"ס מפגישה אותנו בסיטואציות שונות של תקשורת לטוב או למוטב כיצד הייתם מנתחים את המקרה הבא,כיצד הייתם מגיבים לו ומדוע. מדוע לדעתכם הוא קרה וכיצד אפשר היה למנוע אותו? המקרה-את/ה נמצא/ת באסיפת צוות מנהל,פסיכולוגית, מנחה,סייעת,ועוד עובדים,כרצונך... באסיפה זו נשמעים דברי בקורת קשים על עבודתך עם התלמיד.לדעתך, פעלת כפי שקבלת הנחיה מהצוות הקבוע ומהמנחה הקבוע/ה והצמוד/ה לכתתך. אשמח אם תסייעו לי בנקודות מבט משלכם כמורים, הורים וכו.. בתודה מראש..
אני מורה לחינוך מיוחד הוכשרתי במהלך שנות לימודי בריפוי בעיסוק ודיבור ופיזיותרפיה בנוסף לכלול בחינוך המיוחד.. העבודה בצוות ביה"ס מפגישה אותנו בסיטואציות שונות של תקשורת לטוב או למוטב כיצד הייתם מנתחים את המקרה הבא,כיצד הייתם מגיבים לו ומדוע. מדוע לדעתכם הוא קרה וכיצד אפשר היה למנוע אותו? המקרה-את/ה נמצא/ת באסיפת צוות מנהל,פסיכולוגית, מנחה,סייעת,ועוד עובדים,כרצונך... באסיפה זו נשמעים דברי בקורת קשים על עבודתך עם התלמיד.לדעתך, פעלת כפי שקבלת הנחיה מהצוות הקבוע ומהמנחה הקבוע/ה והצמוד/ה לכתתך. אשמח אם תסייעו לי בנקודות מבט משלכם כמורים, הורים וכו.. בתודה מראש..