בורגמן 250 שנכבה כאשר

דמיקולו

New member
בורגמן 250 שנכבה כאשר

הוא נמצא על טורי סרק ולוחצים על הבלם, ולפעמים כאשר מתניעים אותו שוב אז אין זרם בשביל הצופר, מה יכולה להיות הבעיה ??? ד"א, אין בעיות התנעה בבוקר. יכול להיות שהספק המצבר פשוט קטן מדי והפעלת הבלם מפעילה את המשאבה (חשמלית ?? ) ואת הנורות בלם וזה גורם לנפילת מתח וכיבוי המנוע?? זקוק לעצה דחופה לפני פניה למוסך. תודה נועם
 

דמיקולו

New member
X המצב נמשך כבר יותר מחודש.

אם אני נוסע ורוב הנסיעות עם אורות דלוקים כנדרש בחוק, סביר להניח שהטעינה בסדר. בבוקר אין קירטוע בהתנעה- מעלה רגלית צד, כפתור סוויצ' מנותק, לחצן הצתה ו... התנעה ( עם טיפה טיפה גז.) נוסע טיפה, מגיע לתמרור עצור, מאיט ללא גז, המנוע בסרק, לוחץ ברקס ............נכבה על המקום. מניע,(ללא בעיות, כאילו המצבר חדש) מאיץ, מגיע לצומת, בולם והמנוע לא נכבה. התופעה רק בטורים של סרק. מופיעה גם בנסיעה ללא אורות. ד"א גם אם אני בעמידה , נגיד לאחר התנעה ומדליק אורות,המנוע נכבה במיוחד בדקות הראשונות לאחר התנעה. לאחר התנעה ,בשניות הראשונות לוחץ צופר והוא עייף לאללה. מה יכולה להיות הבעיה?? אמפראז' נמוך?? תודה נועם
 
לא רואה את כל התמונה... וקשה להעריך

אבל שאלות מנחות... אם אתה עומד בטורים, במקום, ללא לחיצה על הבלם... האם גם אז הוא נכבה ? יש לך מד סל"ד ? אם כן... על מה הוא מצביע ? האם זה קורה בכל עצירה ? או רק מדי פעם ? כמה ק"מ הוא עשה, וכמה ק"מ הוא עבר מהטיפול האחרון ? האם נשקלה הבעיה הבאה : טורים נמוכים מדי... כשהקטנוע עומד על סרק הוא יכבה, לא תהיה בעיית התנעה, כתפעיל צופר בסרק, הוא ישמע חלש כי הטעינה חלשה מדי, כי הטורים נמוכים מדי... מכאן זה נשמע הגיוני... בפועל ?!... תחליט אתה...
 
בלי להבין בחשמל בגרוש...

אולי זה הדיסטריביוטור? דהיינו מפלג המתח? שווה בדיקה...
 

דמיקולו

New member
תשובות

אני עומד במקום, ללא לחיצה על הבלם- לא נכבה. לוחץ בלם- נכבה. קורה ברוב העצירות בהן אני גולש לקו העצירה ללא גז והטורים יורדים עד לרמה מינמאלית בה למעשה המנוע "מנותק" מהגלגל. לוחץ בלם....נכבה. אין לי שעון טורים ,ככה שלא אוכל לדעת על כמה מכוון הסרק. הקטנוע נמצא אצלי חודש וחצי. לא מוכר לי מצב אחר פרט למתואר. ד"א, חזרתי הרגע מנסיעה יחסית ארוכה בטורים גבוהים (100-110 קמ"ש), כאשר הגעתי בהלוך ליעד, כיביתי את הקטנוע. לאחר 3 שעות רציתי לנסוע הבייתה, התנעתי, לחצתי בלם וכלום ,הדלקתי אורות, כלום לא נכבה המנייק
. התחלתי בנסיעה לאחר רבע שעת נסיעה מגיעיה לשורת רמזורים, בעצירת רמזור הרביעית, כמובן בגלישת מנוע בטורים מינימאלים ללא גז בכלל, לוחץ בלם על קו העצירה..
..בן #%$#
, נכבה המנוע. שוב, מתניע ללא בעיות, 5 דקות ואני בבית.
מה לעזאזל יכולה להיות הבעיה, אני מקבל אלרגיה מעצבים
, מחליף צבעים,
דופק מואץ
, רעידות בידיים,
יובש בפה
. טוב נרגעים, או שנמצא בפורום קצה חוט או שנפנה למוסך. אין לי כח להתחיל לפרק לבד פלסטיקה של בורגמן, במיוחד כאשר לא עשיתי זאת אף פעם.
 
הימור....

טעינה חלשה. בנסיעה בינעירונית הטעינה מספיקה כדי לספק את המתח הדרוש לפעילותו התקינה של המנוע... כשאין טעינה... הקטנוע "נוסע על המצבר". העמסתו של המצבר עוד יותר גורמת לכיבוי המנוע... ווידוא העניין : נתק מצבר, בדוק את המתח שלו עם DVM. חבר חזרה, התנע את הקטנוע, על סרק, ללא אורות, בדוק מתח על הדקי המצבר וספר לנו מהו. הדלק אורות, ומדוד שוב. כבה אורות ומדוד שוב. לחץ על הבלם תוך כדי מדידה... ספר לנו את הממצאים ואולי נוכל לנתח את הבעיה טוב יותר...
 
למעלה