בושה לעירית מגדל העמק

shinon28

New member
בושה לעירית מגדל העמק

שבערב כזה מארגנת הופעות וזיקוקים לציבור הרוסי בעיר בחירות בחירות אבל יש גבול!!!!!!!!!!!!!!!
 

שירה763

New member
לא שאני בעד העירייה, אבל...

אני מניחה שאירוע שכזה מתוכנן זמן מה מראש - כך שלא היה להם כל דרך לחזות שביום זה עם ישראל יקבור את השבויים
 

shinon28

New member
לפחות אפשר היה לוותר על זיקוקים-כנסו כולם

טוב זה ברור הגיעו אליי דווחים מהמקום שהיה שם איזה קונסול רוסי ,והמקום היה מלא במרצדסים זה רק מוכיח שהרוסים כאן לא באמת מחוברים למדינה ובאו לכאן מתוך אינטרס כלכלי לפחות 99% מהם (לא נכלול את כולם) ורובם גויים אז גויים כן חוגגים כמו שהגויים מעבר לגבול חגגו אני יודע שבוטלו חגיגות יום הסטודנט בחיפה,ובעוד מקומות ארועי קיץ נדחו לא יודע אולי לא לבטל אבל זיקוקים ?????????????????? העיר הזו איבדה צלם יהדות כניסיה פעילה במרכז פנינת העמק של רוסים מול המשטרה בעליה לנוף העמק מצד ימין כניסיה נוספת של ערבים תושבי נצרת שבאים מדי ערב להתפלל במקום!!! תבואו בשבת ב6-7 בערב ולא תאמינו כמה רכבים יש שם הם גם שורצים בפארק רבין ל א ן ה ג ע נ ו !!!!!!!!
 

לולי72

New member
סליחה, סליחה, סליחה

קודם כל, ההורים שלי גם היו שם וכמוהם עוד אנשים שהם ותיקים דווקא, וההורים שלי, תתפלא או לא הם שומרי מסורת, גם אני הייתי אתמול בהצגה, אז לדעתך הייתי צריכה לוותר? זה הצגה שקבועה מראש במנוי שעשיתי בתחילת השנה, ותתפלא, האולם היה מלא וכולם פשוט התגלגלו מצחוק במשך שעתיים, החיים לצערנו נמשכים, האירוע הזה היה מתוכנן מראש, אז בבקשה תפסיק להשמיץ, זה לא לענין ולא במקום
 

dafgol

New member
הלו להירגע....

אפחד לא אומר לעצור את החיים מלכת. סה"כ נאמר שהזיקוקים לא היו במקום,לא קשור למסורת מוצא ותק וכו'...קשור לרגישות ביום טעון וכואב. אין צורך להתעצבן ולהוכיח כלום.
 

O n y X

New member
יש לך מושג

איך קוראים לשחקנית ששיחקה את הדודה? היא נורא מוכרת ואני ואמא שלי לא הצלחנו להיזכר בשם
 

W a r r i 0 r

New member
../images/Emo119.gif תירגע, חבר.

אני, כאחד העולים של העלייה הגדולה בשנות ה90, יכול להעיד קבל עם ועדה שממש, אבל ממש לא רוב הרוסים הם גויים, אלה מקצתם בלבד. זאת חוצפה רק להגיד את זה, סלח לי אבל זה מביא אך ורק לדברים שעליהם חרבו בתי המקדש - שנאת חינם. לגבי הערב של אתמול - כן היה מקום לשנות את מימדי האירוע, לוותר על הזיקוקים, להתחיל את הערב דה פקטו מדקת דומיה (היא הייתה 10 דקות אחרי תחילת הנאומים) אבל לבטלו כליל - לא היה ניתן. הביאו זמרים מחו"ל במיוחד בשביל האירוע. ואת זה ניתן להבין. לגבי עניין הכנסיות וכו - אין מה לעשות, מה אני יגיד לך. אנחנו מדינה דמוקרטית וזו התוצאה. בע"ה יהיה בסדר.
 
יום הסטודנט לא בוטל

היו חגיגות וגם זיקוקים אתמול במרומי חיפה ביום הסטודנט היו גם זיקוקים בהרצליה,תל אביב אבל בחרו להתמקד דווקא בנו. שאלה-לא חגגו אתמול חתונות,בר מצוות? הכל צריך לבטל? אז נכון,הוחזרו חטופים,ונכון הם היו יקרים,אבל לא נעצור הכל בגלל זה.. זה קרה 12 שעות אחרי שהוחזרו החטופים! אתה אומר שעצמך שהם היו גויים אז מכפת להם? אמנם זה לא יפה מצד העירייה שהם הסכימו אבל הם אמרו בעצמם שזאת היתה טעות והתנצלו על כך.
 

ל א ק י

New member
גם שעה אחרי יום הזיכרון יש זיקוקים

מה לעשות, ככה זה רק תפסיק לזיין את השכל ולחשוב שאתה כל כך צדיק והכל יהיה בסדר.
 

dafgol

New member
אין צורך להשתמש בביטויים כאלה....

אני בטוחה שאפשר להתנסח בצורה מכובדת ונאותה גם אם הדעות חלוקות....
 

O n y X

New member
אני מעדיפה להתעלם מתוכן ההודעה

אבל יום הסטודנט לא בוטל
 

dafgol

New member
אני בהחלט חושבת ומסכימה שזה לא היה במקום

אתמול בערב שמעתי וראיתי את הזיקוקים,כעסתי,הייתי די בהלם.....חוסר התחשבות בעיניי. לא אומרת לבטל ארועים הצגות וכו'....בהחלט לא לעניין להציף את השמים בזיקוקים בשעה ויום כזה כמו אתמול. זה לא קשור אם זה היה ציבור רוסי גרוזיני תימני או שבדי לצורך העניין, הזיקוקים פשוט היו לא במקום. על תבונה ורגישות...כנראה לא בעירייתינו....
 

S r 35

New member
גם בחיפה היו זיקוקי דינור אתמול

בטכניון חגגו את יום הסטודנט. אז נכון שזהו אירוע שתוכנן מראש ושהחיים חייבים להימשך.... אבל, צורם משהו במיוחד שאודי גולדווסר ז"ל היה סטודנט בטכניון.
 

shinon28

New member
הבהרות לכולם ובקשת סליחה

ראשית קודם כל סליחה אם מישהו נפגע זו לא היתה הכוונה כל מה שכתבתי היה מתוך כאב אמיתי וכנה על אודי ואלדד ועל עם ישראל פשוט כואב לי מאוד לאן המדינה וגם עירנו הקטנה הולכת בעזרת השם יגיע בקרוב מאוד משיח צדקנו ויעשה פה סדר רציני והיום הזה קרוב מתמיד......
 
למעלה