באיביי? בהיסטוריית הרכישות בררת המחדל היא רק 60 ימים
אבל אפשר לשנות את התצוגה בראש העמוד לכל השנה האחרונה, כלומר 2017 (וגם ל-2016 ול-2015).
באיביי ניתן לפתוח תלונה על אי הגעת מוצר עד 30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעתו (אם רוצים שלתלונה יהיה תוקף, כלומר שאיביי יוכלו להתערב ולפסוק בה). מרגע פתיחתה יש לפתור או להסלים אותה תוך 30 יום אחרת היא תיסגר.
בפייפל ניתן לפתוח תלונה (אם התשלום נעשה בפייפל, כמובן) עד 180 יום מתאריך הרכישה.
מניסיוני רוב המוצרים מגיעים בסוף. אני מחכה תמיד זמן מקסימלי ורק אז מבקשת החזר. בד"כ אני לא מבקשת משלוח חדש (אלא אם יש סיבה מיוחדת, למשל קניתי במחיר טוב שכבר לא קיים) כי הוא בעייתי מבחינת לו"ז (בעיקר מהמזרח הרחוק) וגם אם לא הגיע בפעם הראשונה לא בטוח שיגיע בשנייה...