בזמן האחרון, בהתאחר מוצרים, אני מודיע למוכר על איחור ואז

מחשבות

New member
בזמן האחרון, בהתאחר מוצרים, אני מודיע למוכר על איחור ואז

יש שתי אופציות:
1. החזר
2. המתנה למוצר

באופן מוזר ביותר, אם אני מבקר להמתין המוצר יוצא מרשימת ההמתנה ונעלם לעד. לרוב לא מגיע המוצר.
לאחרונה יצא מוצר שהזמנתי באופן עצמאי מרשימת ההמתנה ואין לי שום גישה אליו.
מה קורה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באיביי? בהיסטוריית הרכישות בררת המחדל היא רק 60 ימים

אבל אפשר לשנות את התצוגה בראש העמוד לכל השנה האחרונה, כלומר 2017 (וגם ל-2016 ול-2015).

באיביי ניתן לפתוח תלונה על אי הגעת מוצר עד 30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעתו (אם רוצים שלתלונה יהיה תוקף, כלומר שאיביי יוכלו להתערב ולפסוק בה). מרגע פתיחתה יש לפתור או להסלים אותה תוך 30 יום אחרת היא תיסגר.

בפייפל ניתן לפתוח תלונה (אם התשלום נעשה בפייפל, כמובן) עד 180 יום מתאריך הרכישה.

מניסיוני רוב המוצרים מגיעים בסוף. אני מחכה תמיד זמן מקסימלי ורק אז מבקשת החזר. בד"כ אני לא מבקשת משלוח חדש (אלא אם יש סיבה מיוחדת, למשל קניתי במחיר טוב שכבר לא קיים) כי הוא בעייתי מבחינת לו"ז (בעיקר מהמזרח הרחוק) וגם אם לא הגיע בפעם הראשונה לא בטוח שיגיע בשנייה...
 

מחשבות

New member
קניתי לבת שלי כיסוי לסלולארי שלה

וממש מספר ימים לאחר התאריך האחרון להגעה המוצר נעלם מהרשימה של הקניות כאילו בלעה אותו האדמה. מובן שלא הגיע. לא מופיע ברשימת 2017 כלל למרות שנקנה לפני כחודשיים.
 

liranmelzer

New member
בדקת אם במקרה הוא ב-hidden?

יש אפשרות ב-purchase history להציג הזמנות ב-hidden, יש סיכוי שתמצא שם.
&nbsp
בכל מקרה אני לא חושב שהזמנות יכולות להימחק.
 

מחשבות

New member
מצאתי אותו, לא ב-HIDDEN, אבל לא מבין כיצד נעלם מעצמו.

פשוט יצא מהרשימה.
 
למעלה