בזמן הצפייה בלקט עלתה בי מחשבה..

danduni

New member
בזמן הצפייה בלקט עלתה בי מחשבה.. ../images/Emo27.gif

היו כמובן הרבה מדינות שהכרתי לפני את הקליפים, והרבה מדינות שלא ממש התלהבתי מהקליפים. אבל מה שכן, קליפ אחד בהחלט משך את תשומת לבי בצורה דרסטית!
אני מדבר על.. אסטוניה - משיר בינוני ומאוירה של רוק אפור ומשעמם בקדם, השיר הזה הפך על ידי עדשת המצלמה לשיר קצבי לכל דבר! אפילו עם ריקודים (הזוי שהיא זזה יותר מהנורבגית
). פתאום עלייה לגמר של אסטוניה לא נראית לי כל כך הזויה כמו פעם. אולי באמת פיתי צודק [פיתי יתענג על המשפט הזה
], ובאמת אולי משפחת פדאר בנויה לניצחון, והיא עשויה מהחומר הווינרי - זויות הצילום הרבה יותר טובות, והשיר משתדרג עם ההופעה הכל כך כייפית ונעימה לעין! בסוף זה יכול להיות האנדרדוג של 2006, ממש כמו מה שקרה אי שם בדנמרק ב-2001. הכצעקתה? האם פיתי ינצח בתחרות ההימורים רק עם בונוס המנצח?
, האם אסטוניה בכל זאת תצליח להעפיל לגמר? מה אתם אומרים? קישור להופעה בקדם (נוראי): http://youtube.com/watch?v=4iyff_bUB4k קישור להופעה בקליפ: http://youtube.com/watch?v=wXm9wCfMZKc
 
שיר מאד חמוד וכיפי,השיר לא יגיע

לגמר ויתברג במקום ה 14-16 לדעתי... ממש קרוב לישראל....
 
בזמן שידור הקליפים

הבנתי איזו תחרות פלופית אנחנו עומדים לקבל השנה, כל כך הרבה שירים "נו טובבבב" ודברים שרוצים שכבר יגמרו!
 

טליה ג

New member
שיר חמוד מאוד

שיכול להפתיע, אבל אני חוששת שהוא די ייבלע, יגיע למקום 14-15 ויפספס את הגמר, למרות שזה בהחלט שיר טוב. אין ספק שלעומת שני השלאגרים הזולים שאסטוניה שלחה בשנתיים האחרונות, השנה מדובר בשיפור עצום!
 
השיר האסטוני אכן משובח,

והקליפ שלהם מוכיח את זה הרבה יותר טוב מהעמדה השבלונית שהייתה להם קודם. להקה-אאוט רקדנים-אין. כל הכבוד לאסטונים על אחד השידרוגים היותר משמעותיים השנה, ועם כל זה, עדיין אני לא רואה אותו בגמר.
 
נצל"ש ועדה פנימית כמו ב96

החלטתי לערוך ועדה פנימית ולהוציא שש עשרה משתתפות מהתחרות על מנת ליצור תחרות איכותית עם 25 שירים בלי כל ההפסקות שירותים באמצע- מהתחרות שלי הוצאתי את- 1. מונטנגירו 2. הולנד. 3. croatia 4 poland 5. Czech Republic 6. portugal 7. belgium 8. estonia 9. turkey 10. austria 11. anddora 12. ireland 13. russia 14. uk 15 armenia 16.albania בכך ניפיתי שישה עשר שירים הכוללים בין השאר גם שירים שאני דווקא כן אוהב (פולין, אנדורה... קינן דיגילו), אבל ניפיתי את השירים שפשוט לא נראים לי מתאימים (פולין, קינן דיגילו) מסיבות שונות, הורדתי בעיקר את השירים שנשמעים כמו הפסקה קצרה לשירותים, ושירים שנשמעים "עוד שיר" או "מה זה הדבר הזה"... מאד התנדנדו אצלי הדנים והנורבגים עד שלבסוף נכנעתי, והחלפתי אותם בבני סלע.
 
אהבתי! הועדה הפנימית שלי-

המנופים- צ'כיה אלבניה הונגריה קרואטיה אוסטריה מונטנגרו סלובניה אנדורה טורקיה בלגיה הולנד דנמרק ליטא ארמניה פורטוגל פולין
 

keinan9

New member
לאאאאאאאאאא אני כל כך אהבתי את ההופעה

בקליפ היא הפכה את השיר לכלכך זול עם כל הריקודים הדבילים האלה! זה עדיין אחלה של שיר, אבל הרבה יותר אהבתי את ההופעה המצויינת מהקדם
 

Eurogirl

New member
אני אוהבת אותו, אבל אין מצב ../images/Emo31.gif

צילום מעולה בלבד לא יכול להעלות שיר. צריך קצת יותר מזה...
 

Eurogirl

New member
כן

בגלל זה נורבגיה זכתה עם High. שכנות יכולות לעגל את הניקוד למספר יפה. לא יותר. תפנימו.
 

Flendy

New member
אני מאוד אוהב את השיר, אבל אין ספק שמדובר

בהעמדה פתטית לגמרי. זה לא מהשירים שדורשים רקדנים לפחות בעיני. היא צריכה לתת הופעת רוק, עם מתופף וגיטריסטים, ולתת אנרגיות מטורפות על הבמה. הקליפ פריוויו די חלש ואני לא רואה שום סיכוי שהשיר הזה יעלה לגמר, אבל אין ספק שהשנה כמעט שום שיר שיעלה לא יפתיע אותי. מה שכן-סחתיין על המפך. הפכו אותה מלסבית רופסת לסקסית הורסת.
 

סיני חן

New member
זוכרים איך בתחילת העשור חשבנו שאסטוניה

הולכת לכבוש את האירוויזיון ולהפוך לאירלנד החדשה- תראו מה קרה מאז.
 
למעלה