בזק בינלאומי - מחיר, שירות ויחס מתחת לכל ביקורת!
שלום חברים,
הכינוי שדבק בפורום הזה לבזק בינלאומי (בזב"ל) באמת מצדיק את עצמו.
בזב"ל הבינו שהסיסמה שלהם ל "כבל תת ימי" כבר לא עובדת והספקיות המתחרות מזנבות בה, ורק הפראיירים ממשיכים לשלם לה סכומי עתק...
אני עצמי נכויתי מהם ואגולל בפניכם את הסיפור:
דוד שלי היה משלם 100ש"ח רק עבור ספק של בזב"ל (100MB), אמרתי לו - דוד, חבל על הכסף, יש היום חבילות יותר זולות.
הוא שמע בקולי, ובעצה אחת, החלטנו להתנתק מהבזב"ל (בדרך המסורתית), ולאחר שיחה קצרה עם נציג בזב"ל - הוא הודיע לנו שינתק אותנו.
עבר שבוע, חזרתי לדוד, ואני רואה שהוא לא נותק.
התקשרתי לבזב"ל ושאלתי את הנציגה: עבר שבוע מאז שביקשתי להתנתק... מדוע לא נותקתי? היא אכן אישרה שעבר שבוע מאז הבקשה ואמרה לי "לא לדאוג" ו "שהבקשה בטיפול"... שאלתי אותה - עוד כמה שבועות צריכים לעבור עד שינתקו אותי? והיא ענתה לי: "אם לא היה זמן המתנה ארוך לשימור לקוחות, היא היתה מעבירה את השיחה כבר עכשיו" ... עניתי לה: "לא נורא, אני אמתין על הקו עד שיתפנה נציג משימור לקוחות"...
אחרי כמה שניות (בו התייעצה עם המנהל), היא הודיעה לי שאני ינותק עוד היום... מאז אותו יום עברו שלושה ימים נוספים ואני עדיין מחובר...
אז אני אמנם מבין שקשה לבזב"ל לוותר כל כך מהר על לקוח פראייר שמשלם 100ש"ח רק על ספקית אינטרנט 100MB, אבל אין גבול לחוצפה הישראלית, לתחמנות הישראלית ולשיטת "המצליח" הישראלית. בזב"ל חשפה את פרצופה המכוער וחושבת שאני אשתוק...
אז היא טועה, כי אני לא ישתוק, ואני אפרסם את ההתנהגות המחפירה שלה בכל מדיה, פורום ומקום אפשרי כי היום בעידן האינטרנט, הכל גלוי.
פרט לזה, אני חושב שאנחנו המדינה היחידה בעולם שפתחה אתר בשם "נתק"... כי בכל מקום נורמלי אחר - מזמן היו מנתקים אותך...(וגם היו נותנים לך מספר פניה על הניתוק).
אני מתאר לעצמי שמה שתציעו לי עכשיו לעשות הוא להתנתק דרך אתר "נתק" ולהתפלל שאנותק סופית...
שלום חברים,
הכינוי שדבק בפורום הזה לבזק בינלאומי (בזב"ל) באמת מצדיק את עצמו.
בזב"ל הבינו שהסיסמה שלהם ל "כבל תת ימי" כבר לא עובדת והספקיות המתחרות מזנבות בה, ורק הפראיירים ממשיכים לשלם לה סכומי עתק...
אני עצמי נכויתי מהם ואגולל בפניכם את הסיפור:
דוד שלי היה משלם 100ש"ח רק עבור ספק של בזב"ל (100MB), אמרתי לו - דוד, חבל על הכסף, יש היום חבילות יותר זולות.
הוא שמע בקולי, ובעצה אחת, החלטנו להתנתק מהבזב"ל (בדרך המסורתית), ולאחר שיחה קצרה עם נציג בזב"ל - הוא הודיע לנו שינתק אותנו.
עבר שבוע, חזרתי לדוד, ואני רואה שהוא לא נותק.
התקשרתי לבזב"ל ושאלתי את הנציגה: עבר שבוע מאז שביקשתי להתנתק... מדוע לא נותקתי? היא אכן אישרה שעבר שבוע מאז הבקשה ואמרה לי "לא לדאוג" ו "שהבקשה בטיפול"... שאלתי אותה - עוד כמה שבועות צריכים לעבור עד שינתקו אותי? והיא ענתה לי: "אם לא היה זמן המתנה ארוך לשימור לקוחות, היא היתה מעבירה את השיחה כבר עכשיו" ... עניתי לה: "לא נורא, אני אמתין על הקו עד שיתפנה נציג משימור לקוחות"...
אחרי כמה שניות (בו התייעצה עם המנהל), היא הודיעה לי שאני ינותק עוד היום... מאז אותו יום עברו שלושה ימים נוספים ואני עדיין מחובר...
אז אני אמנם מבין שקשה לבזב"ל לוותר כל כך מהר על לקוח פראייר שמשלם 100ש"ח רק על ספקית אינטרנט 100MB, אבל אין גבול לחוצפה הישראלית, לתחמנות הישראלית ולשיטת "המצליח" הישראלית. בזב"ל חשפה את פרצופה המכוער וחושבת שאני אשתוק...
אז היא טועה, כי אני לא ישתוק, ואני אפרסם את ההתנהגות המחפירה שלה בכל מדיה, פורום ומקום אפשרי כי היום בעידן האינטרנט, הכל גלוי.
פרט לזה, אני חושב שאנחנו המדינה היחידה בעולם שפתחה אתר בשם "נתק"... כי בכל מקום נורמלי אחר - מזמן היו מנתקים אותך...(וגם היו נותנים לך מספר פניה על הניתוק).
אני מתאר לעצמי שמה שתציעו לי עכשיו לעשות הוא להתנתק דרך אתר "נתק" ולהתפלל שאנותק סופית...