בזק בינלאומי - מחיר, שירות ויחס מתחת לכל ביקורת!

Omega66

New member
בזק בינלאומי - מחיר, שירות ויחס מתחת לכל ביקורת!

שלום חברים,
הכינוי שדבק בפורום הזה לבזק בינלאומי (בזב"ל) באמת מצדיק את עצמו.
בזב"ל הבינו שהסיסמה שלהם ל "כבל תת ימי" כבר לא עובדת והספקיות המתחרות מזנבות בה, ורק הפראיירים ממשיכים לשלם לה סכומי עתק...
אני עצמי נכויתי מהם ואגולל בפניכם את הסיפור:

דוד שלי היה משלם 100ש"ח רק עבור ספק של בזב"ל (100MB), אמרתי לו - דוד, חבל על הכסף, יש היום חבילות יותר זולות.
הוא שמע בקולי, ובעצה אחת, החלטנו להתנתק מהבזב"ל (בדרך המסורתית), ולאחר שיחה קצרה עם נציג בזב"ל - הוא הודיע לנו שינתק אותנו.
עבר שבוע, חזרתי לדוד, ואני רואה שהוא לא נותק.
התקשרתי לבזב"ל ושאלתי את הנציגה: עבר שבוע מאז שביקשתי להתנתק... מדוע לא נותקתי? היא אכן אישרה שעבר שבוע מאז הבקשה ואמרה לי "לא לדאוג" ו "שהבקשה בטיפול"... שאלתי אותה - עוד כמה שבועות צריכים לעבור עד שינתקו אותי? והיא ענתה לי: "אם לא היה זמן המתנה ארוך לשימור לקוחות, היא היתה מעבירה את השיחה כבר עכשיו" ... עניתי לה: "לא נורא, אני אמתין על הקו עד שיתפנה נציג משימור לקוחות"...
אחרי כמה שניות (בו התייעצה עם המנהל), היא הודיעה לי שאני ינותק עוד היום... מאז אותו יום עברו שלושה ימים נוספים ואני עדיין מחובר...
אז אני אמנם מבין שקשה לבזב"ל לוותר כל כך מהר על לקוח פראייר שמשלם 100ש"ח רק על ספקית אינטרנט 100MB, אבל אין גבול לחוצפה הישראלית, לתחמנות הישראלית ולשיטת "המצליח" הישראלית. בזב"ל חשפה את פרצופה המכוער וחושבת שאני אשתוק...
אז היא טועה, כי אני לא ישתוק, ואני אפרסם את ההתנהגות המחפירה שלה בכל מדיה, פורום ומקום אפשרי כי היום בעידן האינטרנט, הכל גלוי.
פרט לזה, אני חושב שאנחנו המדינה היחידה בעולם שפתחה אתר בשם "נתק"... כי בכל מקום נורמלי אחר - מזמן היו מנתקים אותך...(וגם היו נותנים לך מספר פניה על הניתוק).
אני מתאר לעצמי שמה שתציעו לי עכשיו לעשות הוא להתנתק דרך אתר "נתק" ולהתפלל שאנותק סופית...
 

rafid1

Active member
מנהל
דווקא הפוך...

אני מציע לך לשקול להשאר מחובר אליהם כמה שרק ירצו, ולוודא שלא מחייבים אותך על התקופה הזאת (או לקבל החזר) ע"פ החוק. רק תוודא שהפניה שלך מתועדת איפשהו...
&nbsp
&nbsp
 
התנהלת לא נכון. חבל .. לא כך מסיימים חוזה ... במיוחד עם נזק.

הכול צריך להיות בכתב. הכול.
כותבים הודעה על סיום חוזה. לא בקשה ולא תחנונים ולא נעליים.

מפקססים (!) לחברה וראה איך תוך זמן קצר מתקבל טלפון מהם.
"אני מודיעה בזאת על סיום חוזה" אתה אומר.

וזה כול.

המחלקה המשפטית שלהם לא תקח סיכון ויפסקו חוזה מיידית.
 
נשמח לבדוק את הנושא לעומק ולוודא את הניתוק

היי,

נשמח לבדוק את הנושא לעומק ולוודא את הניתוק.
לשם כך, אנא שלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] ונציג יחזור אליכם בהמשך.

בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
 

dani666

New member
מתן - ואם צריך תפצו אותו ב 10,000 ש'ח לפי חוק הגנת הצרכן ?

 

rafid1

Active member
מנהל
הפניה בבקשה. לא למדתי אותו בע"פ עדיין ....

וסמן איפה נאמר שללא כל פניה בכתב לספק - זה גם תופס...
 

dani666

New member
גוגל הוא ידידך הטוב ביותר. וכבר היו פסיקות שלא דרשו ...

.. פניה בכתב. מכיוון שהספק אישר שקיבל את הפניה, לא נראה לי שדרישת הבכתב תפיל את התביעה
 

Omega66

New member
תודה לך מתן, זה אתה שמטפל בי...

תודה שאתה מתיחס לבקשה, אבל חבל שזה הגיע לפורום כי הבקשה יושבת אצלך כבר כמעט שבועיים...אני רואה שהטיפול פה מעל דפי הפורום מהיר יותר מכל טלפון/פקס/נתק למיניהם....
 
אינני מטפל ישירות כמובן אך...

...אני כאן בכדי לאתר מקרים מסוג זה ולהעביר אותם לטיפול לטובת מציאת פיתרון מהיר במידת האפשר.

בברכה,
מתן, בזק בינלאומי
[email protected]
 
למעלה