בזק בינלאומי

בזק בינלאומי

לפני כמה ימים התחברתי לבזק בינלאומי בADSL, הגלישה פשוט זוועתית, אין שום הבדל בין לפני ההתחברות לADSL ובין הגלישה כעת, התקשרתי למוקד התמיכה שלהם אבל שם דחו אותי בטענות שונות (לדעתם חצי דקה לצפות עד שהחלון עולה, זה בהחלט נורמלי, ובכלל המחשב שלי אשם) שאלתי היות והתחייבתי לחצי שנה, איזה סנקציות יכולים בזק בינלאומי לנקוט באם אבטל את ההוראת קבע (מלבד לקחת לי את המודם השייך להם) האם הם יכולים לנתק לי את הקו?
 
מדובר על יחסים חוזיים

מבוססים על חוזה אחיד. נוסח החוזה אינו בפניי, אנא קרא אותו וראה אילו סנקציות נקבעו שם. אתה מוזמן לצטט את הסעיפים כאן כדי שאוכל להתייחס. אני הייתי מציע לך לנקוט יוזמה ולבדוק אם אכן המחשב שלך "אשם" כלומר, תביא מחשב אחר, תחבר ותראה מה קורה, אם מסתבר שאתה צודק, תנקוט יוזמה ותשלח להם מכתב דרישה לתיקון המצב ולהחזר תשלומים ששילמת ללא קבלת תמורה נאותה.
 
למעלה