בזק בנלאומי = הונאה

TRISTAN

New member
בזק בנלאומי = הונאה

** פורסם בפורום פס מהיר *** לדב לכולם ועם יש עו"ד בפורום התנתקתי מבזק בין לאומי לאחר שעבודתי סיפקה לי שרותי גלישה . כאשר ביקשתי לחזור ולחדש מנוי התברר לי שלעולם לא ניתקו אותי והמשיכו לחייב אותי . הוסבר לי שיחברו אותי לחבילת 1.5 ב-19$ כפיצוי ואזוכה עבור הזמן 4 חודשים שחייבו אותי, אך לאחר חודשיים זה פתאום השתנה ל-0.5 מגבייט אך אני ממשיך לשלם להם 19$ ולבזק עדיין לחבילת -1.5 . בנוסף הם טוענים ששלחו לי שובר הנחה של 300 ש"ח לחופשה בארקיע שכדי ליהנות ממנה אני צריך להוציא 2200 ש"ח (עלות החבילה 2500 ש"ח) . כאשר אתמול עליתי על הנושא של גלישה איטית יחסית ובקשתי להתנתק הוצא לי חבילת ה-1.5 ב-129 ש"ח לחודש לזמן לא מוגבל ללא התחיבות הסכמתי לעסקה אך כעבור 20 דק התקשרו שוב והגבילו זאת לחצי שנה בלבד מה אני יכול לעשות בזק בינלאומי = נזק = הונאה
 

דבורה1

New member
גם נטויז´ן בין המרמים

ידידי היקר, גם חב´ נטויז´ן בין המרמים: לפני כשלושה חודשים ביקשתי להתנתק מהחיבור לאינטרנט, ולאחר שנציג השירות חזר אלי, ביקשתי שוב להתנתק. השיחה הסתיימה בבקשתי להתנתק. לאחרונה גיליתי שנטויז´ן ממשיכה לחייב אותי (החודש 150 ש"ח, וחודש קודם 43 ש"ח). התקשרתי למוקד שירות הלקוחות, ושם נמסר לי כי הם לא ישיבו לי את כספי בשל העובדה שלא מצויין להם במחשב בקשתי להתנתק מהשירות! למרות טענותי כי זו לא הבעיה שלי שנציג השירות שלהם לא עדכן במחשב את בקשת ההתנתקות (זו לא התרשלות שלי), הם עומדים בסירובם! כך, איבדתי כ 200 ש"ח בשל עריצות חברת נטויז´ן! לידיעתך,
 
מבלי להתייחס ספציפית לשני המקרים

יש בעיה עם שיחות בעל פה, הבעיה היא בתחום דיני הראיות, קשה להוכיח א´ קיום השיחה ב´ תוכן השיחה לכן יש קושי ללכת עם העניין לבית משפט, כי תמיד נטל ההוכחה על התובע. אם הצד שכנגד מכחיש, הרבה פעמים אתה מגיע למצב של "מילה כנגד מילה" ואתה לא מצליח להרים את נטל ההוכחה המוטל עליך ועל כן התביעה נדחית. לכן, ברגע שיש ויקוח בין לקוח וספק, על הלקוח להעביר את הויקוח ממשור הדיבור למישור הכתב. אני מציע לשניהם להעלות את מה שכתבתם כאן בפורום על הכתב ולשלוח להנהלות הספקים שלכם, בדואר רשום. יש כמה אפשרויות: א´ שלא יענו לכם בכלל. זה טוב לכם. ב´ שיגידו לכם שאתם צודקים. זה עוד יותר טוב. ג´ שיגידו שאתם לא צודקים אך מציעים איזשה פיצוי חלקי. זה יותר טוב מכלום. ב´ שיענו לכם בהכחשה גורפת, זה לא טוב. אחרי קבלת התשובה, אפשר יהיה לשקול את העניין ברצינות ולהחליט אם לפנות לתביעות קטנות. באופן כללי אני מציע גם לבדוק כל חודש את החיובים בכרטיסי האשראי שלכם, כדי שלא יצטברו סכומים גדולים. ברגע שיש חיוב בניגוד להוראה שלכם על הפסקת השירות, מייד לפנות בכתב לחברת האשראי, לתת הצהרה שהחיוב הוא ללא תמורה ובניגוד להוראה שלכם ולדרוש החזר. בהצלחה.
 

דבורה1

New member
כל ההודעות בטלפון מוקלטות!

עו"ד זיסו שלום ברצוני להסב את תשומת ליבך לכך שכל הפניות הטלפוניות למוקד שירות הלקוחות בחב´ נטויז´ן מוקלטות (כך נאמר לי במפורש ע"י נציגת שירות הלקוחות של נטויז´ן), מכאן שאלתי: האם, במסגרת תביעה משפטית, השופט יכול להוציא צו המורה לחברה "לשלוף" את הקלטת השיחות האחרונות שבוצעו עם הלקוח (בתאריך שהתובע מציין שביקש להתנתק), וכך טענת התובע יכולה להיות מוכחת!!
 
גילוי מסמכים ושאלונים

אלה כלי העבודה של העוסק במשפט אזרחי. בעל דין יכול לדרוש מיריבו לתת בתצהיר גילוי מסמכים כללי, כלומר לתת תצהיר הכולל את כל המסמכים שברשותו ובשליטתו או שהיו ברשותו או בשליטתו, ושיש להם נגיעה לעניין שבמחלוקת, לאחר מכן, אם התשובה לא מספקת, אפשר לדרוש גילוי מסמך מסויים ואחרי זה עיון והעתקת מסמכים. כמו כן ניתן להפנות לצד שכנגד שאלון בכתב והצד שכנגד חייב להשיב תשובות בתצהיר. כאשר הצד לא נענה לדרישות, ניתן לפנות לבית המשפט ולקבל צו שיפוטי המחייב אותו לענות. במקרה הספציפי, לא נראה לי שהצווים האלה יהיו מאד אפקטיביים שכן הצד שכנגד תמיד יכול לטעון שההקלטה כבר נאבדה. בכל מקרה, כדאי לדרוש אותה כדי שלא יהיו לך אחר כך הפתעות. צד יכול לפעמים לסרב לגלות מסמכים בטענות מסויימות, כגון חיסיון. קיים חיסיון על כמה סוגים של מסמכים ובינהם חיסיון של מסמכים שהוכנו על ידי צד לצורך המשפט. במקרה זה, לא ינתן צו שיפוטי לגילוי.
 
למעלה