בזק החליפו לי חבילה בלי אישור שלי

rotemm90

Member
התקשרתי לנציג בתמיכה הטכנית כדי שיאפס את הראוטר. בהמשך השיחה הוא חפר לי שכדאי לי לעזוב את בזק בינלאומי כספקית ולעבור לבזק, וגם הציע לי להחליף ראוטר למשהו יותר טוב. בשום שלב בשיחה לא נתתי לו אישור לעשות שום דבר. נהפוך הוא - אמרתי לו שאני צריכה להתייעץ עם יתר בני הבית ואני לא עושה כרגע שום שינוי. בשלב מסוים בשיחה הוא אמר לי שהראוטר החדש מגיע עם שליח והעלות היא 30 ש"ח. אז שאלתי אותו אם יש אפשרות לאיסוף עצמי. בעקבות השאלה הזו הוא בירך אותי שהצטרפתי לבזק ושלח לי סדרת של מסרונים שהחלפתי חבילה, ואני מוזמנת ללכת לאסוף את הראוטר. אמרתי לו שאני לא מעוניינת להחליט שום דבר והוא אמר שהכל בסדר ותמיד אפשר לבטל. שבתי וביקשתי שיבטל את כל מה שעשה והוא המשיך לקשקש בשטף. בהמשך התקשרתי שוב למוקד הטכני וביקשתי להבין מה הוא עשה שם. הסבירו לי שהוא ניתק אותי מבזק בינ"ל והעביר אותי לחבילה יותר יקרה (הוא טען שזו חבילה זולה יותר בשקל וחצי, אבל היא יקרה יותר בכ-20 ש"ח, אבל בלי קשר ממילא לא היה עולה על דעתי להחליף. גם לא קישרתי ששידרוג הראוטר פירושו עזיבה של בזק בינ"ל) ואין להם מה לעשות בנדון, כי הם כבר לא עובדים בבאנדל עם בזק בינ"ל, ואין להם אפשרות להחזיר את המצב לקדמותו. התקשרתי לעוד נציגה שהשיבה לי ממש בחוצפה. יותר ממה שחבל לי על הכסף, כואב לי על הזמן האבוד שאין לי, בשיחות ובהמתנה לנציגים. אני לא עוזבת את התשתית של בזק בגלל המענה המהיר של טכנאים. עם הוט בעבר היה לי סיוט שאני לא אחזור אליו.
אשמח לעצה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
התקשרתי לנציג בתמיכה הטכנית כדי שיאפס את הראוטר. בהמשך השיחה הוא חפר לי שכדאי לי לעזוב את בזק בינלאומי כספקית ולעבור לבזק, וגם הציע לי להחליף ראוטר למשהו יותר טוב. בשום שלב בשיחה לא נתתי לו אישור לעשות שום דבר. נהפוך הוא - אמרתי לו שאני צריכה להתייעץ עם יתר בני הבית ואני לא עושה כרגע שום שינוי. בשלב מסוים בשיחה הוא אמר לי שהראוטר החדש מגיע עם שליח והעלות היא 30 ש"ח. אז שאלתי אותו אם יש אפשרות לאיסוף עצמי. בעקבות השאלה הזו הוא בירך אותי שהצטרפתי לבזק ושלח לי סדרת של מסרונים שהחלפתי חבילה, ואני מוזמנת ללכת לאסוף את הראוטר. אמרתי לו שאני לא מעוניינת להחליט שום דבר והוא אמר שהכל בסדר ותמיד אפשר לבטל. שבתי וביקשתי שיבטל את כל מה שעשה והוא המשיך לקשקש בשטף. בהמשך התקשרתי שוב למוקד הטכני וביקשתי להבין מה הוא עשה שם. הסבירו לי שהוא ניתק אותי מבזק בינ"ל והעביר אותי לחבילה יותר יקרה (הוא טען שזו חבילה זולה יותר בשקל וחצי, אבל היא יקרה יותר בכ-20 ש"ח, אבל בלי קשר ממילא לא היה עולה על דעתי להחליף. גם לא קישרתי ששידרוג הראוטר פירושו עזיבה של בזק בינ"ל) ואין להם מה לעשות בנדון, כי הם כבר לא עובדים בבאנדל עם בזק בינ"ל, ואין להם אפשרות להחזיר את המצב לקדמותו. התקשרתי לעוד נציגה שהשיבה לי ממש בחוצפה. יותר ממה שחבל לי על הכסף, כואב לי על הזמן האבוד שאין לי, בשיחות ובהמתנה לנציגים. אני לא עוזבת את התשתית של בזק בגלל המענה המהיר של טכנאים. עם הוט בעבר היה לי סיוט שאני לא אחזור אליו.
אשמח לעצה.
שמח שבסוף הסתדר וזה יותר נוח שיש רק כתובת אחת ולא כתובת נפרדת לספק ונפרדת לתשתית (ואשר לאיכות השרות - אני מניח שבאופן מעשי הספק שלך לא ישתנה) מה שעלייך לבדוק (ואולי לטלפן ולוודא בבזק בינלאומי) שלא תחויבי חיוב כפול והחיוב לבינלאומי יפסק, כמו כן בדקי את עניין תיבת הדוא"ל שלך.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
שמח שבסוף הסתדר וזה יותר נוח שיש רק כתובת אחת ולא כתובת נפרדת לספק ונפרדת לתשתית (ואשר לאיכות השרות - אני מניח שבאופן מעשי הספק שלך לא ישתנה) מה שעלייך לבדוק (ואולי לטלפן ולוודא בבזק בינלאומי) שלא תחויבי חיוב כפול והחיוב לבינלאומי יפסק, כמו כן בדקי את עניין תיבת הדוא"ל שלך.
זאת התנהלות עבריינית של חברת בזק. מה שהיה צריך לעשות זה להחזיר אותה לבזק בין לאומי. היא לא בקשה להתנתק מהם.
 

evike

Well-known member
מנהל
הפוסט שלך לא ברור. בשביל לאפס ראוטר לא צריך לשנות כלום, האיפוס נעשה בחברה עצמה, ללא עלות וללא שינוי. ככה זה בכל החברות. (אני לא בבזק, ולא פעם איפסו לי את הראוטר כדי לפתור תקלות)
את כותבת שביקשת לאפס, ואח"כ כותבת שאמרת להם שאת לא רוצה לשנות כלום, מצד שני שאלת אם אפשר איסוף עצמי במקום לשלוח לך ראוטר חדש, כפי שהם הציעו.
כאן בהחלט הם יכולים להבין שאת כן מעוניינת בראוטר חדש, וכנראה מכאן נובעת כל אי ההבנה.
כשלי מציעים שידרוגים או החלפות, וכשאני לא מעוניינת, אני אומרת להם בתקיפות שלא ישנו לי כלום, ומנתקת את השיחה. כמובן, השיחה מוקלטת מצידי, וכך יש לי הוכחה שלא רציתי שינוי.
ההתנהלות שלך לא ברורה ולא חד משמעית, כך שאין לך לבוא בטענות לבזק.
נסי ליצור קשר עם המוקד ובקשי נציג בכיר. בקשי לחזור לחבילה שהיתה לך, ואם לא יסכימו, פשוט תגידי להם שאת מתנתקת. לא עוזר, תתנתקי.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
הפוסט שלך לא ברור. בשביל לאפס ראוטר לא צריך לשנות כלום, האיפוס נעשה בחברה עצמה, ללא עלות וללא שינוי. ככה זה בכל החברות. (אני לא בבזק, ולא פעם איפסו לי את הראוטר כדי לפתור תקלות)
את כותבת שביקשת לאפס, ואח"כ כותבת שאמרת להם שאת לא רוצה לשנות כלום, מצד שני שאלת אם אפשר איסוף עצמי במקום לשלוח לך ראוטר חדש, כפי שהם הציעו.
כאן בהחלט הם יכולים להבין שאת כן מעוניינת בראוטר חדש, וכנראה מכאן נובעת כל אי ההבנה.
כשלי מציעים שידרוגים או החלפות, וכשאני לא מעוניינת, אני אומרת להם בתקיפות שלא ישנו לי כלום, ומנתקת את השיחה. כמובן, השיחה מוקלטת מצידי, וכך יש לי הוכחה שלא רציתי שינוי.
ההתנהלות שלך לא ברורה ולא חד משמעית, כך שאין לך לבוא בטענות לבזק.
נסי ליצור קשר עם המוקד ובקשי נציג בכיר. בקשי לחזור לחבילה שהיתה לך, ואם לא יסכימו, פשוט תגידי להם שאת מתנתקת. לא עוזר, תתנתקי.
אני מבין שזה עניין שיטתי עכשיו מצד בזק לנסות להחזיר לקוחות מהשוק הסיטונאי, חזרה אליהם. וגם מניסיון אישי, הם לא פועלים בצורה תקינה כשהם עושים את זה. הם עושים דברים שאסור להם לעשות. ומה שהיא רשמה כאן, זה השיא של מה שאסור להם לעשות. איתי הם גם ניסו משהו. צריך לחקור את העניין הזה.
 

רכות מפנקת

Well-known member
איך זה מתאפשר בכלל?
אז מה מונע ממנו להעביר אותך לחבילה הכי יקרה? נניח חבילה של 4000 שקל בחודש?
בשום שלב לא ביקשו ממך פרטי אשראי? נתת אולי כי הרגשת לחץ?
כי אם לא - מפתיע אותי, איך זה מתאפשר?
אז מה כל נציג טכני יש לו גישה לבצע כל פעולה שיש בה לפגוע כלכלית בלקוח? מה מונע מנציג להעביר מחר לקוח שנשמע לו "חלש" לחבילה הכי יקרה אם לא צריך שום פרטי אשראי, כלום?
 

rotemm90

Member
איך זה מתאפשר בכלל?
אז מה מונע ממנו להעביר אותך לחבילה הכי יקרה? נניח חבילה של 4000 שקל בחודש?
בשום שלב לא ביקשו ממך פרטי אשראי? נתת אולי כי הרגשת לחץ?
כי אם לא - מפתיע אותי, איך זה מתאפשר?
אז מה כל נציג טכני יש לו גישה לבצע כל פעולה שיש בה לפגוע כלכלית בלקוח? מה מונע מנציג להעביר מחר לקוח שנשמע לו "חלש" לחבילה הכי יקרה אם לא צריך שום פרטי אשראי, כלום?
לא נתתי בשום שלב פרטי אשראי. כנראה יש להם את הפרטים שלי מהחבילה הנוכחית. הוא התחיל לדבר איתי על החלפת חבילה לבזק ועל שידרוג הראוטר (לא הבנתי שהם כרוכים זה בזה) ואני בעוונותי הקשבתי, וגם שאלתי אותו על ההבדלים במחיר וכאמור על האפשרות לאיסוף עצמי של הראוטר. אבל אמרתי לו כמה פעמים שאין לי כוונה לקבל עכשיו החלטה ואני צריכה להתייעץ לפני כל החלטה.
 

אשלוז

New member
היית אמורה לפנות לבזקבינלאומי לאיפוס הראוטר, ברגע שפנית לבזק והסכמת לקבל ראוטר שלהם, למעשה הסכמת לעבור לבזק. את יכולה לפנות לבזקבינלאומי לאיפוס הראוטר הקיים ולחזור אליהם הם כבר יבטלו את ההתחברות לבזק, אל תקבלי את הראוטר של בזק.
 
אם את לא מעוניינת במוצר אז למה את מקשיבה לנציג ולא קוטעת את דבריו ??? ואפילו מתעניינת איך אוספים את הראוטר....יש להניח שהוא הרגיש שאת טרף קל ואכן טרף !
 

rotemm90

Member
עדכון : מבזק התקשרו אלי והתנצלו, הודיעו לי שהנציג יטופל בחומרה, והורידו לי את המחיר של החבילה לקודמת. אבל בזק בינ"ל כבר לא הספקית שלי.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
עדכון : מבזק התקשרו אלי והתנצלו, הודיעו לי שהנציג יטופל בחומרה, והורידו לי את המחיר של החבילה לקודמת. אבל בזק בינ"ל כבר לא הספקית שלי.
באיזה זכות הם מנתקים אותך ומעבירים אותך חברה? זה עניין לחקירה משטרתית ותביעה.
 
למעלה