התקשרתי לנציג בתמיכה הטכנית כדי שיאפס את הראוטר. בהמשך השיחה הוא חפר לי שכדאי לי לעזוב את בזק בינלאומי כספקית ולעבור לבזק, וגם הציע לי להחליף ראוטר למשהו יותר טוב. בשום שלב בשיחה לא נתתי לו אישור לעשות שום דבר. נהפוך הוא - אמרתי לו שאני צריכה להתייעץ עם יתר בני הבית ואני לא עושה כרגע שום שינוי. בשלב מסוים בשיחה הוא אמר לי שהראוטר החדש מגיע עם שליח והעלות היא 30 ש"ח. אז שאלתי אותו אם יש אפשרות לאיסוף עצמי. בעקבות השאלה הזו הוא בירך אותי שהצטרפתי לבזק ושלח לי סדרת של מסרונים שהחלפתי חבילה, ואני מוזמנת ללכת לאסוף את הראוטר. אמרתי לו שאני לא מעוניינת להחליט שום דבר והוא אמר שהכל בסדר ותמיד אפשר לבטל. שבתי וביקשתי שיבטל את כל מה שעשה והוא המשיך לקשקש בשטף. בהמשך התקשרתי שוב למוקד הטכני וביקשתי להבין מה הוא עשה שם. הסבירו לי שהוא ניתק אותי מבזק בינ"ל והעביר אותי לחבילה יותר יקרה (הוא טען שזו חבילה זולה יותר בשקל וחצי, אבל היא יקרה יותר בכ-20 ש"ח, אבל בלי קשר ממילא לא היה עולה על דעתי להחליף. גם לא קישרתי ששידרוג הראוטר פירושו עזיבה של בזק בינ"ל) ואין להם מה לעשות בנדון, כי הם כבר לא עובדים בבאנדל עם בזק בינ"ל, ואין להם אפשרות להחזיר את המצב לקדמותו. התקשרתי לעוד נציגה שהשיבה לי ממש בחוצפה. יותר ממה שחבל לי על הכסף, כואב לי על הזמן האבוד שאין לי, בשיחות ובהמתנה לנציגים. אני לא עוזבת את התשתית של בזק בגלל המענה המהיר של טכנאים. עם הוט בעבר היה לי סיוט שאני לא אחזור אליו.
אשמח לעצה.
אשמח לעצה.