בזק

yuvi100

New member
בזק

לפני כ 3 חודשים פניתי לבזק בטלפון להתקנת חבילה ב 99 ש"ח גלישה חופשית באינטרנט. לפני מספר ימים קיבלתי חשבון של 3000 ש"ח !! לשאלתי אמרו לי שאין להם תיעוד על הזמנת החבילה. מה עושים? למישהו קרה משהו כזה?
 

yuvi100

New member
פול שלח לי פרטים

אני נמצא איתם בתקלה קשה ואני זקוק לעזרה. אם תוכל לתת לי מספר פרטים מה קרה אשמח.
 
ככה:

התחברתי במאי שנה שעברה לחופשי חודשי וגלשתי להנאתי 3 חודשים ושילמתי 99 ש"ח. פתאום באוגוסט מגיע לי חשבון מפלצתי של 4000 ש"ח... התקשרתי לבזק והם אמרו שבכלל לא הייתי במסלול חופשי חודשי. מיד שלפתי את המכתב שהם שלחו לי בדואר כמה ימים אחרי שהצטרפתי לחופשי חודשי והם מיד זיכו אותי בכל הסכום וככה כל חודש (קשה להם פשוט לסדר את זה במחשב במקום לזכות אותי כל הזמן?)
 

p.Vx

New member
רק לא בזק נזק

רק לא בזק(נזק) כל דבר שניתן לעשות עם מתחרים גם אם קצת יותר יקר !!!! רק לא בזק )-
 

odedg

New member
כמה אפשרויות

היי ישנן בעקרון 3 אפשרויות: או שהם טעו כמו שיכול להיות וקרה לאחדים או שיש קצר בתקשורת, ואתה חייגת למספרי טלפון שלא ברשימת ספקי האינטרנט שלהם, ואז כל מה שדיברת או גלשת, נרשם כשיחות רגילות בדוק ועדכן אותנו
 

yuvi100

New member
הם טעו ואני צריך להוכיח

אני גולש בספק מוכר - נטויז´ן - כך שאני מניח שהטעות שלהם. אני בהתכתבות איתם ויעזור לי מאד לדעת אם יש תקדימים. כרגע הם עם היד בחשבון שלי וטוענים שלא יכול להיות שהם טעו
 

dundybar

New member
ואם טעו, אז ?

מה אתה מסוגל לעשות ? הרי הם שמים קצוץ על כל העולם ואישתו. מחר הם ייגבו ממך עוד איזה 200 ש"ח, אתה יכול לעשות משהו ? רק לעלות על הגג ולעשות קולולולו כמו בפרסומת של סלקום.
 

odedg

New member
לא להגזים, בבקשה!

אם תוותר, אז בוודאי ישימו קצוץ. אם מגיע לך, ואתה גם יכול להוכיח, אסור לותר! צריך לפנות, ולפעמים לחזור ולפנות, עד שמקבלים מה שמגיע. חבל רק שזה קורה יותר מידי פעמים ברוב התחומים.
 

dundybar

New member
הו לא, עודד, ממש לא

ההתכתבות איתם היתה מפרכת ועקשנית והם בשלהם - בסגנון: "אתם טעיתם וזה מה יש". מאחורי המשפט הזה יש מסר נורא ברור: "לא טוב לך תתנתק ותלך לחברה המתחרה". אופס, אין חברה מתחרה. איזה בעסה !
 

dino_din

New member
אולי זה יעזור לך

שלום. קודם כל אל תישבר. אכן, בזק מנצלת את כוחה כמונופול כדי להגיד לנו הצרכנים הקטנים שאין לנו שום ברירה חוץ מלסבול בשקט. בגלל זה הם מרשים לעצמם לא לענות לטלפונים, לא לטפל בבעיות ולתת תשובות כמו "אנחנו לא מתכוונים לטפל בבעיתך ואל תפנה אלינו שוב" (כן, קיבלתי כזו תשובה מהם !!!). בכל מקרה, לא הייתה לי בעיה כזו אבל הייתה לי גם בעיה עם בזק והינה כתובת שאולי שווה לשלוח אליה מכתב תלונה : הכתובת לפניות הציבור במשרד התיקשורת - תחום פיקוח על השירות לצרכן ( הטלפון מתייחס בעיקר לבעיות עם בזק ): משרד התקשורת תחום פיקוח על השירות לצרכן ת"ד 29107 ת"א 61290 פקס : 03-5198106 טל : 03-5198231 מקווה שעזרתי. בברכה, דינו_דין.
 
למעלה