בחומוס שקניתי יש עובש - פעם שנייה!

  • פותח הנושא whiz
  • פורסם בתאריך

whiz

New member
בחומוס שקניתי יש עובש - פעם שנייה!

לפני כמה חודשים קניתי חומוס של חברה מסוימת והתגלה בו עובש. החזרתי אותו לחנות, החזירו לי את הכסף, וביקשתי מהם שיפנו לחברה ויצרו איתי קשר כאשר יעשו זאת. אליי הם לא חזרו, אולם נראה כי ייצור הסוג הזה של החומוס פסק. כעת קניתי חומוס מסוג אחר של אותה חברה והתגלה בו עובש. זה כבר לא מקריות! אנא עיזרו לי - מה ניתן לעשות? למי ניתן לפנות? האם ניתן לקבל פיצוי או משהו כזה?
 

אהובה.א

New member
חומוס עם עובש

במידה ואת נתקלת במוצר לא ראוי למאכל שנקנה שהוא עדיין לא פג תוקף , פני לחברה עצמה. בדר"כ החברות מציינות מס´ טלפון לבירורים או תלונות. אם יש לך בעיה למצוא מס´ טלפון , שלחי לי מסר ואני אמצא לך מס´ טלפון שאליו תוכלי להתקשר. ברגע שתצרי קשר עם החברה הם ימצאו לנכון לפצותך לבד מבלי שתבקשי , כי הן אחראיות למוצרים שלהם. במידה והמוצר "שכב" אצלך בבית והעלה עובש - אז זאת בעייתך , כי ייתכן והאחסנה שלו לא היתה תקינה. אגב , ייתכן שגם האחסנה בחנות לא טובה מספיק.
 

whiz

New member
הרגע קניתי אותו!

וכך גם היה בפעם שעברה האחסנה בחנות מספיק טובה כדי שכל המוצרים האחרים, כולל עשרות קופסאות חומוס אחרות לא יתקלקלו מצאתי את הטלפון על הקופסה אם את אומרת שצריך רק להתקשר, אז אני באמת אתקשר מחר ואנסה בכל מקרה, נראה כי הבעיה היא בעודף תבלינים הסוג ההוא שקניתי לפני מספר חודשים (שכבר לא מייצרים) והקופסה הזאת הכילו ככל הנראה קצת יותר מדי תבלינים (מעבר למה שחומר השימור יכול להתמודד איתו - ולכל נוצר עובש) - אך כמובן זו לא הבעיה שלי...
 

אהובה.א

New member
זאת בטח לא בעייתך

תתקשרי לחברה כשיש איתך את המוצר. הם ישאלו מה מספר קוד הייצור. הוא מוטבע ליד תאריך פקיעת התוקף. ייתכן וכל הסדרה מקולקלת והם לא מודעים לכך. אגב , עודף תבלינים לא מעלה עובש , ורוב מוצרי החומוס הם ללא חומרים משמרים , לכן החומוס הוא מוצר רגיש מאוד יחסית למוצרים אחרים שנמצאים באותו מקרר. שמחה שיש אנשים כמוך שמודעים לזכויותיהם בקניית מוצר זה או אחר. הלוואי ירבו כמותך גמר חתימה טובה
 

whiz

New member
אני בן!!!

אני רוצה להיות מודע לזכויות שלי בקניית מוצר מקולקל פעם שנייה של אותה חברה, וזו בדיוק הסיבה למה אני פונה לפורום...
 

odedg

New member
חומוס +עובש

שלום whiz ! לא סיפרת לנו מה שאהובה כבר הזכירה כמובן מאליו= מה היה מצויין על האריזה כתאריך אחרון לשימוש. אם כבר פג, אז החנות לא בסדר כי טבור לה למכור מוצרים שפג תוקפם! אם לא, אז היצרן, בהנחה כמובן ששרשרת ההובלה/שיווק/אחסנה היו בסדר ובתנאים מתאימים. בכל מקרה מי שרק רוצה "פיצוי" (לפעמים זו לשון עדינה...) שיפנה ליצרן/יבואן/חנות, כי בעצם צריך לפנות לשרות המזון בלשכת הבריאות המחוזית הקרובה לביתך, והם יבדקו את העניין על פי חוק. גמר חתימה טובה@
 

whiz

New member
התאריך מודפס על מדבקה

ויש שם רק את החצי העליון של הספרות, אז לא ממש ניתן להבין... פעם ראשונה כשהיה עובש פניתי וחנות וקיבלתי החזר וזהו פעם שנייה אני רוצה פיצוי מהחברה אם חס וחלילה זה יקרה פעם שלישית, אני גם אגיד לכם את שם החברה ואולי גם אפנה לשרות המזון, לתקשורת וכו´...
 

מאיר פ

New member
החומוס

אם פעמיים זה קרה, האם המסקנה לא צריכה להיות לקנות מתוצרת אחרת? מדוע אינך מגלה כבר עכשיו את שם היצרן? תקלות יכולות לקרות, השאלה היא באיזו תדירות.
 
חומוס - מוצר רגיש ביותר

חומוס חייב להיות בקירור רציף מרגע גמר יצורו ועד האכילה. רגישותו של החומוס להחמצה והתקלקלות גבוהה יותר אפילו מזו של בשר. מומלץ לא לוותר ואם התופעה חוזרת לפנות גם ללשכת הבריאות במקום מגוריך
 
למעלה