בחיי שזה הסוף ../images/Emo7.gif ../images/Emo53.gif../images/Emo27.gif
כמות הבעיות שרצה לי כרגע בפאלם מצריכה לעבור מכשיר. ואני מדבר על מעבר לPPC כבר
ישנה בעייה בתוכנת הPalm desktop שלי, שגורמת לה להתרסק בכל פעם שאני מעלה אותה. לפי בדיקה די עמוקה שערכתי, הגעתי למסקנות הבאות: 1. קבצי הBAK והDAT של הAddress גורמים לנפילה של התוכנה כאשר הם מעודכנים ומסונכרנים עם האינפו' שיש על הפאלם כבר. 2. כנ"ל לגבי קבצי הNotepad. 3. Hard reset טוב ויפה כאשר מדובר בתוכנות צד שלישי. כאן זה כבר עבר כל גבול
4. העזרה באתר פאלם לא עוזרת במאום. [ועבדתי עלייה רבות. בחיי.] לפיכך אבקש את עזרתכם, אחרי שהוצאתי את כל העצבים שלי על התוכנה הסוררת! [בדרך היא גם הואילה למחוק לי את כל הקטגוריות של הContacts. אשמח גם לעצה בנושא הזה, כי אני כבר אובד שכאלו
] בברכת המשך חג שמח ונטול תקלות
כמות הבעיות שרצה לי כרגע בפאלם מצריכה לעבור מכשיר. ואני מדבר על מעבר לPPC כבר



