בחיי שזה הסוף

TheBeast

New member
בחיי שזה הסוף ../images/Emo7.gif ../images/Emo53.gif../images/Emo27.gif

כמות הבעיות שרצה לי כרגע בפאלם מצריכה לעבור מכשיר. ואני מדבר על מעבר לPPC כבר
ישנה בעייה בתוכנת הPalm desktop שלי, שגורמת לה להתרסק בכל פעם שאני מעלה אותה. לפי בדיקה די עמוקה שערכתי, הגעתי למסקנות הבאות: 1. קבצי הBAK והDAT של הAddress גורמים לנפילה של התוכנה כאשר הם מעודכנים ומסונכרנים עם האינפו' שיש על הפאלם כבר. 2. כנ"ל לגבי קבצי הNotepad. 3. Hard reset טוב ויפה כאשר מדובר בתוכנות צד שלישי. כאן זה כבר עבר כל גבול
4. העזרה באתר פאלם לא עוזרת במאום. [ועבדתי עלייה רבות. בחיי.] לפיכך אבקש את עזרתכם, אחרי שהוצאתי את כל העצבים שלי על התוכנה הסוררת! [בדרך היא גם הואילה למחוק לי את כל הקטגוריות של הContacts. אשמח גם לעצה בנושא הזה, כי אני כבר אובד שכאלו
] בברכת המשך חג שמח ונטול תקלות
 

Ariyeh1

New member
נסה

1. לסנכרן סנכרון חד כיווני מה\Palm אל המחשב 2. להתקין את Palm Desktop מחדש על ההתקנה הקיימת ושוב לבצע סנכרון חד כיווני
 

TheBeast

New member
בוצע ובוצע כבר בעבר ../images/Emo10.gif

תודה על ההצעה אבל, היא מקורית דיה.. העניין הוא שברגע שאני מבצע את הסינכרון, הוא מראה לי את הcontacts ובהפעלה הבאה- מתרסק
 

Ariyeh1

New member
נסה גם את זה

גבה את תיקיית המשתמש שלך, הסר את Palm Desktop כולל התיקיה בה מותקנת התוכנה והתקן מחדש. לאחר מכן נסה שוב סנכרון חד כיווני. כמו כן נסה את תוכנת DBScan
 

AYELET1

New member
ואם זה לא יעזור, נסה את מה

שמוצע כאן. פתר לי בעיה כאובה ביותר (שגם עבורה ניסיתי מליון דברים שלא הועילו)
 

TheBeast

New member
אבצע בקרוב ואעדכן ../images/Emo45.gif

תודה רבה בינתיים
 

TheBeast

New member
את ההצעה הראשונה ביצעתי בעבר,שוב ../images/Emo9.gif

הDBscan גילה שהכל תקין. נעבור להצעתה של איילת ונראה במה הדבר יועיל, צריך לקרוא את כל המדריך
שוב- רוב תודות על העצה הקטנה ביותר
 

TheBeast

New member
../images/Emo124.gifלמי שהעביר לי את העברית במפגש../images/Emo27.gif

אנא, צור קשר במסרים! הדבר יועיל לי מאוד!
 
למעלה