בחירת הטיפול הנכון

זוגיות80

New member
בחירת הטיפול הנכון

שלום רב,
אנו זוג נשוי מזה 11 שנה, יש לנו 3 ילדים. לאחר שלוש שנות זוגיות התפתח קשר בין אשתי לגבר נוסף בתקופות של און אנד אוף שמטרתו היתה שיח (שלטענתה היה חסר) לצערי הדברים הובילו גם למגע (לא אינטימי), אני רואה זאת כבגידה ומעילה באמון. אשתי רואה את הדברים גם היא בחומרה וטוענת שמספר פעמים במהלך הקשר מחוץ לנישואים רצתה לסיים אותו והבינה כי היא מזיקה ופוגעת בי ובילדינו. אך למרות הניסיונות משהו גרם לה להמשיך גם לאחר ש"נתפסה" והבטיחה כי לא תשוב על כך, בימים האחרונים נודע לי כי לא עמדה בהבטחתה וסה"כ הקשר מחוץ לנישואים עמד על כ- 8 שנים. אני חש תחושת בגידה איומה, חוסר אמון ופגיעה קשה. היא מצידה חשה ייסורים על הפגיעה בי ובמשפחה ולא מאמינה שעשתה זאת בעצמה. לטענתה היא צריכה טיפול שיעזור לה להבין מדוע עשתה זאת ולטפל בנושא האקוטי שלא ישוב על עצמו, הרי ידעה שזה לא טוב לה ובכל זאת שבה למקום הזה. (בנוסף הצהירה שהקשר לא הסב לה אושר והיו רגעים בהם נפגעה על גבול ההטרדה המינית).
בנוסף ברקע חוסר קשר בין אב -בת שיכול גם להצביע על איזשהי בעיה.

לאור הנ"ל אודה להמלצתך על הטיפול הנכון עבורה, עבורי ועבורנו יחד על מנת שנוכל לשקם את יחסינו. שנינו אוהבים מאוד אך האמון נפגע בעצמה חזקה.

אנחנו מעוניינים להתחיל טיפול בהקדם האפשרי אך מתקשים להבין מהו מאחר ואנו חושבים שזה לא רק מקרה של טיפול זוגי.

נשמח להמלצתך
תודה מראש מקרב לב.
 
שבירת אמון בחיי זוג

שלום וברכה לך. לפי הבנתי, הזוגיות שלך ושל אשתך היא זוגיות שמורכבת כבר מספר שנים עם גבר נוסף בחייכם. נראה, שלאחרונה קיבלה טלטלה נוספת מתוך שהבנת שהקשר אינו אפלטוני בלבד. נשמע, שאמנם אשתך רצתה לסיים את הקשר, אך לא עשתה זאת מסיבותיה היא. למיטב הבנתי אשתך ומשפחתך חשובים לך ביותר ואתה מבקש להחזיר או לבנות מערכת חדשה של אמון וביטחון ביניכם. הטוב ביותר, הוא לפנות לאיש מקצוע שאמון הן על הטיפול הפרטני והן על הטיפול הזוגי ויוכל לשלב ביניהם. כמו כן, אני ממליצה על כישויו הפסיכואנליטיים של המטפל, שכן, כפי שרמזת, יש עיניינים לא סגורים מהעבר שרצוי להעלותם למודעות, לטפל בהם שלא יהוו אבן מיכשול בחייכם.
 
למעלה