בחירת טריינר

zzfima

New member
בחירת טריינר

שלום חברים. באמת שאלה חשובה
(עד סוף שבוע רוצה לקנות!!!! )
איזה טריינר עדיף לשימוש (מוצרים עד 500 ש"ח)?
B'TWIN IN'RIDE 100 ( https://www.decathlon.co.il/iw/p/8402844_in-ride-100-home-trainer.html )
CycleOps Basic Mag ( https://www.amazon.com/CycleOps-1020-Mag-Trainer/dp/B074Q377QM )

החלטתי לרכוש חדש, כי מחירים של ישנים מאוד דומה לחדשים (מה לעשות, כולם חכמים)

תודה רבה מראש!



 

cdavid68

New member
לא יודע אם יש בטווח המחירים אבל ממליץ לחשוב על טריינר חכם

יש היום מגוון תוכנות שיודעות לשנות את ההתנגדות של הטריינר לפי תוואי דרך וירטואלי.
זה עושה את האימון להרבה יותר מעניין.
בעבר הייתי מתחיל להשתגע אחרי חצי שעה על הטריינר ועיקר קיומו היה כדי לשכנע אותי שמזג האוויר בעצם לא כל כך נורא ואפשר לרכב בחוץ.
היום אני יכול לעלות על הטריינר ולרדת אחרי שעתיים וחצי כי כבר מחכים לי.
אני משתמש בשילוב של Tacx Neo (לא בתקציב) עם Zwift
 

cipo 1

New member
אם כבר בחרת להתאמן ואפילו חלקית על "הסיוט" הזה שנקרא טרינר

אז אני מציע לך בתור אחד שהיה לו בעבר הרחוק טרינר פשוט מאילו שאתה מציג
לחשב מסלול מחדש ולרכוש דווקא רולר .
ואם אתה שואל מדוע ?!
הסיבות שאני עברתי לרולר וגם זה רק בימים הספורים של חורף אמיתי בארצינו המדברית .
1) מדמה רכיבה אמיתית (אפשר למצוא אימוני רולר ספציפיים באינטרנט)
2) שקט יותר.
3) לא מצריך לוגסטיקה של גלגל מיוחד/צמיג שלא ישחק.
4) פחות משעמם לטעמי למרות שאני לא מצליח להחזיק יותר מחצי שעה.
הסיבה היחידה שאני מוצא נגד וגם זה בהסתיגות זה הצורך ללמוד לשלוט באופניים בזמן הרכיבה על הרולר אבל זה כל יתרונו מפתח את מיומנות השליטה שלך באופניים.
אני כבונוס לעצמי בניתי מתקן שאני יכול להשען עליו בשעת הצורך ומאפשר לי לצאת עם הרולר מחוץ לבית (מול נוף הגלבוע ) לאוויר הפתוח.
בהצלחה במה שתבחר!!
עודד צור
בית השיטה
 

natyh

New member
גנבו לי את התשובה....רולר...


מצטרף לחלוטין כי רולר גורם לשליטה,ואפילו ברמה שלא חשבת שאפשרית.
ודבר נוסף , לאחר בעיות ברכיים קשות ,ופיסיוטרפיהנבקופת חולים בהן הושיבו אותי על טריינר נפלא ,אחד החכמים ,כל כך טוב שברגע שעזבתי שם הגבילו למספר דקות רק חלמתי לחזור בפעם הבאה אז החלטתי לאחר סיום הטיפול לחשמל
את הגלגל הקדמי של הסייקלוקרוס אופניים דומים מאד לכביש בגלגל הקדמי.
את התוצאה בדקתי מספר פעמים והיום שילבתי נסיעה לסופר עם אימון ,בו בזמן ששינעתי מצרכים הביתה רכבתי שלושה קילומטר בקדנס גבוה עליה של 140 מטרים בערך , בין 4 ל 5 אחוז שיפוע במהירות 27 18 קמש קדנס 90 100 בערך , שזהו בדיוק האימון הנדרש בגילי .
כז
שהגעתי הביתה פשוט עפתי מעלה במדרגות למרות
הבעיות ברכיים ולמרות משקל האופניים החשמליים ועוד ארבעה קילו לפחות מצרכים.
להבנתי עדיף לך להשקיע בגלגל חשמלי קדמי על טריינר יש באי ביי כאלו .
המהירות שהגלגל מוסיף דואגת לשיווי משקל ומונעת חיכוך מהברך , התוספת כוח שכדי לשמור עליה צריך
לפדל מהר גורמת בדיוק לאימון סיבולת שבונה שרירים לרכיבת כביש .
והפרופיל רכבת קלה בעליה בירושליים בדיוק תפור לדרישת האימון שלך.
המחיר לא זול אך להבנתי ממש שווה , עובדה החשמליים החזירו אותי לרכיבה רגילה לגמרי בעליות, אשר האורטופד שלל מראש אפשרות שארכב אותן .
ויתרה מזו מצאתי עצמי רוכב על אותם חשמליים כבדים בעליות לטובת בדיקת הבלמים בלי המנוע והסוללה בכלל , דברים שבכלל לא יכלתי לפני תחילת האימון החשמלי לבצע על אופני הכביש הקלילים .
לשיקולך ,עבורי עבד נהדר.
 
למעלה