בחן את עצמך- האם אתה שמאלני או ימני

DRYICE

New member
בחן את עצמך- האם אתה שמאלני או ימני

הקטע נלקח מפורום פוליטיקה ברוטר.נט: http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7779&forum=politics&omm=0 אני התרשמתי זהמח נות תוצאות טובות למדיי(בהשוואה למה שנית לצפות במבחנים מן הסוג הזה) בחן את עצמך - האם אתה שמאלני או ימני * יש לחבר את הנקודות, ואת משמעות התוצאה ניתן לראות למטה. א) האם הנרטיבים (הראייה ההיסטורית) של הפלסטינים מעניינים אותך? 1.לא 2.כן - אבל הנרטיב הישראלי הוא האמיתי 3.כן - בשני הנרטיבים יש מן האמת במידה דומה 4.כן- והם צודקים ב)טרנספר ? 1.כן עכשיו ואת כולם , זהו הפתרון האולטימטיבי לבעיות המדינה 2.אולי , אבל יש להיות זהירים בבחירת המועד והאנשים המיועדים לטרנספר 3.רק כמוצא אחרון, לא לפני 4.אני שולל את רעיון הטרנספר מההיבט המוסרי ג)הטרור נובע בעיקר מ.. 1.התרבות הערבית האלימה ורשות הטרור הפלסטינית 2.האיסלאם הפונדמנטליסטי 3.העוני והמצוקה אצל הפלסטינים 4.הכיבוש ד)מה לדעתך צריכים להיות גבולות ישראל 1. מהים עד הירדן או יותר 2. מהים עד הירדן למעט רצועת עזה 3. גבול בינינו לבין הרש"פ הקרוב לגבולות 67, המשך שליטה בגושי התנחלויות 4.חזרה לגבולות 67 , החזרת הגולן, פיצוי הפלסטינים בחולות חלוצה ,פירוק כל ההתנחלויות. ה)מה דעתך על זכות השיבה? 1. לא בא בחשבון 2. זכות השיבה לאוטונומיה בלבד ולבודדים 3. זכות השיבה לבודדים במסגרת איחוד משפחות -גם לתחומי ישראל 4. החזרת כל הפליטים הפלסטינים בעולם לתחומי ישראל הריבונית , הקמת שכונות עבורם בשטחים ריקים ו)למה ערביי ישראל משתתפים באינתיפאדה 1.הם האויב , בדיוק כמו הפלסטינים אין לצפות מהם לנאמנות. 2.אי אכיפת החוק במגזר הערבי ועונשים קלים מדי , ישראל יוצרת אוירה של אין דין ואין דיין 3.קיפוח האוכלוסיה הערבית בתקציבים 4.הם מזדהים עם אחיהם בשטחים וממש כמותם הם סובלים מהאפליה ז)מה עם הסרבנים? 1.מה עשו בתקופת המנדט לבוגדים? 2.הסרבנים עברו על חוק העונשין בסעיפים שונים והם צריכים להנמק בכלא שנים ארוכות 3.סרבנות איננה ראויה אבל אני מבין את מניעיה 4.הסרבנים - היחידים השומרים על דמותינו המוסרית בימים אלה של התלהמות פטריוטית ח) ישראל היא 1.מדינה שמחסלת את עצמה מבפנים 2.דמוקרטיה מתגוננת 3.דמוקרטיה שלא מקפידה על זכויות המיעוט 4.משטר פאשיסטי וגזעני ט)אש"ף הוא 1.ארגון אנטישמי ששם לו למטרה להרוג יהודים 2.ארגון טרור שמשתמש בטרור להפעלת סחיטה מדינית 3.ארגון בעייתי - אך הפרטנר היחיד למשא ומתן 4.הארגון לשחרור פלסטיני, לוחם למען השלום וההתנגדות לכיבוש י) מה הסיוט הלאומי המיידי שלך 1.מדינה פלסטינית לצד ישראל 2.רוב ערבי בכנסת 3.מדינה לא דמוקרטית 4.מדינת אפרטהייד - זה כבר כאן סכם את הנקודות : 10-14:אתה ימני קיצוני 15-19:אתה ימני עם נטייה קלה למרכז 20-24 :אתה איש מרכז 25-29 :אתה שמאלני עם נטייה קלה למרכז 30-34 : אתה שמאלני 35-40 :אתה שמאלני קיצוני תודה למשתמש looklook על העותק המקורי של המבחן, נערך ע"י Abanibi. DRYICE
 

טוען רב

New member
לא שכחת משהו?

למה יש רק "ימני קיצוני" ו-"ימני עם נטיה למרכז" בעוד שיש "שמאלני קיצוני", "שמאלני עם נטיה למרכז" וגם "שמאלני"? האם המושג "ימני" לא קיים לדעתך? לחילופין, הייתי מצפה שתתריע מראש כי מדובר בסקר שמאלני.
 

DRYICE

New member
השאלון נכתב דווקא ע"י שני ימנים.

עברת עליו? מה יצא סכו הנקודות? (אצלי יצא 31)
 
יצא לי 30, אבל היו כמה שאלות

שלא ממש מצאתי את עצמי בתוכן... בחרתי את התשובה הכי קרובה (שהרבה פעמים הייתה רחוקה) לדעות שלי...
 

DRYICE

New member
כמו למשל?

אני אישית הרשתי לעצמי גם לבחור חצאים.
 
בקטע ששאלו אותך מה הכי מפחיד

או מה הסיוט שלך בטח רשמת מדינה לא דמוקרטית או מדינת הפארטהייד.... מעניין מאוד... מדינת אפרטהייד, התחילו כבר להשוות אותנו לנאצים הא??
 

הגינגי

New member
תקרא קצת היסטוריה

אפרטהייד זה לא נאצי, והמושג אפרטהייד לא נבע מהשילטון הנאצי משמעות המילה באפריקנס היא הפרדה ומקורה בשלטון המפלה של דרום אפריקה כלפי הרוב השחור החי בה. (בעבר הלא כל כך רחוק)
 
אני גאה להיות...../images/Emo104.gif

שמאלני קיצוני בעד אש"ף ובעד סרבנול למה לא היה שם סעיף חזרה לגבולות 48´??? איזו גזענות!!! חכה חכה אני יראה את הסקר ל"נשים בשחור" וג"ש... פיחסאה בעעעעעעע... אני נבחרתי ע"י רוב קולות הסקר הנ"ל להיות ימני עם נטיות למרכז. יום טוב
 
הנחות חסרות בסיס

לפי הסקר האחרון של מינה צמח, 53% מהאוכלוסייה היהודית תומכים בטרנספר -אי לכך, רעיון הטרנספר הוא המרכז וכל המסקנות הנובעות מהסקר שגויות.
 
המקור הוא הסקר החצי-שנתי

של מינה צמח בנושא ´קיצוניות\ריאליזם´ של החברה בישראל - שפורסם באתר ´וואלה!´ (צריך רק לחטט בארכיון). אה, ויצא לי 17, ולכן אני איש מרכז עם נטייה קלה לשמאל.
 

DRYICE

New member
סקר בעייתי ע סתירות פנימיות

לפי אותו סקר ממש יש תמיכה של כ50% מהאוכלוסיה היהודית בהקמת מדינה פלסטינית ובפינוי חלק ניכר מן ההתנחלויות. איך זה מסתדר ע צמיכה של אותה קבוצת מדגם ממש בטרנספר?! אסימוב אמר פעם: "there are 3 kinds of lies: lies, damn lies and statistics" אדם חכם. DRYICE
 

Deathatred

New member
הם לא אמרו איפה...

הם תומכים במדינה עצמאית לפלשתינאים... פשוט לא כאן. ובכלל - תפסיקו להיות מקובעים על טרנספר לירדן, ההצעה האחרונה בנושא (שנבחנת ברצינות גם ע"י ארה"ב וקונוליסה רייס) היא לטרנספר את הפלשתינאים לעיראק ולשקם אותם שמה.
 
למעלה