אבל רוב התאונות מיותרות...ולכן זו לא בושה להיות "ייקה" ולהשקיע זמן בבדיקה והכנה לטיסה. אגב, זה ממחיש את חשיבות מכשיר הקשר, שבעזרתו ניתן להתריע מהקרקע במידה ורואים ממ"ג ממריא עם בעייה. גדי
לכל אחד מאיתנו / לרובנו היו תאונות הניתנות למניעה. לי עצמי היתה תאונה בגין "חזיה". גם במהלך הקורס (פעמיים) וגם לאחר מכן. יש להכניס את האיבחון למערך השיעור (להסתיר מיתרים באופן מכוון עמ"נ שהחניך יגלה) עמ"נ להשתפר ולנוע תאונות. תאונה איננה נגמרת בפגיעה פיזית עפ"י רוב (בניגוד למאמר שפרסם רון) אבל גם פגיעה פיזית בכלי וההתעסקות מיותרת. לכן - בדיקה קפדנית בהכנת הכלי !!!