ביום א' חוזרת פינת היעוץ של איגור זבגלסקי

בימים הראשונים (אולי עדיין?) ההרשמה הייתה

מוגבלת. אי אפשר היה להצטרף ללא הזמנה ממישהו שכבר נרשם.
 

igorzvagelsk

New member
הרשת החברתית של גוגל

בנתיים אנחנו עדים לכך שרוב המצטרפים הינם Early Adapters ואנשים העוסקים בעולם הפרסום והשיווק באמצעות המדיה החברתית. כרגע, הרשת עדיין בחיתוליה עם אפשרויות מוגבלות מאד ויקח זמן עד שגוגל + תגבש את הזהות שלה ואת המקום שלה בתמהיל המדיה החברתית.
 
קורס שיווק?

היי אני רפרנטית שיווק בבנק אוצר החייל בסניף אילת, מאוד אוהבת שיווק, פרסום וקידום מכירות, תמיד עסקתי בזה, ואני מאוד טובה בתחומי ומקווה להתפתח בעתיד. מחפשת קורסים/הרצאות/מאמרים וכו.. חינם באינטרנט על מנת לקדם את עצמי וללמוד לפתוח את כישורי המכירה שלי. אשמח להמלצות. נ.ב אם אי פעם הסתכלתם על תדפיס בנק שלכם ואמרתם: אוף מזה כל העמלות האלה שיורדות לי? אני חושבת שהגיע הזמן לעבור לבנק אוצר החייל.. :) לפרטים נוספים במסר.
 

igorzvagelsk

New member
היכן לומדים שיווק

שיווק לומדים בצורה מסודרת במוסד לימודים מכובד עם עדיפות לאוניברסיטה. את יכולה לפנות לקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון באילת ולבחור לך מסלול לימודים לתואר. בהצלחה.
 
אני מתחילה בפתוחה באוקטובר

מסלול שמשלב ניהול. אז תודה על ההמלצה, ואולי בכל זאת יש איזה שהם המלצות?
 

igorzvagelsk

New member
מאמרים חינמיים

מאמרים בבלוגים ובאינטרנט זה טוב ונחמד, אבל בשביל זה צריך בסיס. תקראי בשביל ההתחלה את ניהול השיווק א' ו-ב' של האוניברסיטה הפתוחה. ספרים בסיסיים מאד שיכניסו אותך לעולם המושגים הרלוונטי.
 
תשובה

יש מבצע חבר מביא חבר תשתמש בו! גם אתה תרוויח הטבות לחשבון, וגם חבריך ירוויחו מבצע שכירים חדש שמופעל בבנק. גוד לאק!
 
דוגמא מצויינת איך לא (!) משווקים בפורומים

רצוי לקרוא וללמוד קצת לפני שמתחילים במלאכת השיווק, כי עשייה לא נכונה יכולה לגרום הרבה יותר נזק מתועלת. מצ"ב כמה מאמרים שאולי יתנו קצת רקע בנושא.
 

NMCO

New member
השלמת תשובה משבוע שעבר

היי איגור, אשמח אם תוכל בבקשה להשלים את התשובה שלך אליי משבוע שעבר (28/06/11 08:59) לגבי קהילה בדף הפייסבוק. תודה מראש!
 

igorzvagelsk

New member
עמוד פייסבוק פעיל

הנוסחא לבניית מהלכים שיביאו בוודאות לפעילות עשירה בעמוד פייסבוק עדיין לא נמצאה אך מתוך ניסיון אנחנו עדים למספר גורמים המשפיעים על מעורבות הגולשים עם המותג ולפעילות טובה בעמוד עסקי בפייסבוק. 1. מידת החשיפה של המותג במדיה המסורתית: מותגים אשר מייצרים באז במדיום כמו טלוויזיה ועיתונות מצליחים ליצא את ההצלחה גם למתחמי הפייסבוק מהסיבה הבאה - בימינו, לקוחות נחשפים למותגים באמצעות המדיה המסורתית וגם באמצעות פרסום באינטרנט (באנרים וכד') אך הם בוחרים להגיב לפרסום ולחקור עליו באופן עצמאי במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. אם ידברו על המותג שלך בתקשורת סביר להניח שזה יניע גולשים להגיב גם לפרסומים במדיה החברתית. 2. זיהוי צרכי העוקבים - עמודים שמשכילים להבין את קהל היעד שלהם ומצליחים לספק להם את הערך המוסף אותו הם מחפשים מצליחים ליצור פעילות ענפה ומעניינת 3. פרסום תוכן עקבי - מותגים רבים מזניחים את הפעילות שלהם במדיה החברתית והעמודים שלהם פושט צונחים בדירוג באלגוריתם ה- EdgeRank והעוקבים מפסיקים לקבל עדכונים ובעצם העמוד הופך ללא רלוונטי יותר. 4. פעילות שיווקית - במינון נכון, פעילות שיווקית מצליחה לעורר את קהל העוקבים ולגרום לו להיות מעורב עם המותג. חשוב מאד להתאים את הפעילות השיווקית לקהל היעד. 5. איכות התכנים - התוכן צריך להיות איכותי, ערוך היטב ומוגש לעוקבים בצורה מקצועית. התוכן צריך לאתגר ולגרום לעוקבים לרצות להגיב עליו או לשתף אותו לחבריהם. יש חשיבות רבה ליצירת תכנים מקוריים ולא בשיכפול כתבות מבלוגים ואתרי אינטרנט אחרים. אלו תובנות בסיסיות שאנחנו מזהים כמשפיעות על פעילות עוקבים בעמודי פייסבוק. אתם מוזמנים להוסיף תובנות משלכם.
 

Le Dilemme

New member
אשמח לייעוץ

איגור שלום, אני מנהלת עמוד פייסבוק של מרכז רפואי גדול בארץ. בחודש וחצי שבו אני אחראית עליו העליתי את כמות האנשים שחברים בעמוד ביותר ממאה ככה שנכון לעכשיו חברים בעמוד כ-650 אנשים. (כאשר רובם עובדי המרכז לדעתי). הדבר העיקרי ששיניתי ממה שעשה המנהל הקודם הוא שפתחתי את האופציה להגיב ולעשות לייק וזה משהו שבהחלט גורף תגובות בודדות מכמה אנשים. זאת ועוד, אני משתדלת לעדכן כמה שיותר ולתת כמה שיותר מידע וחדשות על שקורה באתר. למרות זאת, אני מעוניינת להגדיל את כמות החברים בעמוד ואת הקהל. שאלתי היא, איך אתה מציע שאעשה זאת בנוסף למה שכבר עשיתי?
 

igorzvagelsk

New member
הגדלת כמות החברים

כל מותג הוא שונה ובעל ערכים וצרכים שונים. לכן, אני לא אוכל להביע דעה אם לא אדע פרטים נוספים. אני מניח שאתם מעוניינים להגדיל את נפח הלקוחות של המרכז הרפואי? אפשר לעשות זאת באמצעות פעילות שיווקית בעמוד הפייסבוק, לשלב מבצע ייחודי לחברי המתחם ולנהל במקביל פרסום ממומן בפייסבוק. חשוב מאד להבין שיש חשיבות רבה לקהל יעד ממוקד. לא תמיד מומלץ ללכת לרזלוציה של תחרות או פעילות שיש בה חשש שיצטרפו המונים שהתרומה שלהם למותג היא אפסית. תכננו את המהלכים כך שיהיו ממוקדי קהל יעד ובאמת יתנו ערך לאותם האנשים.
 
למעלה