ביום שישי הייתי עם אחת מהקבועות שלי מהטינדר.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
רוב הקבועות שלי, באופן טבעי ומובן, לא גרות יותר מידי רחוק ממני, מה שבעצם עזר להן להפוך להיות הקבועות שלי.

אם לדייק את דבריי, רוב הקבועות שלי, שלוש מתוך...נראה לי איזה חמש שאנחנו יכולים לקרוא להן ככה, ממש גרות בשכונה שלי, כאשר אחת מהן, כמה נוח, ממש גרה בקומה הראשונה של הבניין שלי, ואני מז**ן אותה מאחורי הגב של אבא שלה, אמא שלה ושני האחים שלה, מה שרק הופך את כל העניין לאפילו עוד יותר לוהט.

בעצם, עכשיו כשאני חושב על זה, אני מניח שאנחנו יכולים להגיד שהיא המועדפת עליי. המועדפת עליי בגלל כמה שזה לוהט שאנחנו עושים את זה מאחורי הגב של ההורים והאחים שלה, בגלל שהיא הבחורה הכי יפה שאני שוכב איתה, בגלל שהיא הכי צעירה, בגלל שהיא הכי נגישה (שתאמינו לי, זה דבר שאני מאוד מאוד מעריך אותו. זמן פנוי זה לא משאב שיש לי בשפע), ובסופו של דבר, בגלל שהיא מוקסמת ממני (עוד יותר מהאחרות) ובגלל שהיא מוקסמת מהכסף שלי. לא שיש לי כזה הרבה, כן? אבל בהשוואה אליה? יש לי מלא. לא נעים להגיד אבל המשפחה שלה ענייה. היא חולקת עם שני האחים שלה חדר קטן פי 2 מהחדר שיש לי לבדי. זה די נורא כשחושבים על זה. וכאילו, באיזשהו מקום הקשר איתי מאפשר לה איזשהו מפלט מהחיים הלא פשוטים שלה. היא גם היחידה שאני ממש יוצא איתה למקומות, אבל זה רק כי אני מרחם עליה, כי היא ממש מעריכה את זה, וכי מתחיל להימאס לי ללכת למקומות לבד.

טוב, בכל מקרה, סטינו מהנושא. יש לי חמש "קבועות". שלוש מתוכן גרות בשכונה שלי, ושתיים לא, אבל גם השתיים שלא, לפחות גרות בעיר שלי, אחרת לא היה על מה לדבר בכלל שהן יהיו קבועות שלי.

בשישי בערב הייתי עם אחת מהקבועות שלי, אבל היא גרה בשכונת גני יער, ואמנם אני יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם מכירים את איך שאתם יודעים לעשות משהו מבחינה טכנית, אבל אתם לא בהכרח מאוד מוצלחים בזה? ככה זה איתי ועם נהיגה.

כשאני עם מישהי בשכונה, ואם זאת לא זאת מהדירה פה למטה (ואז אני אפילו לא צריך לצאת מהבניין בכלל אלא אם כן אנחנו הולכים לאיפשהו), אין לי בעיה להיכנס לרכב ולנסוע לאיפה שצריך.

ואם באמת אין ברירה, לא באמת-באמת יש לי כזאת בעיה גדולה להיכנס לרכב וגם לצאת מהשכונה. אני פשוט מעדיף להימנע מכך במידת האפשר, כי אני אולי יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם יודעים, אני פשוט לא מאוד מוצלח בזה, וזה חשוב עבור כל אדם להודות בנקודות החוזק והחולשה שלו.

ברמת העיקרון, ואם היה מדובר בכל נושא אחר, פשוט הייתי שם ***, קצת כמו מה שאני גם יודע לקשור את השרוכים בנעליים, אבל גם את זה אני עושה לא משהו, אבל מכיוון שאני כן יודע מבחינה טכנית לעשות את העבודה, אני פשוט שם *** וקושר את הקשירה לא-משהו שאני קושר, אבל כשזה מגיע לנהיגה שלי, מכיוון שמדובר בדיני נפשות, אני דווקא לוקח די ברצינות את בעיית כישורי הנהיגה הבינוניים שלי, ובדרך כלל נוהג בתוך השכונה בלבד, אלא אם כן אין ברירה. וסקס זה לא נקרא בשבילי מקרה של "אין ברירה", אבל אני הרי גם לא אסכים לפספס את זה, נכון?

אז בכל מקרה, מה עשיתי ביום שישי בערב כדי להגיע אל הבחורה בגני יער שקבעתי איתה יותר מוקדם באותו היום? את מה שאני תמיד עושה כשאני קובע סקס עם מישהי מחוץ לשכונה שלי. הזמנתי מונית, אלא מה?

ועכשיו אנחנו מגיעים אל הנקודה האמיתית של הסיפור.

לצאת למקומות לבדי, התחלתי ב-2012 כשהייתי בן 14, ואז, למעט נסיעות נדירות למדי באוטובוסים אם זה היה למרחקים קצרים לדוגמה, ומכיוון שכמובן שלא היה לי רישיון נהיגה, התניידתי באופן כמעט בלעדי במוניות (חוץ מאשר הפעמים שההורים שלי היו לוקחים אותי לאיפה שרציתי, שגם זה קרה הרבה).

בהשפעת הסרטים האמריקאים, שבהם הנוסעים יושבים במושבים האחוריים של המונית, ובמשך תקופה ממושכת, הייתי יושב מאחורה, אך הנהגים היו נועצים בי דרך המראה מבטים מסריחים-משהו ולא הבנתי מדוע.

בגיל 15, שנה שלמה מאוחר יותר, אולי קצת פחות, אולי קצת יותר, לבסוף הבנתי, ונפל לי האסימון, שישראל זה לא אמריקה, ועם כל הכבוד לכל מה שאני רואה בכל הסרטים האמריקאים, כאן בישראל הנהג רוצה להיות חבר שלך, הוא רוצה שתשב איתו מקדימה, הוא רוצה לדבר איתך. הוא רוצה להיות נהג שלך מבלי להרגיש שהוא נהג שלך. זה הכול החמימות הישראלית, הבנתם את הקטע? וכשבוחרים לשבת מאחורה, אתה יוצר איזשהו ריחוק בינך לבין נהג המונית, שנהג המונית לא רוצה בו, ואתה הופך את עצמך ללא-נגיש.

בכל מקרה, היום אני כבר ממזמן יודע מה עושים, ויושב תמיד מקדימה. למדתי את הקטע. הבנתי מה עושים. אני יושב מקדימה. אני "מכבד". הבעיה עם זה, ועם כל הכבוד לנהגי המונית, זה שאני לא חובב גדול של אנשים, ועם כל כמה שאין עם האנשים האלו שום בעיה, אני לא רוצה לדבר איתם, ואני לא רוצה לשמוע את הסיפורים המשעממים שלהם על המשפחות שלהם ועל אנשים אחרים שהם הסיעו במונית שלהם ואני לא רוצה לדבר איתם על פוליטיקה ועל אקטואליה ועל למה אני נוסע לאיפה שאני נוסע ומה שלא יהיה.

מבחינתי נהג המונית האידיאלי הוא נהג מונית שלמרות שאני יושב מקדימה, ועושה את עצמי נגיש לו בעשותי כן, הוא שותק לאורך הנסיעה, לא מדבר יותר מידי, לא שואל יותר מידי שאלות, מביא אותי מנקודה א' לנקודה ב', לוקח ממני את ה-50 או 100 או 200 או 300 שקל או מה שלא יהיה (תלוי לאיפה נסעתי. פעם אחת נסעתי בשביל סקס עד לנתניה. הנהג מונית הראשון לקח ממני 300 על הדרך לשם והנהג השני עוד 350 על הדרך חזרה, אבל הבחורה הזאת הייתה שווה כל שקל) וסלמאת כל טוב.

לצערי, ביום שישי לא היה לי את המזל הזה, אלא אם כבר, את ההפך הגמור.

ביום שישי בערב יצאתי מהבית בשביל להיפגש עם הבחורה ההיא, והזמנתי מונית. הנהג היה בערך באמצע שנות העשרים לחייו. בערך בגילי. הוא היה בעל מראה מחוספס משהו, אבל מהסוג שבנות אוהבות. הוא נראה טוב, אבל אחרת מהצורה שבה אני נראה טוב. טוב, בכל זאת-אני רוסי-אשכנזי. הוא היה מזרחי מסוג כלשהו אבל לא היה ברור לי עד הסוף המוצא שלו. התיישבתי לידו, אמרתי לו לאיפה אני צריך, ואמנם זאת לא הייתה נסיעה ארוכה. בסה"כ מהכתובת שלי בגני אביב לכתובת של הבחורה שדפקתי ביום שישי בגני יער, אבל לכל אורך הנסיעה, הבחור פשוט לא סתם את הפה.

אני רגיל לנהגי מוניות שאוהבים לדבר איתי, אבל לא ככה. הקטע העוד יותר גרוע, זה כמה משעממים היו כל הדברים שהיו לו להגיד. מה שהוא אמר בקושי הרגיש כאילו יש בו מספיק בשביל לקיים ו"להחזיק" את השיחה שהוא ניסה לנהל איתי, אבל הוא פשוט לא עצר, וגם לא נראה שהוא שם לב שהשיחה לא כל-כך זורמת, ושאני לא כל-כך בעניין. ואני גם הרי לא באמת אגיד על זה משהו או אשתיק אותו. אני אולי "ילד" בן 26, ובגילאים האלו לא תמיד יש מעצורים על הפה, אבל בכל זאת, אני ילד טוב, רוסי-אשכנזי מחונך, עם כבוד ונימוס בסיסיים כלפי כל הסובבים אותי, אז לא אמרתי כלום.

כל זה היה יכול להיות איכשהו נסבל, וכאמור, זה לא שאני חסר היכרות לחלוטין עם סיטואציות מן הסוג הזה, אבל כאמור, אפילו נהגי מוניות אחרים שמסיעים אותי לכל מיני מקומות ואוהבים לדבר, לא מדברים כל-כך הרבה, ואפילו הם לא עד כדי כך משעממים, ולכן נהג המונית האחד הזה, היה בלתי נסבל במיוחד, ואני מכריז עליו רשמית כנהג המונית הגרוע ביותר שאי-פעם שירת אותי.

הנסיעה לגני יער הרגישה כמו נצח. הדריכות, ההתרגשות, העוררות והעירנות לקראת הז*ון המתקרב, גם הם לא עזרו ולא תרמו להרגעת עצביי אל מול האיש המשעמם, המברבר ללא סוף וללא תכלית, כאילו אני והוא חברים טובים שמכירים כבר עשרים שנה, כאשר כל רצוני מן האיש הזר הזה זה שהוא יביא אותי למחוז חפצי.

הוא גם שאל אותי מה יש לי שם, במחוז חפצי, שאני צריך להגיע לשם. כמובן שלא אמרתי לו.

לבסוף ולאחר נסיעה שהייתה קצרה אבל הרגישה כמו נצח, הגענו, וסוף סוף נפטרתי ממנו.

החלק הכי גרוע, הוא שכל כמה שאני והבחורה ששכבתי איתה נהנינו, בסופו של דבר, וכל הטררם הזה, היה בשביל סקס ריק מתוכן וריק מאהבה, שהוא מטבעו סקס פחות טוב מאשר סקס עם אהבה, וסקס בלי אהבה, וסקס ריקני, זה דבר שכבר תקופה מסוימת שאני מרגיש כאילו שאני כבר באמת מתחיל לשבוע ממנו.

הההאאא...(אנחה).

אני מתגעגע לאקסית |נחמה|

ועכשיו דבר אחרון לפני סיום. באופן כללי, אני לא משתגע על אנשים. לאחר החוויה הלא מאוד מוצלחת שלי ביום שישי עם נהג המונית הכי גרוע שאי-פעם היה לי (בהלוך, נהג המונית בחזור היה בסדר), רק נוכחתי לדעת עד כמה שזה נכון. או שאולי לא. כי כבר הרבה שנים יש לי מחשבה מצחיקה כזאת, שמה אם זה לא באמת-באמת שיש אנשים ש"לא אוהבים אנשים", אלא מה אם פשוט יש אנשים, שפשוט עוד לא מצאו את האנשים הנכונים בשבילם? ואני לא מדבר על זוגיות, כן? אני מדבר על הרמה החברתית באופן כללי.

לי, באופן אישי, אין הרבה חברים, אין לי הרבה אנשים שאני מעריך. יש כמה אנשים מימי בית-הספר שאני עוד מדבר איתם, יש את הבחורות שאני שוכב איתן, יש לי את המשפחה, יש עוד כמה, אבל זה עדיין לא מספיק אנשים. וגם מה שיש איתם, זה עדיין לא בדיוק מרגיש כמו מה שצריך להיות. וזה לא באמת כזה מפריע לי כי אני בן-אדם שמאוד אוהב ומעריך את הלבד שלו, אבל אתם יודעים, לפעמים זה כן מפריע 🤷‍♂️

מה אם עוד לא מצאתי את האנשים הנכונים בשבילי?

אני מתכוון לעשות את זה, אתם יודעים. אני מתכוון למצוא את "האנשים הנכונים בשבילי". חלקם יהיו חברים שלי לכל דבר ועניין, אבל את חלקם, אני אהפוך למשרתים שלי כשאני אהיה עשיר, ואחד מהאנשים האלו, לדוגמה, יהיה הנהג הקבוע שלי.

כשאני אהיה עשיר, ויהיו לי משרתים, אני לא אסע יותר במוניות, כאשר אני לא יודע על מי אני הולך ליפול בכל פעם, אלא יהיה לי נהג פרטי. הנהג הפרטי שלי, המשרתים שלי, והחברים שלי בכלל, אלו יהיו אנשים, שלא כמו עם רוב האנשים, אלו יהיו אנשים שדווקא ימצאו חן בעיניי. הנהג הפרטי שיהיה לי לא יז**ן לי בשכל. הוא ידע לשתוק כשצריך. וגם אם לא, אז אני אשתיק אותו, אבל זה יהיה בסדר, כי אנחנו נהיה מספיק קרובים ומספיק חברים כדי שאני אוכל להשתיק אותו מבלי שהוא ייפגע מזה ומבלי שאני רגיש שפגעתי בו. הוא לא ייפגע או ישלח מבטים מסריחים כאשר אבחר לשבת מאחורה, אבל לפעמים אני אשב מקדימה, כי זה באמת יהיה מישהו שאני מרגיש בנוח איתו ושכיף לי איתו וכיף לי להיות איתו וכיף לי לדבר איתו. ואין הרבה אנשים שאני מרגיש איתם ככה, שזה כאילו כל הקטע. וככה יהיה הנהג הפרטי שלי. ככה יהיו כל המשרתים שלי והאנשים שעובדים בשבילי. וככה גם יהיו כל החברים החדשים שלי, מה שיאפשר לי להיפטר מהחברים הלא טובים מספיק, והלא רבים מספיק, שיש לי עכשיו.

בגילוי לב,

מאור.

3e7d1512da9db7d2e358ae221c62e95a.jpg
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
רוב הקבועות שלי, באופן טבעי ומובן, לא גרות יותר מידי רחוק ממני, מה שבעצם עזר להן להפוך להיות הקבועות שלי.

אם לדייק את דבריי, רוב הקבועות שלי, שלוש מתוך...נראה לי איזה חמש שאנחנו יכולים לקרוא להן ככה, ממש גרות בשכונה שלי, כאשר אחת מהן, כמה נוח, ממש גרה בקומה הראשונה של הבניין שלי, ואני מז**ן אותה מאחורי הגב של אבא שלה, אמא שלה ושני האחים שלה, מה שרק הופך את כל העניין לאפילו עוד יותר לוהט.

בעצם, עכשיו כשאני חושב על זה, אני מניח שאנחנו יכולים להגיד שהיא המועדפת עליי. המועדפת עליי בגלל כמה שזה לוהט שאנחנו עושים את זה מאחורי הגב של ההורים והאחים שלה, בגלל שהיא הבחורה הכי יפה שאני שוכב איתה, בגלל שהיא הכי צעירה, בגלל שהיא הכי נגישה (שתאמינו לי, זה דבר שאני מאוד מאוד מעריך אותו. זמן פנוי זה לא משאב שיש לי בשפע), ובסופו של דבר, בגלל שהיא מוקסמת ממני (עוד יותר מהאחרות) ובגלל שהיא מוקסמת מהכסף שלי. לא שיש לי כזה הרבה, כן? אבל בהשוואה אליה? יש לי מלא. לא נעים להגיד אבל המשפחה שלה ענייה. היא חולקת עם שני האחים שלה חדר קטן פי 2 מהחדר שיש לי לבדי. זה די נורא כשחושבים על זה. וכאילו, באיזשהו מקום הקשר איתי מאפשר לה איזשהו מפלט מהחיים הלא פשוטים שלה. היא גם היחידה שאני ממש יוצא איתה למקומות, אבל זה רק כי אני מרחם עליה, כי היא ממש מעריכה את זה, וכי מתחיל להימאס לי ללכת למקומות לבד.

טוב, בכל מקרה, סטינו מהנושא. יש לי חמש "קבועות". שלוש מתוכן גרות בשכונה שלי, ושתיים לא, אבל גם השתיים שלא, לפחות גרות בעיר שלי, אחרת לא היה על מה לדבר בכלל שהן יהיו קבועות שלי.

בשישי בערב הייתי עם אחת מהקבועות שלי, אבל היא גרה בשכונת גני יער, ואמנם אני יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם מכירים את איך שאתם יודעים לעשות משהו מבחינה טכנית, אבל אתם לא בהכרח מאוד מוצלחים בזה? ככה זה איתי ועם נהיגה.

כשאני עם מישהי בשכונה, ואם זאת לא זאת מהדירה פה למטה (ואז אני אפילו לא צריך לצאת מהבניין בכלל אלא אם כן אנחנו הולכים לאיפשהו), אין לי בעיה להיכנס לרכב ולנסוע לאיפה שצריך.

ואם באמת אין ברירה, לא באמת-באמת יש לי כזאת בעיה גדולה להיכנס לרכב וגם לצאת מהשכונה. אני פשוט מעדיף להימנע מכך במידת האפשר, כי אני אולי יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם יודעים, אני פשוט לא מאוד מוצלח בזה, וזה חשוב עבור כל אדם להודות בנקודות החוזק והחולשה שלו.

ברמת העיקרון, ואם היה מדובר בכל נושא אחר, פשוט הייתי שם ***, קצת כמו מה שאני גם יודע לקשור את השרוכים בנעליים, אבל גם את זה אני עושה לא משהו, אבל מכיוון שאני כן יודע מבחינה טכנית לעשות את העבודה, אני פשוט שם *** וקושר את הקשירה לא-משהו שאני קושר, אבל כשזה מגיע לנהיגה שלי, מכיוון שמדובר בדיני נפשות, אני דווקא לוקח די ברצינות את בעיית כישורי הנהיגה הבינוניים שלי, ובדרך כלל נוהג בתוך השכונה בלבד, אלא אם כן אין ברירה. וסקס זה לא נקרא בשבילי מקרה של "אין ברירה", אבל אני הרי גם לא אסכים לפספס את זה, נכון?

אז בכל מקרה, מה עשיתי ביום שישי בערב כדי להגיע אל הבחורה בגני יער שקבעתי איתה יותר מוקדם באותו היום? את מה שאני תמיד עושה כשאני קובע סקס עם מישהי מחוץ לשכונה שלי. הזמנתי מונית, אלא מה?

ועכשיו אנחנו מגיעים אל הנקודה האמיתית של הסיפור.

לצאת למקומות לבדי, התחלתי ב-2012 כשהייתי בן 14, ואז, למעט נסיעות נדירות למדי באוטובוסים אם זה היה למרחקים קצרים לדוגמה, ומכיוון שכמובן שלא היה לי רישיון נהיגה, התניידתי באופן כמעט בלעדי במוניות (חוץ מאשר הפעמים שההורים שלי היו לוקחים אותי לאיפה שרציתי, שגם זה קרה הרבה).

בהשפעת הסרטים האמריקאים, שבהם הנוסעים יושבים במושבים האחוריים של המונית, ובמשך תקופה ממושכת, הייתי יושב מאחורה, אך הנהגים היו נועצים בי דרך המראה מבטים מסריחים-משהו ולא הבנתי מדוע.

בגיל 15, שנה שלמה מאוחר יותר, אולי קצת פחות, אולי קצת יותר, לבסוף הבנתי, ונפל לי האסימון, שישראל זה לא אמריקה, ועם כל הכבוד לכל מה שאני רואה בכל הסרטים האמריקאים, כאן בישראל הנהג רוצה להיות חבר שלך, הוא רוצה שתשב איתו מקדימה, הוא רוצה לדבר איתך. הוא רוצה להיות נהג שלך מבלי להרגיש שהוא נהג שלך. זה הכול החמימות הישראלית, הבנתם את הקטע? וכשבוחרים לשבת מאחורה, אתה יוצר איזשהו ריחוק בינך לבין נהג המונית, שנהג המונית לא רוצה בו, ואתה הופך את עצמך ללא-נגיש.

בכל מקרה, היום אני כבר ממזמן יודע מה עושים, ויושב תמיד מקדימה. למדתי את הקטע. הבנתי מה עושים. אני יושב מקדימה. אני "מכבד". הבעיה עם זה, ועם כל הכבוד לנהגי המונית, זה שאני לא חובב גדול של אנשים, ועם כל כמה שאין עם האנשים האלו שום בעיה, אני לא רוצה לדבר איתם, ואני לא רוצה לשמוע את הסיפורים המשעממים שלהם על המשפחות שלהם ועל אנשים אחרים שהם הסיעו במונית שלהם ואני לא רוצה לדבר איתם על פוליטיקה ועל אקטואליה ועל למה אני נוסע לאיפה שאני נוסע ומה שלא יהיה.

מבחינתי נהג המונית האידיאלי הוא נהג מונית שלמרות שאני יושב מקדימה, ועושה את עצמי נגיש לו בעשותי כן, הוא שותק לאורך הנסיעה, לא מדבר יותר מידי, לא שואל יותר מידי שאלות, מביא אותי מנקודה א' לנקודה ב', לוקח ממני את ה-50 או 100 או 200 או 300 שקל או מה שלא יהיה (תלוי לאיפה נסעתי. פעם אחת נסעתי בשביל סקס עד לנתניה. הנהג מונית הראשון לקח ממני 300 על הדרך לשם והנהג השני עוד 350 על הדרך חזרה, אבל הבחורה הזאת הייתה שווה כל שקל) וסלמאת כל טוב.

לצערי, ביום שישי לא היה לי את המזל הזה, אלא אם כבר, את ההפך הגמור.

ביום שישי בערב יצאתי מהבית בשביל להיפגש עם הבחורה ההיא, והזמנתי מונית. הנהג היה בערך באמצע שנות העשרים לחייו. בערך בגילי. הוא היה בעל מראה מחוספס משהו, אבל מהסוג שבנות אוהבות. הוא נראה טוב, אבל אחרת מהצורה שבה אני נראה טוב. טוב, בכל זאת-אני רוסי-אשכנזי. הוא היה מזרחי מסוג כלשהו אבל לא היה ברור לי עד הסוף המוצא שלו. התיישבתי לידו, אמרתי לו לאיפה אני צריך, ואמנם זאת לא הייתה נסיעה ארוכה. בסה"כ מהכתובת שלי בגני אביב לכתובת של הבחורה שדפקתי ביום שישי בגני יער, אבל לכל אורך הנסיעה, הבחור פשוט לא סתם את הפה.

אני רגיל לנהגי מוניות שאוהבים לדבר איתי, אבל לא ככה. הקטע העוד יותר גרוע, זה כמה משעממים היו כל הדברים שהיו לו להגיד. מה שהוא אמר בקושי הרגיש כאילו יש בו מספיק בשביל לקיים ו"להחזיק" את השיחה שהוא ניסה לנהל איתי, אבל הוא פשוט לא עצר, וגם לא נראה שהוא שם לב שהשיחה לא כל-כך זורמת, ושאני לא כל-כך בעניין. ואני גם הרי לא באמת אגיד על זה משהו או אשתיק אותו. אני אולי "ילד" בן 26, ובגילאים האלו לא תמיד יש מעצורים על הפה, אבל בכל זאת, אני ילד טוב, רוסי-אשכנזי מחונך, עם כבוד ונימוס בסיסיים כלפי כל הסובבים אותי, אז לא אמרתי כלום.

כל זה היה יכול להיות איכשהו נסבל, וכאמור, זה לא שאני חסר היכרות לחלוטין עם סיטואציות מן הסוג הזה, אבל כאמור, אפילו נהגי מוניות אחרים שמסיעים אותי לכל מיני מקומות ואוהבים לדבר, לא מדברים כל-כך הרבה, ואפילו הם לא עד כדי כך משעממים, ולכן נהג המונית האחד הזה, היה בלתי נסבל במיוחד, ואני מכריז עליו רשמית כנהג המונית הגרוע ביותר שאי-פעם שירת אותי.

הנסיעה לגני יער הרגישה כמו נצח. הדריכות, ההתרגשות, העוררות והעירנות לקראת הז*ון המתקרב, גם הם לא עזרו ולא תרמו להרגעת עצביי אל מול האיש המשעמם, המברבר ללא סוף וללא תכלית, כאילו אני והוא חברים טובים שמכירים כבר עשרים שנה, כאשר כל רצוני מן האיש הזר הזה זה שהוא יביא אותי למחוז חפצי.

הוא גם שאל אותי מה יש לי שם, במחוז חפצי, שאני צריך להגיע לשם. כמובן שלא אמרתי לו.

לבסוף ולאחר נסיעה שהייתה קצרה אבל הרגישה כמו נצח, הגענו, וסוף סוף נפטרתי ממנו.

החלק הכי גרוע, הוא שכל כמה שאני והבחורה ששכבתי איתה נהנינו, בסופו של דבר, וכל הטררם הזה, היה בשביל סקס ריק מתוכן וריק מאהבה, שהוא מטבעו סקס פחות טוב מאשר סקס עם אהבה, וסקס בלי אהבה, וסקס ריקני, זה דבר שכבר תקופה מסוימת שאני מרגיש כאילו שאני כבר באמת מתחיל לשבוע ממנו.

הההאאא...(אנחה).

אני מתגעגע לאקסית |נחמה|

ועכשיו דבר אחרון לפני סיום. באופן כללי, אני לא משתגע על אנשים. לאחר החוויה הלא מאוד מוצלחת שלי ביום שישי עם נהג המונית הכי גרוע שאי-פעם היה לי (בהלוך, נהג המונית בחזור היה בסדר), רק נוכחתי לדעת עד כמה שזה נכון. או שאולי לא. כי כבר הרבה שנים יש לי מחשבה מצחיקה כזאת, שמה אם זה לא באמת-באמת שיש אנשים ש"לא אוהבים אנשים", אלא מה אם פשוט יש אנשים, שפשוט עוד לא מצאו את האנשים הנכונים בשבילם? ואני לא מדבר על זוגיות, כן? אני מדבר על הרמה החברתית באופן כללי.

לי, באופן אישי, אין הרבה חברים, אין לי הרבה אנשים שאני מעריך. יש כמה אנשים מימי בית-הספר שאני עוד מדבר איתם, יש את הבחורות שאני שוכב איתן, יש לי את המשפחה, יש עוד כמה, אבל זה עדיין לא מספיק אנשים. וגם מה שיש איתם, זה עדיין לא בדיוק מרגיש כמו מה שצריך להיות. וזה לא באמת כזה מפריע לי כי אני בן-אדם שמאוד אוהב ומעריך את הלבד שלו, אבל אתם יודעים, לפעמים זה כן מפריע 🤷‍♂️

מה אם עוד לא מצאתי את האנשים הנכונים בשבילי?

אני מתכוון לעשות את זה, אתם יודעים. אני מתכוון למצוא את "האנשים הנכונים בשבילי". חלקם יהיו חברים שלי לכל דבר ועניין, אבל את חלקם, אני אהפוך למשרתים שלי כשאני אהיה עשיר, ואחד מהאנשים האלו, לדוגמה, יהיה הנהג הקבוע שלי.

כשאני אהיה עשיר, ויהיו לי משרתים, אני לא אסע יותר במוניות, כאשר אני לא יודע על מי אני הולך ליפול בכל פעם, אלא יהיה לי נהג פרטי. הנהג הפרטי שלי, המשרתים שלי, והחברים שלי בכלל, אלו יהיו אנשים, שלא כמו עם רוב האנשים, אלו יהיו אנשים שדווקא ימצאו חן בעיניי. הנהג הפרטי שיהיה לי לא יז**ן לי בשכל. הוא ידע לשתוק כשצריך. וגם אם לא, אז אני אשתיק אותו, אבל זה יהיה בסדר, כי אנחנו נהיה מספיק קרובים ומספיק חברים כדי שאני אוכל להשתיק אותו מבלי שהוא ייפגע מזה ומבלי שאני רגיש שפגעתי בו. הוא לא ייפגע או ישלח מבטים מסריחים כאשר אבחר לשבת מאחורה, אבל לפעמים אני אשב מקדימה, כי זה באמת יהיה מישהו שאני מרגיש בנוח איתו ושכיף לי איתו וכיף לי להיות איתו וכיף לי לדבר איתו. ואין הרבה אנשים שאני מרגיש איתם ככה, שזה כאילו כל הקטע. וככה יהיה הנהג הפרטי שלי. ככה יהיו כל המשרתים שלי והאנשים שעובדים בשבילי. וככה גם יהיו כל החברים החדשים שלי, מה שיאפשר לי להיפטר מהחברים הלא טובים מספיק, והלא רבים מספיק, שיש לי עכשיו.

בגילוי לב,

מאור.
החילותי לקרוא בעיון רב את הדברים שלך עד שהיגעתי לשורה: ואני מז**ן אותה מאחורי הגב של אבא שלה, אמא שלה ושני האחים שלה,
ואז הבנתי את כל הסיפור.
הרי לכל אחד מאיתנו היה בשלב כזה או אחר של החיים רומן עם עלמה אחת או שתיים במקביל.
שלוש בבת אחת? אני לא זוכר שהיה לי כזה דבר, תראה, יכול להיות שהיה ואני פשוט כבר לא זוכר.
שתיים, זה היה כבר עד לפה. (מצביע על המצח)
אל תשכח שהן מתקרצצות,
מדי פעם מגיעות בזמן שלא הכי מתאים.
לפעמים מביאות את האחות הבכירה שלהן כדי שתשכנע אותי להתחתן איתה. |כלה||חיוךרחב|
אבל בעיקר מציקות לאמא שלי
חושבות שאם הן תתחבבנה על אמי אזי הדרך אלי תהיה יותר קלה. |יעני|
אמי ז"ל הייתה אישה מאד קשה אשר שומרת על הגורים שלה כמו חתולה שורטת. |פנים|
מסכנה מי שנפלה לידיים שלה, ונפלו כמה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
החילותי לקרוא בעיון רב את הדברים שלך עד שהיגעתי לשורה: ואני מז**ן אותה מאחורי הגב של אבא שלה, אמא שלה ושני האחים שלה,
זאת רק השורה השלישית, חבל. אבל אם זה כמה שיכולת אז...🤷‍♂️
ואז הבנתי את כל הסיפור.
אם זה כמה רחוק הגעת, ואני לא מאשים אותך, זאת הפרעת הקשב ופירכוז הארורה הזאת, אז אני חושש שדווקא לא הבנת. יש עניין. אני אגיד לך מה העניין. את הטקסט הנ"ל אנחנו יכולים לחלק בגסות לשלושה קטעים. הקטע הראשון זה נושא, הקטע השני זה נושא שני, והקטע השלישי זה נושא שלישי, כאשר הקטע השלישי והנושא השלישי, הוא הנושא האמיתי של כל הטקסט, והקטע הראשון והנושא הראשון הוא אפילו לא הבנייה לקראת נושא השרשור האמיתי, אלא הבנייה לקראת הנושא והקטע השניים של השרשור, שהם עצמם, רק הם ההבנייה לקראת הקטע והנושא השלישיים של השרשור, שהם, נושא השרשור האמיתי.

ואתה אפילו לא קראת את הנושא הראשון בשלמותו, שלא לדבר על הנושאים השני והשלישי, אז כאילו, אין לי בעיה, רק אל תחשוב שהבנת את הסיפור 🤷‍♂️
הרי לכל אחד מאיתנו היה בשלב כזה או אחר של החיים רומן עם עלמה אחת או שתיים במקביל.
שלוש בבת אחת? אני לא זוכר שהיה לי כזה דבר, תראה, יכול להיות שהיה ואני פשוט כבר לא זוכר.
שתיים, זה היה כבר עד לפה. (מצביע על המצח)
השתגעת? אלו לא רומנים. אלו סטוצים. שלוש מערכות יחסים זוגיות בו-זמנית? מה נראה לך? שאין לי חיים? נהפוך הוא. יש לי בדיוק אפס מערכות יחסים זוגיות מחייבות כרגע, כאשר גם האחת שהייתה, זה נגמר בגלל שלא היה לי זמן בשבילה.

ב"הקבועות שלי" הכוונה לבחורות שיש לי איתן סטוצים באופן קבוע, חוזר ונשנה. וגם יש חמש כאלו. לא שלוש.

היום זה משהו אחר סבא. היום זו כבר לא עבודה קשה. היום יש אפליקציות.

ואם אתה רווק בן 26 שהוא כל-כך חתיך שהדבר אפילו הוזכר בחמשיר שנכתב עליו עבור ספר המחזור של סוף כיתה י"ב, ושהכינוי שלו בתיכון היה "מיסטר סקסי", מן הסתם לא תתקשה להשיג כמה אקשן שרק בא לך 🤷‍♂️

‏‏20170919_021449 - עותק.jpg

ואני אפילו לא מדבר בכלל על השכל, הכישרון, הביטחון העצמי, ושאר התכונות המושכות, שמטעמי צניעותי הרבה (שגם עליה נכתב בספר המחזור מרוב שהיא תכונה בולטת שלי, כפי מה שאתה יכול לראות בתמונה המצורפת), לא נזכיר אותן פה (בכל זאת, יש דברים שאנשים צריכים לשמור לעצמם, או לתמונות בטינדר).

האמת שכבר התחלתי לפתח תחושת מיאוס, כפי מה שכתבתי זמן קצר לאחר שחזרתי מעוד אחד מהסטוצים האלו:

סקס בלי אהבה זה לא אותו הדבר כמו סקס עם אהבה. מאור כועס. מאור עצוב. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

שבעצם, זה גם בדיוק הסטוץ שמדובר עליו בשרשור שאנחנו כותבים בו ממש עכשיו, אבל אתה הרי לא הגעת אל הקטע ההוא.

ומצד שני, ובכל זאת, וכאילו בצורה של סתירה עצמית, כן הייתי רוצה לעשות יותר סקס, כי למישהו כמוני, עם הנתונים שלי, ובגילי, ועוד רווק, פעם-פעמיים בשבוע מרגיש ממש קצת.

אבל מה בנוגע לתחושת המיאוס מהסקס הסתמי, הריקני וחסר האהבה? האם מדובר בסימן שאני בשל למערכת יחסים זוגית מחייבת חדשה? אולי באמת. הרי עברה למעלה משנה מאז הפרידה מהאקסית המיתולוגית.

אבל מן הצד השני, יש סיבה למה כבר למעלה משנה שלא נכנסתי לזוגיות חדשה, כמו גם סיבה לזה שאני מקיים יחסים פעם-פעמיים, מקסימום-מקסימום שלוש פעמים בשבוע לעיתים נדירות אם באמת יש לי כאילו מאוד גדול או אם באופן נדיר יחסית אני בדיוק לבד בבית ואז אני מעלה אליי את זאת מקומה אחת.

והסיבה הזאת היא אותו חוסר בזמן, שהרס את הזוגיות עם האקסית המיתולוגית. בין כתיבת העבודות המדעיות והספרותיות החשובות ביותר שנכתבו מאז ומעולם כי כאילו פאקינג מאור פאקינג חיים פאקינג פז, גאון אדיר מימדים בשיא פריחתו היצירתית והמדעית, לבין תואר ראשון במקצוע מן הקשים שאפשר לעשות בהם תואר ראשון-פסיכולוגיה, פשוט לא היה לי מספיק זמן בשבילה, מה שהרס לי את הדבר אחד הטובים שאי-פעם קרו לי. ועל מה? ולמה? על כלום. על פאקינג זמן להיות איתה. כשכל השאר היה כל-כך טוב. על זה-זה נגמר. כמה טראגי זה? ומה אם זה יקרה עוד פעם? מה הטעם בלמצוא את "האחת" אם אני לא נמצא במצב ובסיטואציה שבה אני יכול לפתוח את הדלתות ולהכניס את האחת בשבילי אל תוך חיי?
אל תשכח שהן מתקרצצות,
מדי פעם מגיעות בזמן שלא הכי מתאים.
לפעמים מביאות את האחות הבכירה שלהן כדי שתשכנע אותי להתחתן איתה. |כלה||חיוךרחב|
אבל בעיקר מציקות לאמא שלי
חושבות שאם הן תתחבבנה על אמי אזי הדרך אלי תהיה יותר קלה. |יעני|
אמי ז"ל הייתה אישה מאד קשה אשר שומרת על הגורים שלה כמו חתולה שורטת. |פנים|
מסכנה מי שנפלה לידיים שלה, ונפלו כמה.
לא רלוונטי אליי כי כאמור, לא מדובר על מערכות יחסים זוגיות. הבנת לא נכון.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
זאת רק השורה השלישית, חבל. אבל אם זה כמה שיכולת אז...🤷‍♂️

אם זה כמה רחוק הגעת, ואני לא מאשים אותך, זאת הפרעת הקשב ופירכוז הארורה הזאת, אז אני חושש שדווקא לא הבנת. יש עניין. אני אגיד לך מה העניין. את הטקסט הנ"ל אנחנו יכולים לחלק בגסות לשלושה קטעים. הקטע הראשון זה נושא, הקטע השני זה נושא שני, והקטע השלישי זה נושא שלישי, כאשר הקטע השלישי והנושא השלישי, הוא הנושא האמיתי של כל הטקסט, והקטע הראשון והנושא הראשון הוא אפילו לא הבנייה לקראת נושא השרשור האמיתי, אלא הבנייה לקראת הנושא והקטע השניים של השרשור, שהם עצמם, רק הם ההבנייה לקראת הקטע והנושא השלישיים של השרשור, שהם, נושא השרשור האמיתי.

ואתה אפילו לא קראת את הנושא הראשון בשלמותו, שלא לדבר על הנושאים השני והשלישי, אז כאילו, אין לי בעיה, רק אל תחשוב שהבנת את הסיפור 🤷‍♂️

השתגעת? אלו לא רומנים. אלו סטוצים. שלוש מערכות יחסים זוגיות בו-זמנית? מה נראה לך? שאין לי חיים? נהפוך הוא. יש לי בדיוק אפס מערכות יחסים זוגיות מחייבות כרגע, כאשר גם האחת שהייתה, זה נגמר בגלל שלא היה לי זמן בשבילה.

ב"הקבועות שלי" הכוונה לבחורות שיש לי איתן סטוצים באופן קבוע, חוזר ונשנה. וגם יש חמש כאלו. לא שלוש.

היום זה משהו אחר סבא. היום זו כבר לא עבודה קשה. היום יש אפליקציות.

ואם אתה רווק בן 26 שהוא כל-כך חתיך שהדבר אפילו הוזכר בחמשיר שנכתב עליו עבור ספר המחזור של סוף כיתה י"ב, ושהכינוי שלו בתיכון היה "מיסטר סקסי", מן הסתם לא תתקשה להשיג כמה אקשן שרק בא לך 🤷‍♂️

צפה בקובץ המצורף 101696

ואני אפילו לא מדבר בכלל על השכל, הכישרון, הביטחון העצמי, ושאר התכונות המושכות, שמטעמי צניעותי הרבה (שגם עליה נכתב בספר המחזור מרוב שהיא תכונה בולטת שלי, כפי מה שאתה יכול לראות בתמונה המצורפת), לא נזכיר אותן פה (בכל זאת, יש דברים שאנשים צריכים לשמור לעצמם, או לתמונות בטינדר).

האמת שכבר התחלתי לפתח תחושת מיאוס, כפי מה שכתבתי זמן קצר לאחר שחזרתי מעוד אחד מהסטוצים האלו:

סקס בלי אהבה זה לא אותו הדבר כמו סקס עם אהבה. מאור כועס. מאור עצוב. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

שבעצם, זה גם בדיוק הסטוץ שמדובר עליו בשרשור שאנחנו כותבים בו ממש עכשיו, אבל אתה הרי לא הגעת אל הקטע ההוא.

ומצד שני, ובכל זאת, וכאילו בצורה של סתירה עצמית, כן הייתי רוצה לעשות יותר סקס, כי למישהו כמוני, עם הנתונים שלי, ובגילי, ועוד רווק, פעם-פעמיים בשבוע מרגיש ממש קצת.

אבל מה בנוגע לתחושת המיאוס מהסקס הסתמי, הריקני וחסר האהבה? האם מדובר בסימן שאני בשל למערכת יחסים זוגית מחייבת חדשה? אולי באמת. הרי עברה למעלה משנה מאז הפרידה מהאקסית המיתולוגית.

אבל מן הצד השני, יש סיבה למה כבר למעלה משנה שלא נכנסתי לזוגיות חדשה, כמו גם סיבה לזה שאני מקיים יחסים פעם-פעמיים, מקסימום-מקסימום שלוש פעמים בשבוע לעיתים נדירות אם באמת יש לי כאילו מאוד גדול או אם באופן נדיר יחסית אני בדיוק לבד בבית ואז אני מעלה אליי את זאת מקומה אחת.

והסיבה הזאת היא אותו חוסר בזמן, שהרס את הזוגיות עם האקסית המיתולוגית. בין כתיבת העבודות המדעיות והספרותיות החשובות ביותר שנכתבו מאז ומעולם כי כאילו פאקינג מאור פאקינג חיים פאקינג פז, גאון אדיר מימדים בשיא פריחתו היצירתית והמדעית, לבין תואר ראשון במקצוע מן הקשים שאפשר לעשות בהם תואר ראשון-פסיכולוגיה, פשוט לא היה לי מספיק זמן בשבילה, מה שהרס לי את הדבר אחד הטובים שאי-פעם קרו לי. ועל מה? ולמה? על כלום. על פאקינג זמן להיות איתה. כשכל השאר היה כל-כך טוב. על זה-זה נגמר. כמה טראגי זה? ומה אם זה יקרה עוד פעם? מה הטעם בלמצוא את "האחת" אם אני לא נמצא במצב ובסיטואציה שבה אני יכול לפתוח את הדלתות ולהכניס את האחת בשבילי אל תוך חיי?
אין לי כוח על הבוקר לקרוא כל כך הרבה. |חיוךרחב|
לא רלוונטי אליי כי כאמור, לא מדובר על מערכות יחסים זוגיות. הבנת לא נכון.
אני דווקא בעד מערכת יחסים זוגית ארוכת שנים, מאשר להחליף מדי ערב פרטנר/ית
כי ככה אתה חשוף יותר לפגעי מין וכל מיני חולאים רעים.
אמנם יש בכיבושים האלה כיף מסויים אבל כשתתבגר תבין שזה לא יותר מאשר מלכודת דבש |דבורה|
 
כשתתבגר תבין שזה לא יותר מאשר מלכודת דבש |דבורה|
היום רוב הנשים מתחתנות יותר מאוחר אז לא מחפשות בהכרח מערכת יחסים שה.ן מאוד צעירות.

זה לא עיניין של מלכודת דבש או לא,זה מה שהוא רוצה כרגע.

אם כי בסוף הקטע,היה רגע שבו הוא מרגיש ריקנות - זה כנראה הקטע שכל גבר עובר (או מתחיל לחשוב על זה) מרק סקס למע' יחסים.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
היום רוב הנשים מתחתנות יותר מאוחר אז לא מחפשות בהכרח מערכת יחסים שה.ן מאוד צעירות.

זה לא עיניין של מלכודת דבש או לא,זה מה שהוא רוצה כרגע.

אם כי בסוף הקטע,היה רגע שבו הוא מרגיש ריקנות - זה כנראה הקטע שכל גבר עובר (או מתחיל לחשוב על זה) מרק סקס למע' יחסים.
אני חושב שנתתי לו את עיצת הזהב הכי טובה שאפשר לקבל.
כמו שאומרים "עיצה לחיים".
עכשיו רק הוא יחליט מה הוא הולך לעשות איתה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אין לי כוח על הבוקר לקרוא כל כך הרבה. |חיוךרחב|
אתה בטוח? זה על סקס ;)

פתאום אתה כזה צועק "למה לא אמרת??????!!!!!!!" ויושב לקרוא כל מילה בהנאה רבה 😂
אני דווקא בעד מערכת יחסים זוגית ארוכת שנים, מאשר להחליף מדי ערב פרטנר/ית
ברור, אבל השאלה היא מי מתאים לו מה באיזו תקופה בחיים שלו.
כי ככה אתה חשוף יותר לפגעי מין וכל מיני חולאים רעים.
האמת אני לא מפחד מזה. לא קרה לי כלום בחזית הזאת חלילה, אבל גם אם היה קורה משהו, רוב המחלות מין זה בקטנה ועובר. גם מה שלא, הרפואה מתקדמת בקצב מטורף ואת הכול יפתרו. עומדים לדוגמה למצוא את התרופה לאיידס, שכנראה תהיה כדור שנוטליים דרך הפה, בהסתמך על ההבנה והידע שלי ברפואה (בכל זאת, נכד של רופאה מוסקבאית במחצית הראשונה של המאה ה-20. אפשר להגיד שאני מבין דבר או שניים גם ברפואה).

עוד נושא ש"מאור חיים פז החכם באדם", כפי מה שקרא לי מעריץ שרוף לפני מספר ימים ;), מבין בו.

תעמיד פני מופתע |פנים|
אמנם יש בכיבושים האלה כיף מסויים
אני לא מתעניין בעצם הכיבושים עצמם ותהליך הכיבוש. אולי אם היה לי הלך רוח של "צייד" שממש נהנה מעצם המרדף עצמו ומעצם החיזור, כמו לדוגמה דונלד טראמפ, שהודה לדוגמה שהוא מאוד נהנה מהחלק הזה, אבל בשביל זה יותר "להגיע לביזנס".
אבל כשתתבגר תבין שזה לא יותר מאשר מלכודת דבש |דבורה|
מלכודת דבש? באיזה מובן? שאולי פתאום הבחורה יכולה לרצות יותר? אני לא חושב שיזיזות היא קשר שהוא מלכודת דבש. פשוט צריך לשים קווים ברורים של מה נותנים, מה מקבלים, מה הציפיות, מה מתאים למי, מה לא מתאים למי. ואם מישהו או מישהי בתהליך יוצאים מהקו שנקבע, פשוט צריך קצת לכפכף אותם, מטאפורית כמובן, להוציא אותם מהסרט שלהם ולהחזיר אותם יפה-יפה לתוך הקו של מה שצריך.

זה מאוד קל בסיטואציות האלו שפתאום מישהו או מישהי מחליטים שהם רוצים יותר, בוודאי אם הסקס טוב, אבל הצד השני לא רוצה, ואז לא נעים, אבל אין מה לעשות, גם זה חלק מזה, וצריך להתמודד עם זה באותו הרגע.

ואתה יכול להיות בטוח שהדבר קרה לי לא פעם ולא פעמיים. אני בטוח שאתה יכול לשער לעצמך...

רוסי-אשכנזי-אירופאי-רווק בשנות העשרים לחייו שבימי בית-הספר לדוגמה, הוא היה כל-כך חתיך שהדבר אפילו קיבל אזכור בספר המחזור כאחת מהתכונות הבולטות והראויות לציון שלו, כפי מה שהראיתי לכם שכתוב עליי בספר המחזור שלי, גם אם מעולם לא העליתי פה תמונת פנים.

תוסיף על זה את הגובה, את המבנה גוף, את השכל, את הכישרון, את הכסף, את האישיות הנהדרת, וברוך השם גם "התברכתי" שם למטה מה שנקרא ואני גם יודע מה לעשות איתו, שזה חשוב לא פחות.

אז כאילו...תנסה לתאר לך כמה פעמים זה התחיל מסתם סקס ופתאום הבחורה חיה בסרט שהיא רוצה יותר. יותר גרוע מזה-באמת מאמינה שיהיה יותר. קרה לי כמה פעמים. אבל אני יודע איך להתמודד עם סיטואציות כאלו.
אני חושב שנתתי לו את עיצת הזהב הכי טובה שאפשר לקבל.
כמו שאומרים "עיצה לחיים".
עכשיו רק הוא יחליט מה הוא הולך לעשות איתה.
אני לא מסכים שזה מלכודת דבש. אני מסכים שבגדול-בגדול, קשר רב-שנים עם פרטנרית מסוימת זה עדיף, אבל כמו מה שאמר המומחה, זה גם בנוגע למי מתאים לו מה באותו רגע בחיים שלו, ואני כרגע כבר בתקופה ארוכה וממושכת שמתאים לי ההפך, אבל כפי מה שסיפרתי לאחרונה בשרשור שהוקדש במיוחד בשביל כך, מתחיל להימאס לי.

סקס בלי אהבה זה לא אותו הדבר כמו סקס עם אהבה. מאור כועס. מאור עצוב. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

פיתחתי תחושת מיאוס, ואני כבר באמת בשל לקראת מערכת היחסים הזוגית המחייבת הבאה, למעלה משנה לאחר הפרידה מהאקסית המיתולוגית, אבל עם מי?

אולי הגיע הזמן באמת להגשים לאחת מהקבועות שלי את החלום ולתת לה את עצמי בתור האביר על הסוס הלבן שלה?

אולי זאת מקומה אחת?

כפי מה שציינתי בתחילת הפוסט, היא הקבועה המועדפת עליי, וזאת ממספר סיבות:

1713754036646.png

היא גם זאת שהסקס איתה הכי טוב. כנראה כי היא הכי נמוכה וקטנה מבחינת המידות הפיזיות שלה, אז כל כמה שאני גדול, אני כנראה מרגיש לה אפילו עוד יותר גדול ממה שאני כשאנחנו שוכבים. וגם יש את העניין של הסודיות מהמשפחה שלה, שגם זה די לוהט 😅

מצד שני, היא ענייה, אז אולי לא מתאים? אני לא רוצה שהכסף יהפוך להיות אישיו בינינו וזה לא קרה עד עכשיו אבל אם נהיה זוג אז...

וגם אם נהיה זוג, זה לא אומר שצריך להפסיק עם הסודיות? לא, אני לא יכול! זה פדיחות של החיים. כולם ידעו. המשפחה שלה. המשפחה שלי. איך אני אסתכל למשפחה שלה בעיניים? איך אני אסתכל למשפחה שלי בעיניים?

לא...לא...עזבו. זה לא מתאים.

אז עם מי כן? ואפילו אם אני כבר בשל לקשר המחייב הבא, אני באמת נמצא במקום בחיים שלי שזה מתאים? אני לא עסוק מידי? שזאת גם הסיבה למה זה נגמר ביני לבין הבחורה הקודמת. אולי באמת עדיף לחכות |פנים|
 
עומדים לדוגמה למצוא את התרופה לאיידס
אין תרופה לאיידס,זה מחלה שנגרמת מסמים סינטתיים ותת תזונה לרוב.

hiv לא הופך אותך חולה זה שקר איום ונורא.

יש את העניין של הסודיות מהמשפחה שלה, שגם זה די לוהט 😅
אני מצטער,אני לא מאמין שהם לא יודעים.

אתם צעירים ותמימים אתם לא מבינים שהם יודעים.

מצד שני, היא ענייה, אז אולי לא מתאים? אני לא רוצה שהכסף יהפוך להיות אישיו בינינו וזה לא קרה עד עכשיו אבל אם נהיה זוג אז...
אם היא ענייה יש לה מוטיבציה גדולה לא להיות כזאת.

היא יכולה לדחוף אותך להצליח לכיוון ה 12.5 מיליון ש"ח.

אישה בונה אישה הורסת.

מערכת יחסים עם אישה חשובה פי 4 ממקצוע שאתה בוחר לרוב האנשים.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אתה בטוח? זה על סקס ;)

פתאום אתה כזה צועק "למה לא אמרת??????!!!!!!!" ויושב לקרוא כל מילה בהנאה רבה 😂

ברור, אבל השאלה היא מי מתאים לו מה באיזו תקופה בחיים שלו.

האמת אני לא מפחד מזה. לא קרה לי כלום בחזית הזאת חלילה, אבל גם אם היה קורה משהו, רוב המחלות מין זה בקטנה ועובר. גם מה שלא, הרפואה מתקדמת בקצב מטורף ואת הכול יפתרו. עומדים לדוגמה למצוא את התרופה לאיידס, שכנראה תהיה כדור שנוטליים דרך הפה, בהסתמך על ההבנה והידע שלי ברפואה (בכל זאת, נכד של רופאה מוסקבאית במחצית הראשונה של המאה ה-20. אפשר להגיד שאני מבין דבר או שניים גם ברפואה).

עוד נושא ש"מאור חיים פז החכם באדם", כפי מה שקרא לי מעריץ שרוף לפני מספר ימים ;), מבין בו.

תעמיד פני מופתע |פנים|

אני לא מתעניין בעצם הכיבושים עצמם ותהליך הכיבוש. אולי אם היה לי הלך רוח של "צייד" שממש נהנה מעצם המרדף עצמו ומעצם החיזור, כמו לדוגמה דונלד טראמפ, שהודה לדוגמה שהוא מאוד נהנה מהחלק הזה, אבל בשביל זה יותר "להגיע לביזנס".

מלכודת דבש? באיזה מובן? שאולי פתאום הבחורה יכולה לרצות יותר? אני לא חושב שיזיזות היא קשר שהוא מלכודת דבש. פשוט צריך לשים קווים ברורים של מה נותנים, מה מקבלים, מה הציפיות, מה מתאים למי, מה לא מתאים למי. ואם מישהו או מישהי בתהליך יוצאים מהקו שנקבע, פשוט צריך קצת לכפכף אותם, מטאפורית כמובן, להוציא אותם מהסרט שלהם ולהחזיר אותם יפה-יפה לתוך הקו של מה שצריך.

זה מאוד קל בסיטואציות האלו שפתאום מישהו או מישהי מחליטים שהם רוצים יותר, בוודאי אם הסקס טוב, אבל הצד השני לא רוצה, ואז לא נעים, אבל אין מה לעשות, גם זה חלק מזה, וצריך להתמודד עם זה באותו הרגע.

ואתה יכול להיות בטוח שהדבר קרה לי לא פעם ולא פעמיים. אני בטוח שאתה יכול לשער לעצמך...

רוסי-אשכנזי-אירופאי-רווק בשנות העשרים לחייו שבימי בית-הספר לדוגמה, הוא היה כל-כך חתיך שהדבר אפילו קיבל אזכור בספר המחזור כאחת מהתכונות הבולטות והראויות לציון שלו, כפי מה שהראיתי לכם שכתוב עליי בספר המחזור שלי, גם אם מעולם לא העליתי פה תמונת פנים.

תוסיף על זה את הגובה, את המבנה גוף, את השכל, את הכישרון, את הכסף, את האישיות הנהדרת, וברוך השם גם "התברכתי" שם למטה מה שנקרא ואני גם יודע מה לעשות איתו, שזה חשוב לא פחות.

אז כאילו...תנסה לתאר לך כמה פעמים זה התחיל מסתם סקס ופתאום הבחורה חיה בסרט שהיא רוצה יותר. יותר גרוע מזה-באמת מאמינה שיהיה יותר. קרה לי כמה פעמים. אבל אני יודע איך להתמודד עם סיטואציות כאלו.

אני לא מסכים שזה מלכודת דבש. אני מסכים שבגדול-בגדול, קשר רב-שנים עם פרטנרית מסוימת זה עדיף, אבל כמו מה שאמר המומחה, זה גם בנוגע למי מתאים לו מה באותו רגע בחיים שלו, ואני כרגע כבר בתקופה ארוכה וממושכת שמתאים לי ההפך, אבל כפי מה שסיפרתי לאחרונה בשרשור שהוקדש במיוחד בשביל כך, מתחיל להימאס לי.

סקס בלי אהבה זה לא אותו הדבר כמו סקס עם אהבה. מאור כועס. מאור עצוב. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

פיתחתי תחושת מיאוס, ואני כבר באמת בשל לקראת מערכת היחסים הזוגית המחייבת הבאה, למעלה משנה לאחר הפרידה מהאקסית המיתולוגית, אבל עם מי?

אולי הגיע הזמן באמת להגשים לאחת מהקבועות שלי את החלום ולתת לה את עצמי בתור האביר על הסוס הלבן שלה?

אולי זאת מקומה אחת?

כפי מה שציינתי בתחילת הפוסט, היא הקבועה המועדפת עליי, וזאת ממספר סיבות:

צפה בקובץ המצורף 102208

היא גם זאת שהסקס איתה הכי טוב. כנראה כי היא הכי נמוכה וקטנה מבחינת המידות הפיזיות שלה, אז כל כמה שאני גדול, אני כנראה מרגיש לה אפילו עוד יותר גדול ממה שאני כשאנחנו שוכבים. וגם יש את העניין של הסודיות מהמשפחה שלה, שגם זה די לוהט 😅

מצד שני, היא ענייה, אז אולי לא מתאים? אני לא רוצה שהכסף יהפוך להיות אישיו בינינו וזה לא קרה עד עכשיו אבל אם נהיה זוג אז...

וגם אם נהיה זוג, זה לא אומר שצריך להפסיק עם הסודיות? לא, אני לא יכול! זה פדיחות של החיים. כולם ידעו. המשפחה שלה. המשפחה שלי. איך אני אסתכל למשפחה שלה בעיניים? איך אני אסתכל למשפחה שלי בעיניים?

לא...לא...עזבו. זה לא מתאים.

אז עם מי כן? ואפילו אם אני כבר בשל לקשר המחייב הבא, אני באמת נמצא במקום בחיים שלי שזה מתאים? אני לא עסוק מידי? שזאת גם הסיבה למה זה נגמר ביני לבין הבחורה הקודמת. אולי באמת עדיף לחכות |פנים|
קשה לי עם הגודשים האלה שלך.
אתה לא יכול להגביל את עצמך לשורה אחת או מקס' שתיים?
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
קשה לי עם הגודשים האלה שלך.
אתה לא יכול להגביל את עצמך לשורה אחת או מקס' שתיים?
ממש לא. אני אומר בטקסטים הארוכים האלו שלי דברי חוכמה וטעם רבים, וזאת תהיה שגיאה לא לכתוב אותם, אפילו אם אחר כך לא קוראים אותי.

וזה לא אני שצריך לצמצם, אלא זה אני שמגיע לי להיות מוקף באנשים שיכולים להתמודד עם הטקסטים האלו, אבל בסדר, עולם דפוק |נחמה|

אבל לא נורא, כי במוקדם או במאוחר גם זה יקרה.

אל תקרא. ההפסד הוא כולו שלך. אני בכל מקרה יכול להבטיח לך שכל מאמציי לכתוב את כל מה שבסוף אתה לא קורא, ממש אינם יורדים לטמיון, וזאת מכיוון שלאחר שאתעשר ואתפרסם, ההיסטוריונים יעוטו על האתר הזה מלמעלה כמו חבורה של נשרים אוכלי נבלות ויקראו בשקיקה כל משפט, מילה ואות שיצאו מתחת לידיו של האדם החכם במדינה. בעולם. בהיסטוריה.

פאקינג מאור.

פאקינג חיים.

פאקינג פז.

אל תקרא, אבל תשתחווה.

תשתחווה בפני המלך שלך.

quand-l-enfant-roi-devient-ado.jpeg
 
ממש לא. אני אומר בטקסטים הארוכים האלו שלי דברי חוכמה וטעם רבים, וזאת תהיה שגיאה לא לכתוב אותם, אפילו אם אחר כך לא קוראים אותי.

וזה לא אני שצריך לצמצם, אלא זה אני שמגיע לי להיות מוקף באנשים שיכולים להתמודד עם הטקסטים האלו, אבל בסדר, עולם דפוק |נחמה|

אבל לא נורא, כי במוקדם או במאוחר גם זה יקרה.

אל תקרא. ההפסד הוא כולו שלך. אני בכל מקרה יכול להבטיח לך שכל מאמציי לכתוב את כל מה שבסוף אתה לא קורא, ממש אינם יורדים לטמיון, וזאת מכיוון שלאחר שאתעשר ואתפרסם, ההיסטוריונים יעוטו על האתר הזה מלמעלה כמו חבורה של נשרים אוכלי נבלות ויקראו בשקיקה כל משפט, מילה ואות שיצאו מתחת לידיו של האדם החכם במדינה. בעולם. בהיסטוריה.

פאקינג מאור.

פאקינג חיים.

פאקינג פז.

אל תקרא, אבל תשתחווה.

תשתחווה בפני המלך שלך.

צפה בקובץ המצורף 102558
תמונה חמודה,

כל מאמציי לכתוב את כל מה שבסוף אתה לא קורא, ממש אינם יורדים לטמיון, וזאת מכיוון שלאחר שאתעשר ואתפרסם, ההיסטוריונים יעוטו על האתר הזה מלמעלה כמו חבורה של נשרים אוכלי נבלות ויקראו בשקיקה כל משפט, מילה ואות שיצאו מתחת לידיו של האדם החכם במדינה. בעולם. בהיסטוריה.
אני מקווה שאתה מבין שאתה עדיין שקרן למרות שאמרת שהפסקת.

אי אפשר ממש להפסיק את זה כי זה צורת התמודדות עם קשיים.

הדרך היחידה בה תפסיק את זה היא אם תגרם לך טראומה,מתי שהוא תיתפס בשקר ותשלם על זה מחיר כבד.


אפשרות אחרת נדירה בהרבה היא שתגיע לרמה רוחנית גבוהה יותר בה לא תיזדקק כמעט לשקרים.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אין תרופה לאיידס,זה מחלה שנגרמת מסמים סינטתיים ותת תזונה לרוב.

hiv לא הופך אותך חולה זה שקר איום ונורא.
וואט אבר...

שורה תחתונה, עומדים להמציא תרופה לאיידס עוד העשור.

התרופה תהיה כדור שנוטלים אותו דרך הפה ותכף ומיד אין לא איידס ולא כלום.

אם יש עוד שאלות אני פה.
אני מצטער,אני לא מאמין שהם לא יודעים.

אתם צעירים ותמימים אתם לא מבינים שהם יודעים.
לא-לא. זה ליטרלי לא יכול להיות. ברוב הפעמים, אני איתה, בבית שלה, רק כשאין שם אף-אחד. לעיתים נדירות למדי, אנחנו גם עולים אליי, כשאצלי אין אף-אחד, אבל אצלי אין אף-אחד לעיתים משמעותית יותר נדירות מאשר כשאצלה אין אף-אחד, אז זה לא קורה הרבה.

אתה בן חמישים ואחד, שזה כפול ממני, אז אני לא יודע מה אתה מבין או לא בנוגע לאיך שזה עובד היום, אבל בעיקרון, בעולם הדייטים והסטוצים היום, יש מושגים שנקראים "ממוקם/ת" ו"נייד/ת".

בן-אדם "נייד" זה בן-אדם שיכול להגיע אל ה"ממוקם/ת" בשביל סקס כי יש לו רישיון ורכב, ולא לכולם יש רישיון ורכב, במיוחד אצל צעירים, שאלו רוב האנשים שבאפליקציות. אני זה לדוגמה "נייד".

ועכשיו, בן-אדם ממוקם, גבר או אישה, זה לא משנה כרגע, זה בן-אדם שיש לו איפה להזד**ן, והנייד אמור לבוא אליו, כאשר מקום להזד**ן בו, הכוונה היא לא שיש לך מקום משלך. ברור שלכל בן-אדם יש מקום. אין אנשים שאין להם מקום חוץ מהומלסים. הכוונה ב"בן-אדם שיש לו מקום", והכוונה ב"ממוקם", זה בן-אדם שיש לו מקום שאפשר להזד**ן בו, והכוונה בזה, זה שהמקום שאתה נמצא בו, זה רק אתה. אין שם אף-אחד. ולמה הכוונה בזה? הכוונה בזה היא שאו שאתה גר לבד, או שאתה נמצא לבד במקום שלך כי בחלק מהזמן במהלך היום, אין שם אף-אחד חוץ ממך. זה מה שנקרא בעולם הדייטים והסטוצים של היום "ממוקם/ממוקמת". כי הרי אי-אפשר לעשות סקס כשיש עוד אנשים בבית, נכון? מי עושה דבר כזה? זה דפוק ברמות. כלומר חוץ ממשפחות עם ילדים והילדים ישנים או משהו כי זה לילה או מה שלא יהיה ואז בסדר, אפשר להבין את זה. במקרים אחרים חוץ מזה? לא ממש.

בכל מקרה, אם אף-אחד משני הבני-זוג/היזיזים הפוטנציאליים אינו ממוקם, זה בעיה, כי איפה אמורים לעשות סקס?

יש גם אנשים שהם ממוקמים לסירוגין, כי הם נמצאים עם עוד אנשים במקום שלהם, לדוגמה שותפים בדירת שותפים, או משפחה, אבל לפעמים האנשים האלו לא שם, ואז אתה "ממוקם" למשך כמות זמן מוגבלת.

זה כבר יותר נוח, אבל לפעמים גם זאת בעיה, כי מה אם אתה רוצה סקס אבל לא אתה ולא היא ממוקמים בפרק זמן מסוים נתון שאתם רוצים לעשות את זה?

בכל מקרה, אם לקשר את כל זה בחזרה אל המקרה שלי ושל הבחורה מקומה אחת, הניידות/חוסר ניידות, כמה כיף וכמה נוח, היא בכלל לא סוגייה, לא אישיו ולא קריטריון, כי אנחנו לא רק נמצאים במרחק הליכה, אלא באותו בניין. הרבה פעמים לא צריך לצאת אפילו מהבניין. אתה קולט כמה נוח זה?

תאר לך אתה גר איפה שאתה גר באיזו קומה שאתה גר, אתה מתלבש, אתה יוצא מהדלת של הבית, אתה יורד שתי קומות, בום! סקס. סיימת? אתה עולה שתי קומות ואתה שוב בבית שלך.

אבל עלייה וקוץ בה. אף-אחד מאיתנו לא גר לבד. אני מצדי, נמצא לבדי בביתי לעיתים כה רחוקות יחסית, עד כדי כך שלא נראה לי שאנחנו יכולים לקרוא לי "ממוקם לסירוגין", ועל כן ניתן להגיד שאני לא ממוקם, נקודה.

היא מצידה, ממוקמת לסירוגין, אבל להיות ממוקמת לסירוגין, זה לא טוב מספיק, כי מה אם את והיזיז שלך רוצים לעשות את זה בזמן מסוים, שבו את אינך ממוקמת? לכן מידי פעם אנחנו צריכים שנינו להתלבש, לצאת מהבית, לצאת מהבניין ו...להיות יצירתיים.

דרך אגב, טוב שניהלנו את השיחה הזאת. הזכרת לי שרשור שרציתי לפתוח...

בכל מקרה, קצת נסחפנו לדברים אחרים, אבל בעיקרון, ושורה תחתונה, לא המשפחה שלי יודעת ולא שלה. זה ליטרלי לא יכול להיות כי הם אף-פעם לא ראו אותנו ביחד. ולא רק במובן של לא תפסו אותנו ביחד במיטה שלי או שלה, אלא הם לא ראו אותנו אף-פעם ביחד בכלל, אפילו בלבוש מלא, סתם מדברים או סתם לא יודע מה. לכן, הם לא יודעים, נקודה.

כדי שהם ידעו, אחת המשפחות שלנו צריכה לחטט לנו בטלפון, אבל יש לנו סיסמאות אז איך לעזאזל זה אמור לקרות, גם אם הם לא היו מכבדים את הפרטיות שלנו כך, בצורה כל-כך עלובה ומכוערת?

חוץ מזה, הדרך היחידה שאני יכול לחשוב עליה כדי שהם ידעו, זה שאני והיא ניתפס בשעת המעשה, וניתפס עם המכנסיים למטה, פשוטו כמשמעו, אבל מן הסתם אנחנו יודעים מתי כל בן-אדם מהמשפחה יוצא ומתי הוא אמור לחזור, אז למה שזה יקרה לנו? ואפילו אם מישהו מתישהו יחזור יותר מוקדם או משהו, או אני לא יודע מה, ברור שאנחנו גם סוגרים את הדלת של הבית, שלה או שלי, לרוב שלה כי לרוב זה אצלה, עם הבריח, ככה שאי-אפשר להיכנס עד שנפתח את הדלת לבן המשפחה שחוזר אז זה לא משנה שיש לו מפתח, ואז ברור שאנחנו כבר יכולים להתלבש והכול ו...לא יודע...להמציא תירוץ? או להחביא אותי או אותה איפשהו (למרות שהבית שלה לא גדול, בבית שלי יש קצת יותר אפשרויות, כאשר זאת המובנת מאליו היא החדר שלי, שבו ממילא אנחנו עושים את זה כשהיא באה אליי [לפחות בדרך כלל], ושהוא לא רק החדר הפרטי שלי, אלא הוא בקומה נפרדת ואף אחד חוץ ממני אף-פעם לא עולה לשם) עד שהשטח פנוי ובן המשפחה המפריע נמצא בשירותים או בחדר שלו או מה שלא יהיה ואז מהר אני, או היא, תלוי במקרה, מהר ממהרים אל דלת הבית ועוזבים.

שזה גם בעצם מה שעשינו (להתחבא ואז לברוח) בפעם האחת והיחידה שהדבר אי-פעם קרה לנו, כאשר יום אחד, כשהייתי אצלה, וזמן קצר לאחר ששני הוריה יצאו מהבית ושני האחים שלה הלכו לבית-הספר, אחד האחים שלה, זה הבלונדיני, כמוה, לא זה עם השיער השחור, חזר במפתיע בגלל שלא הרגיש טוב, ומיהר להסתגר בשירותים. אני בינתיים התחבאתי במטבח, אבל בצד שמה, מאחורה, איפה שצריך ממש להיכנס עמוק לתוך המטבח כדי לראות אותי מתחבא שם. עמדתי שם מעבר לפינה. ליד הגז והמכונת כביסה.

זה לא היה מקום מחבוא מוצלח במיוחד, ואם אח שלה היה נכנס למטבח, זה היה כמעט בטוח גיים אובר, אלא אם כן הוא היה נכנס למטבח אבל לא עמוק, אבל מה כבר יכולתי לעשות? הבית שלה זה לא כמו הבית שלי. הבית שלי זה שתי קומות, שלוש חדרי שינה, סלון, מטבח, שירותים ואמבטיה, עוד שירותים ואמבטיה, ומרפסת. הבית שלה זה קומה אחת, שני חדרי שינה, מטבח, שירותים ואמבטיה.

דלת הכניסה של הבית נפתחת אל הסלון, אז ברור ששם אי-אפשר להתחבא, השירותים הם המקום הראשון שפונים אליו כשחוזרים הביתה אז שם גם לא, החדר שלה, איפה שהזד**נו עד לפני רגע, זה גם החדר שלו, אז אם לא לשירותים, אז ישר לשם, אז ברור שזאת גם כן לא הייתה אופציה, וגם החדר של ההורים שלה היה נראה לי אפשרות לא טובה, כי תיאורטית גם לשם הוא יכול להיכנס.

בכל מקרה, וגם אם הוא היה נכנס למטבח, אני חושב שאני והיא פשוט היינו מתרצים איזשהו תירוץ או איזשהו משהו. אני לא בן-אדם שמוותר כל-כך בקלות. אתה מכיר אותי. אני פייטר. זוכר כשחיסלתי את משה? ואתה אמרת שאני לא אצליח. אמנם החזירו אותו, נכון, אבל אני הצלחתי למשך תקופה מסוימת.

בכל מקרה, למזלי, הוא לא נכנס למטבח. היא פתחה לו את הדלת והוא מיד טס לשירותים והסתגר שם. הוא אפילו עוד לא הספיק לאכול שום דבר באותו היום. כנראה ארוחת הערב של יום האתמול 🤷‍♂️

בכל מקרה, ולמרות שבשניות הראשונות, הכול הרגיש כמו אסון בהתהוות, לבסוף, הכול נפל על הצד הטוב ביותר, ומכיוון שמיהר כל-כך אל השירותים, והסתגר שם תיכף ומיד, המילוט שלי היה קל להפליא.

קשה לזכור במדויק, אבל אני חושב שזאת הייתה הפעם הראשונה והאחרונה אי-פעם שהתחלתי לעשות סקס ולא גמרתי. אם אחד מבני הזוג או היזיזים עושים סקס, ומישהו לא גומר, אז על-פי רוב, זה קורה לאישה. מה זאת אומרת שהגבר לא גומר? אין דבר כזה אלא אם כן יש בעיה רפואית או משהו.

אבל מה זאת אומרת שאני לא אגמור? אני כבר התחלתי, אני עשיתי סקס, אני הייתי עם זקפה מטורפת, איך אני לא אגמור? יהיו לי ביצים כחולות אחר כך. אז יצאתי מהבית שלה, טסתי בחזרה לבית שלי, נשכבתי על המיטה, וסיימתי בעצמי את העבודה.

אחר כך זה היה צחוקים למות כשדיברנו בוואטסאפ, אבל ברגע האמת, זה היה מבהיל למדי.

אני תוהה האם אחיה היה יכול להבחין בריח הז*ון החזק שעמד באוויר, כשסיים עם השירותים ונכנס אל החדר שלו, של אחותו ושל אחיו, בהתחשב בכך שבצורה יוצאת דופן, עבר זמן מועט להפליא בין הז*ון לבין חזרתו אל ביתו ואל חדרו. גם אם כן, לא הייתה סיבה לחשוש. גם אם כן, קרוב לוודאי שלא ידע מה זה הריח הזה. איך הוא אמור לדעת איך ז*ון מריח? אפילו בשפתיים הוא בתול 😂

למרות שדי, לא יפה :confused:

מי מאיתנו לא היה בתול בצעירותו? כולנו. כל אחד ואחד.

תראה איזה נשמה טהורה אני, אני רק מתחיל הכי בקטנה כאילו כמו לבוא לצחוק על מישהו ותיכף ומיד אני מתחרט ולא נעים לי ואני לוקח את זה בחזרה :)
אם היא ענייה יש לה מוטיבציה גדולה לא להיות כזאת.
וזאת בדיוק הבעיה. אני לא רוצה שהכסף יהיה אישיו. אמנם זה נכון שהיא מאושרת איתי באמת ובתמים וזה לא קשור בכלל לזה שאני גם יוצא איתה למקומות (קצת, לא הרבה), באופן כמעט בלעדי לסינמה כי היא בעיקרון רק יזיזה אז זה לא כאילו שאני צריך להשקיע, וכמובן שהכול על חשבוני, וזה לא קשור לכסף, אלא הסקס נהדר והיא נהנית מהאינטימיות שאנחנו חולקים יחד, ונהנית גם מכל המעלות שלי ואני גם הראשון שלה כמו גם היחיד שהיא אי-פעם שכבה איתו אז ברור שגם זה משהו שיש לו עוצמה ואפקט פשוט מטורפים, כן? אבל כאילו...אפילו שעדיין מעורב שם קצת כסף...לדוגמה בזה שאנחנו יוצאים קצת...ברגע שנהיה זוג, באם וכאשר, אז הכסף יהפוך להיות דבר הרבה יותר משמעותי ביחסים שלנו, ואני פשוט לא מעוניין. וזה עוד בלי כל שאר הבעיות עם זה, כמו לדוגמה, וזה כבר הרבה יותר גרוע, לספר למשפחות שלנו, ואני ממש אבל ממש לא בקטע.
היא יכולה לדחוף אותך להצליח לכיוון ה 12.5 מיליון ש"ח.

אישה בונה אישה הורסת.

מערכת יחסים עם אישה חשובה פי 4 ממקצוע שאתה בוחר לרוב האנשים.
עזוב, בלי קשר זה לא מתאים ביני לבינה בצורה הזאת.
תמונה חמודה,
תודה. זה אני 😀
אני מקווה שאתה מבין שאתה עדיין שקרן למרות שאמרת שהפסקת.

אי אפשר ממש להפסיק את זה כי זה צורת התמודדות עם קשיים.

הדרך היחידה בה תפסיק את זה היא אם תגרם לך טראומה,מתי שהוא תיתפס בשקר ותשלם על זה מחיר כבד.


אפשרות אחרת נדירה בהרבה היא שתגיע לרמה רוחנית גבוהה יותר בה לא תיזדקק כמעט לשקרים.
OIP (9).jpg
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה