עופר צלרמאייר
New member
אולם ארועים - תגובה
בניתוח שיווקי קר יש פה שאלה של מי לוקח את הסיכון, בעל העסק, או הלקוח. אם יש לך אפשרות כלכלית ולוגיסטית לקחת את כל הסיכון עליך, זה מסר שכדאי להחצין. לדוגמא, להתחייב בפני לקוח שמזמין את המקום שאם יאלץ לבטל בשל התראה/נפילות/מלחמה, יקבל את המקום בכל תאריך שיבחר (אלא אם תפוס). אפשרות נוספת, לנסות לחבור לבעלי עסקים במרכז שיתנו לך גיבוי לכל תאריך מוזמן ולהתחייב ללקוחות שאם האירוע לא יוכל להתקיים מסיבות ביטחוניות, יהיה להם מקום חלופי. לגבי שלב ה"התנעה מחדש" יתכן ששווה לבדוק אפשרות לגופים שפחות רגישים לסיכון הביטחוני ושיש סיכוי שיפיצו את הבשורה (איני מכיר את סוג המקום, אך רק לשם הדוגמא, מסיבות לחיילים).
בניתוח שיווקי קר יש פה שאלה של מי לוקח את הסיכון, בעל העסק, או הלקוח. אם יש לך אפשרות כלכלית ולוגיסטית לקחת את כל הסיכון עליך, זה מסר שכדאי להחצין. לדוגמא, להתחייב בפני לקוח שמזמין את המקום שאם יאלץ לבטל בשל התראה/נפילות/מלחמה, יקבל את המקום בכל תאריך שיבחר (אלא אם תפוס). אפשרות נוספת, לנסות לחבור לבעלי עסקים במרכז שיתנו לך גיבוי לכל תאריך מוזמן ולהתחייב ללקוחות שאם האירוע לא יוכל להתקיים מסיבות ביטחוניות, יהיה להם מקום חלופי. לגבי שלב ה"התנעה מחדש" יתכן ששווה לבדוק אפשרות לגופים שפחות רגישים לסיכון הביטחוני ושיש סיכוי שיפיצו את הבשורה (איני מכיר את סוג המקום, אך רק לשם הדוגמא, מסיבות לחיילים).